Drømmen om en til i familien♡

Jeg pleide å bli veldig sulten, svimmel og kvalm de andre gangene jeg ble gravid + stikk i livmor. Nå var jeg litt svimmel og kvalm innimellom men ikke i den grad og hadde opplevd det sammen pga progesteron tidligere. Så jeg følte ikke jeg hadde noen veldig tydelige symptomer på at jeg var gravid. Eneste jeg kjente 5 min før jeg skulle teste var at jeg følte meg "gravid oppblåst" men tenkte at det også var pga progesteron. Reagerte litt på at tempen økte og at puppene fremdeles var ømme, de var normale 12 dpo i forrige pp. Men jeg fikk seriøst sjokk da jeg så "gravid" på digital og så tydelig strek på bp ❤️❤️

Aha, du hadde mildere symptomer, også trodde du det var pga progesteronet❤️ Er jo litt å tenke sånn, ser den:angelic: Også ikke minst for å ikke bli skuffet over symptomene den kan gi❤️ Tenk at du nå er GRAVID:smiley-bounce012:excited001:gen014:love017 Helt sprøtt:sad010:Heartred

Altså, jeg stusset over ingen ømhet i puppene første halvdel av dpoland. Det kom etterhvert, og jeg pleier ALLTID å ha direkte vondt i puppene etter el :p
Nå de siste par dagene har jeg en "rar" følelse i magen, ganske ofte sulten og oppblåst, fiser mye :hilarious:

Se her a:nailbiting::eek::Heartred Nå ble jeg enda mer nervøs:hilarious: Føler du deg litt sånn "fylt opp" nederst i magen? Sånn pleier jeg å føle det som gravid ❤️ oh yes, fiser f**n meg som en elefant som gravid- kunne drevet hele huset på "naturgass":knegg: Så utrolig glad på dine vegne, at du nå ENDELIG er gravid:sad010:love017

Se her a:nailbiting::eek::Heartred Nå ble jeg enda mer nervøs:hilarious: Føler du deg litt sånn "fylt opp" nederst i magen? Sånn pleier jeg å føle det som gravid ❤️ oh yes, fiser f**n meg som en elefant som gravid- kunne drevet hele huset på "naturgass":knegg: Så utrolig glad på dine vegne, at du nå ENDELIG er gravid:sad010:love017
Ja, fylt opp på et vis, murringer som kommer litt til og fra. Oppblåst og luftig... :shy: sniker meg ofte vekk og håper at ingen plutselig kommer :hilarious:
Og vet du hva, samboer hadde satt frem glasset med kaffe!! Han ville ta den med på hytta og ha der :hilarious: så måtte jo si at den var koffeinfri, og han bare "hææ? Hvorfor drikker du det?"
"Neeeeei, jeg kjøpte det igår da jeg hadde koffeinsjokk etter jobb, men var så kaffetørst" :hilarious::hilarious:

Ja, fylt opp på et vis, murringer som kommer litt til og fra. Oppblåst og luftig... :shy: sniker meg ofte vekk og håper at ingen plutselig kommer :hilarious:
Og vet du hva, samboer hadde satt frem glasset med kaffe!! Han ville ta den med på hytta og ha der :hilarious: så måtte jo si at den var koffeinfri, og han bare "hææ? Hvorfor drikker du det?"
"Neeeeei, jeg kjøpte det igår da jeg hadde koffeinsjokk etter jobb, men var så kaffetørst" :hilarious::hilarious:

Hehe, satser på du får ta "snikfisene" dine i fred :knegg: hahah, satser på han gikk på en liten "hvit" en:hilarious: Er lov det, en gang iblant^^:cool14

Aha, du hadde mildere symptomer, også trodde du det var pga progesteronet❤️ Er jo litt å tenke sånn, ser den:angelic: Også ikke minst for å ikke bli skuffet over symptomene den kan gi❤️ Tenk at du nå er GRAVID:smiley-bounce012:excited001:gen014:love017 Helt sprøtt:sad010:Heartred
Ja. Jeg fikk alltid mye symptomer i dpo land, og denne gang hadde jeg gitt helt opp så jeg fikk ikke håp av noe for jeg var så vandt til at det bare var kroppen som lurte meg.

Jaa,❤️ jeg er sååå nervøs, livredd for at kroppen lurer meg :sad010

Ja. Jeg fikk alltid mye symptomer i dpo land, og denne gang hadde jeg gitt helt opp så jeg fikk ikke håp av noe for jeg var så vandt til at det bare var kroppen som lurte meg.

Jaa,❤️ jeg er sååå nervøs, livredd for at kroppen lurer meg :sad010

Dette skal holde hele veien til terminbaby, kjære du❤️ :Heartred :love017 :cool05:gen014:happy093:sad010:talk017

7DPO og dagen der alt gikk galt:schocked028:hilarious:

Dagen startet med at jeg gikk på badet med gutten på 17 mnd og gikk igang med å legge klær i vaskemaskinen. Tok på meg deo og parfyme og skulle gå å hente klær på tørkestativet, så hører jeg bare glass som knuser på badet og løper tilbake; der ligger den ene dolce&gabbana parfymen min til 1700kr knust på gulvet og en eim av parfymelukt(skjedde heldigvis ikke noe med lillegutt:angel5). Mannen henter støvsugeren og den lager en rar lyd og suger ikke???:wideyed: whaaat! Åpner opp og den er full av væske som stinker( er helt ny pose i den som kun er brukt noen dager) og det er gul væske?. Eneste som har brukt det er 15åringen når hun støvsugde igår. Hva i alle dager er dette? Og det lukter???!! Miele støvsuger til over 5K:mad: Mannen prøver å fikse, den er vasket med eddikvann.. skjønner ingenting. Heldigvis har vi en eldre miele-støvsuger til bilen også, så bruker vi den imens.. deilig start på dagen, med andre ord:p:rolleyes: Gulvet er støvsugd, tørket opp og vasket:happy119 Kjenner jeg er kvalm idag, men det kan jeg gjerne være i uken før mens uansett..
Screenshot_20250406_105302_FF App.jpg

Dagen startet med at jeg gikk på badet med gutten på 17 mnd og gikk igang med å legge klær i vaskemaskinen. Tok på meg deo og parfyme og skulle gå å hente klær på tørkestativet, så hører jeg bare glass som knuser på badet og løper tilbake; der ligger den ene dolce&gabbana parfymen min til 1700kr knust på gulvet og en eim av parfymelukt(skjedde heldigvis ikke noe med lillegutt:angel5). Mannen henter støvsugeren og den lager en rar lyd og suger ikke???:wideyed: whaaat! Åpner opp og den er full av væske som stinker( er helt ny pose i den som kun er brukt noen dager) og det er gul væske?. Eneste som har brukt det er 15åringen når hun støvsugde igår. Hva i alle dager er dette? Og det lukter???!! Miele støvsuger til over 5K:mad: Mannen prøver å fikse, den er vasket med eddikvann.. skjønner ingenting. Heldigvis har vi en eldre miele-støvsuger til bilen også, så bruker vi den imens.. deilig start på dagen, med andre ord:p:rolleyes: Gulvet er støvsugd, tørket opp og vasket:happy119 Kjenner jeg er kvalm idag, men det kan jeg gjerne være i uken før mens uansett..
Vis vedlegget 457916
Oi oi oi, her var det mye som skjedd på morgenkvisten :hilarious: kjente jeg ble veldig nyskjerrig på hva 15åringen støvsugte i går? :laughing001
Dette er så spennende, gleder meg veldig til i morgen :excited001:nailbiting:

Vis vedlegget 457916
Usj, kjedelig start :sorry: men spennende symptomer du har :p

Oi oi oi, her var det mye som skjedd på morgenkvisten :hilarious: kjente jeg ble veldig nyskjerrig på hva 15åringen støvsugte i går? :laughing001
Dette er så spennende, gleder meg veldig til i morgen :excited001:nailbiting:

Aner ikke, annet enn det stinker dritt :wtf: Den er iallefall vasket, motoren er tatt ut og tørket av og satt tilbake igjen. Lar den stå til imorgen å tørke helt. Det rare er at det er ikke noe eller noen lukt i selve slangen på støvsugeren?!
Jeg tror faktisk ikke jeg er gravid:angelic: Kjennes ikke sånn ut iallefall:angel5

Usj, kjedelig start :sorry: men spennende symptomer du har :p

Veldig kjip start, ja:shifty::oops: Satser på dagen blir fin fra nå av:hilarious: Tror faktisk ikke jeg er gravid:angelic: men det ser vi ila de neste 3 dagene:smiley-bounce022

Dere tok blå mandagen i dag med andre ord:hilarious:

Er så kjedelig når sånt skjer, men bra det gikk bra med han lille :Heartred
Gleder meg til teste dagen din i morgen :happy093

Yes, noe så inni granskauen og:hilarious::p

Satser på dagen blir bra fra nå av og utover, skal ut å sette opp trampolinen i hagen etter mini er våknet fra luren sin:flower Før vi går ut blir det servert vannmelon, tenker det faller i smak hos de små og store:happy119 Og ja, heldigvis gikk det helt fint med lillegutt❤️ Ja, de 3 neste dagene kan bli spennende, men tror faktisk ikke jeg er gravid:angel5

Vis vedlegget 457916
Prøver du igjen? Så spennende ❤️ Kanskje jeg hiver meg med, hihi!

Krysser fingrene for dere ❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp