Drømmen om en til i familien♡

Sånn, da blir det ikke mer testing før imorgen :hilarious: :p Okeeei, da, kaaanskje en siste kveldstest senere:smiley-ashamed004:knegg:
8dpo kveld.
20250407_183103.jpg

Haha, elsker at du er som meg, tester hver gang man tisser ca :laughing002
Haha samme her, slik var jeg det første 1,5 året av prøvingen :laughing001 når testetøsa først var sluppen ut så var det umulig å ikke teste :hilarious:

Skal godt gjøres å bare ta én test daglig, går fort med minst 10 stk daglig her i huset :smiley-ashamed004 :laughing021 Jeg vet, jeg er helt håpløs når det gjelder testingen:smiley-ashamed005:p

Skal godt gjøres å bare ta én test daglig, går fort med minst 10 stk daglig her i huset :smiley-ashamed004 :laughing021 Jeg vet, jeg er helt håpløs når det gjelder testingen:smiley-ashamed005:p
Jeg er enda sjokkert over meg selv når jeg testet 10 dpo og fikk klart positive tester, så testet jeg ikke mer før neste dag. Hva skjedde der liksom?? :laughing001
Vært prøver for lenge, har blitt skada :laughing001

Edit: 12 dpo, ikke 10 :laughing002

Last edited:
Ja, hva er greia med det liksom! Plutselig blir det helt stopp.. :laughing002 Da fryser jeg helt, tør ikke å teste mere :laughing001
Hadde bare dårlig erfaring med å teste videre etter positiv test, så det var ikke så gøy lenger. Men så ble det gøy til slutt, når jeg så at det gikk veien :love017

Venter spent på oppdatering :bookworm: :hilarious: :bag:

Hehe, kommer nå :knegg: Har gutten på 17 mnd hjemme, så med han og husarbeid som må gjøres, så er det ikke så mye tid til overs:hilarious: men nå sover han lur, så daa har jeg en liten stund fri:coffee2:D

9dpo, negative tester og 0 symptomer:) Virker som guttene har smittet meg med noe diaré-greier og mageknip, for har de siste 3 dagene fløyet på do støtt og stadig. Hadde så sinnsykt mageknip igår kveld og:bag: Så regner med som ikke-gravid, og møter opp til operasjon imorgen:flower
20250408_080119.jpg
20250408_095936.jpg
Screenshot_20250408_100427_FF App.jpg

9dpo, negative tester og 0 symptomer:) Virker som guttene har smittet meg med noe diaré-greier og mageknip, for har de siste 3 dagene fløyet på do støtt og stadig. Hadde så sinnsykt mageknip igår kveld og:bag: Så regner med som ikke-gravid, og møter opp til operasjon imorgen:flower
Vis vedlegget 458031Vis vedlegget 458032Vis vedlegget 458033
Jeg har en morsom historie! Jeg skulle opperere 11dpo. Tok test 10dpo som var negativ så regnet meg som "ikke gravid" og tok operasjon. Da mens ikke var kommet 13dpo (har vanligvis lutealfae på 7-10 dager) så tok jeg en ny test og den var positiv. Sånn fikk jeg eldstesønnen min :hilarious:

Jeg har en morsom historie! Jeg skulle opperere 11dpo. Tok test 10dpo som var negativ så regnet meg som "ikke gravid" og tok operasjon. Da mens ikke var kommet 13dpo (har vanligvis lutealfae på 7-10 dager) så tok jeg en ny test og den var positiv. Sånn fikk jeg eldstesønnen min :hilarious:

Seriøst?:wideyed::nailbiting: No way:eek: Man skal jo helst ikke ha narkose når en er gravid, men altså, når man ikke vet om den lille, så får en jo ikke gjort så mye med det:bag:Morsom historie å fortelle han senere❤️

Har testet positivt alt fra 6dpo til 9 dpo og én gang 10dpo sent om kvelden med nr 5. Og imorgen er jeg 10dpo. Har ventet så lenge på denne operasjonen, og siden jeg har testet negativt nå, så gjennomfører jeg den imorgen❤️ Så får vi se, da:angel5

Last edited:
Vis vedlegget 458031Vis vedlegget 458032Vis vedlegget 458033
Syns jeg skimter noe veeeeeeldig svakt på alle testene dine med morgenurin, men kan være ønskestreker jeg ser på dine vegne da. Håååååper sånn for deg :love7Er jo enda masse håp når du bare er 9 dpo!

Lykke til med operasjon imorgen!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp