Drømmen om en til i familien♡

Ja, det føles greit❤️ Yes ma'm, det er det som er planen :love7 :smiley-bounce012 Liker det er kalde temperaturer med nyfødt, for jeg svetter sånn i mnd etter fødsel. Også er det hyggelig å kose inne med en liten nyfødt I førsten- lissom å gå litt i hi:love017 Hahah, jaggu meg hele 15% dansk.. ikke verst:laughing002 Føler de fleste forteller meg de er litt % danske:laughing021
Er veldig enig! Blir så ekstremt varm selv av alle hormonene. Og det er bare kos å isolere seg med en liten baby :love7 Åååh, nå håper jeg virkelig at det skjer snart..
haha, 15 % og dansk starts borger faktisk :hilarious: er pga noen gamle regler ang arv av statsborgerskap :hilarious:
Og Masse masse lykke til i dag :love7

10dpo og negative tester(dog sterke skygger, men det får jeg ofte), så da satser jeg på at det er tomt inni der:angel5 Er på vei til sykehuset, melder nok mer etter tester ikveld engang❤️ Takk for lykkeønskninger, alle sammen- dere er de beste:smiley-angelic003:Heartred

Last edited:
Heisann, alle sammen!❤️

Ble hentet at mannen og alle 4 guttene våre, de skulle med å hente mamma, ja :hilarious: :shy::love7 Go'guttene mine:sad010:Heartblue

Er vel hjemme og har satt på klesvask, tørk med vask, ryddet litt, smurt matpakker til imorgen og lagt småguttenefor kvelden:happy119 Jeg er litt svimmel, kjenner jeg er litt mer "tappet" og ser likblek ut:laughing002 Og det er vondt, så har tatt meg en paralgin forte, og er blitt satt på penicillin-kur ei uke framover med tabletter som skal taes morgen/middag/ettermiddag/kveld.

Operasjonen gikk fint, men den keloid'n hadde en stor og brei "rot", og var nok et litt mer vanskelig tilfelle enn først antatt(glad jeg lå i narkose). Kirurgen hadde fjernet hele, men samtidig prøvd å redde mest mulig hud på øret/øreflippen(
(legger inn bilde av ei som har det samme, og på samme plass som meg, bare at min var STØRRE enn hennes:nailbiting:) Så forstår dere kanskje litt mer av hvordan den ser ut? Og det var for tynn hud/lite hud til at han ville sy det, i fare for at det skulle sprekke og bli hull. Og også større fare for Nekrose:bag: Og svulsten/kulen er sendt inn til biopsi eller hva det heter for sjekk av kreftceller også. Jeg er blitt sykemeldt de neste 8 dagene(er ufør, så hadde jo ikke trengt det) og er blitt bedt om å ta det vesentlig mer med ro, også for å bedre unngå nekrose. Øret er "pakket" inn, og jeg skal tilbake til A-hus igjen om ei uke for å sjekke ståa:rolleyes: kan ikke vaske håret på ei uke.. hyyyl:arghh::bookworm:

Det var ei anna ei som satt ved siden av meg, og hun var så nervøs, stakkars❤️ Var hennes første operasjon med narkose, og hun var så redd for å lissom skulle miste kontrollen, eller tanken på det at hun ikke var til stede og sov under narkosen.
Jeg har hatt narkose 7 ganger før, så fortalte henne litt om mine opplevelser av selve narkosen, hva som foregår før inngrepet og hva hun kan forvente etterpå. Og at noen kan oppleve kvalme etterpå, men at jeg aldri selv har kjent på det og vært i veldig fin form etterpå:) Vi lå ved siden av hverandre på oppvåkningen også, og plutselig hører jeg noen sinne navnet mitt bak forhenget flere ganger" ehm, ja?" Så sa hun" jeg vil bare takke deg for at du hjalp meg med å roe meg ned i sta, og at det hjalp så veldig for meg og at jeg ikke lenger var nervøs for narkosen og inngrepet❤️" altså, jeg ble så rørt❤️:sad010 Vi satt å snakket i flere timer om løst og fast- alt mulig. Og det er så fint at det hjalp henne med å roe seg ned å ikke føle redsel lenger❤️

Takk for at dere alle er så herlige en super støtte i alt❤️❤️❤️

Screenshot_20250409_191709_Google.jpg

10dpo kveld:
Da er drittskyggene på plass igjen :arghh: :hilarious:
Tenkte at "jaaah, nå er urinen normal igjen etter å ha blitt tilført væske i veneflon, som jeg har tisset ut heele kvelden, så da tar vi noen tester, da":laughing002
20250409_220319.jpg
20250409_220253.jpg

Ser strek på alle sammen, så det er jo voldsomt til skyggestreker i så fall. Kan jo bli veldig spennende dette :nailbiting:

Ser strek på alle sammen, så det er jo voldsomt til skyggestreker i så fall. Kan jo bli veldig spennende dette :nailbiting:

Det er 2 forskjellige bilder, dårlig lys pga store kids til stede, så må ta bilder inne på badet :hilarious: Har dessverre hatt en tendens til å få TYDELIGE skyggestreker førhen i en del PP:bookworm::think005

Er vant til slike skygger her altså.. uten det er bebis

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp