Drømmen om en til i familien♡

Spennende å følge med! Ble det noe mer aksjer i "rett tid" utenom den ene upsen? :hilarious:

Nei, ikke lagt inn mer før vi hadde oss igår:hilarious: Tviler på jeg blir gravid på den ene gangen med sex på eggløsningsdagen(er jo best i dagene før, mener jeg!?), og vil jo helst komme på nyåret med termin:angelic:da feires evt 17.mai i sengen grunnet hyperemesis(hatt det med alle) meeen vi får nå se:nailbiting:

4DPO: Har syke barn hjemme(feber og forkjølelse) Håper vi slipper unna alle mann syke:p
Screenshot_20250403_110022_FF App.jpg

Spennende og følge med :) har av erfaring blitt gravid når d passer minst alle gangene :arghh: Blir spennende og se om d ble en UPs nå! Hyperemesis er så ufattelig grusomt, og når det ikke er noe som virker heller så blir man ekstra dårlig ! Prøvde du zofran sist ?

Spennende og følge med :) har av erfaring blitt gravid når d passer minst alle gangene :arghh: Blir spennende og se om d ble en UPs nå! Hyperemesis er så ufattelig grusomt, og når det ikke er noe som virker heller så blir man ekstra dårlig ! Prøvde du zofran sist ?

Jaa, må innrømme jeg tenker litt på om vi blir preggy nå :nailbiting: men får ikke gjort så mye med det nå:hilarious:

Hyperemesis er heeelt jævlig, uff, gruer meg så sinnsykt:bag::dead: Gjør ikke annet enn å kaste opp og kaste opp...:puke
Har prøvd Zofran, phenergan, afipran og xonvea. Eneste som hadde biiittelitt effekt var afipran og xonvea sammen. Stemetil skal prøves vet jeg, så takk for tipset om det, snille du❤️❤️❤️

Ja det funket i hvert fall bedre en afipran på meg ! Men har du hadd d slik i hele svangerskapet ? Jeg bruker å bli bedre etter å ha passert uke 20! Tar enda 2 Xonvea på kveld å stemetil ved behov! Men med nokk søvn så klarer jeg meg ganske bra! Har dager innimellom så kanskje er litt dårlig men ! Men de første ukene er det helt jævlig! Denne gangen har jeg ikke hatt noen små barn jeg mått ha tatt meg av så det er ganske godt ! Kjenner jeg gru gleder meg til baby tid er så lenge siden , har glemt hvor travelt det kan være

Ja det funket i hvert fall bedre en afipran på meg ! Men har du hadd d slik i hele svangerskapet ? Jeg bruker å bli bedre etter å ha passert uke 20! Tar enda 2 Xonvea på kveld å stemetil ved behov! Men med nokk søvn så klarer jeg meg ganske bra! Har dager innimellom så kanskje er litt dårlig men ! Men de første ukene er det helt jævlig! Denne gangen har jeg ikke hatt noen små barn jeg mått ha tatt meg av så det er ganske godt ! Kjenner jeg gru gleder meg til baby tid er så lenge siden , har glemt hvor travelt det kan være

Er sengeliggende fra uke 5/6 til alt fra uke 13 til uke 27- never no what i'm gonna get:depressed::hungover::meh: Har en liten tass på snart 17 mnd hjemme, som ikke begynner i barnehagen før 1.august. Har heldigvis mannen min hjemme, siden han studerer❤

Herlig du føler deg så mye bedre og neesten frisk nå, og kun må ta Stemetil ved behov❤️

Ja men helt ærlig så tror jeg ikke at jeg hadde klart dette engang til, all ære til deg :Heartbigred syns dette er så utmattende å tungt , er tungt å gå gravid føler jeg! Kanskje for jeg er bikka 40 jeg føler det nå, var 28 år sist ! Men alt føles tyngre ! Nå begynner jeg og merke at jeg vokser ! D vises ikke enda noe på meg men jeg føler det! Så snart kan det ikke skjules

Ja men helt ærlig så tror jeg ikke at jeg hadde klart dette engang til, all ære til deg :Heartbigred syns dette er så utmattende å tungt , er tungt å gå gravid føler jeg! Kanskje for jeg er bikka 40 jeg føler det nå, var 28 år sist ! Men alt føles tyngre ! Nå begynner jeg og merke at jeg vokser ! D vises ikke enda noe på meg men jeg føler det! Så snart kan det ikke skjules

Hyperemesis er helt ekstremt jævlig, og ikke minst sinnsykt tungt å stå i pga en er så ille dårlig:bag::arghh::dead:

Gruer meg veldig til å ligge dårlig igjen:bag::confused:

5DPO og har fortsatt syke barn hjemme, og enda et barn smittet:p:bag: Sorry for TMI, men nettopp vært på do med diarémage(ett av mine symptomer på graviditet mellom 4DPO/8DPO):nailbiting: Satser på det er noe forbigående sykdom:wacky: Må ut på en avtale idag+ handle inn for helgen:)
Ønsker dere alle en super fredag:flower
Screenshot_20250404_075655_FF App.jpg

Hahah her lukter det spire :hilarious: :gen014 :love7 :cool05
Blir så spennende!! Når starter du å teste?

Hahah, jeg håper bittelitt veldig at du tar feil :dead: :p :hilarious: Jaaa, kjenner jeg gruer meg litt, faktisk:bag::nailbiting: Starter å teste mandag, blir det vel?! Når jeg er 8dpo:nailbiting::nailbiting::nailbiting::angelic:

Første test ryker mandag, når jeg er 8dpo- kjenner jeg er nervøøøs:nailbiting::wacky::p
Det skjønner jeg! Er jo ekstremt spennende da.. Er liksom bare nok med en gang egentlig. Så klaffet det eller ikke :love7 Du vet han minste vår ble lagd på samme måte :laughing002 Vi hadde sex mens jeg hadde eggløsning, hadde så smerter så måtte ta Paracet :laughing002

Det skjønner jeg! Er jo ekstremt spennende da.. Er liksom bare nok med en gang egentlig. Så klaffet det eller ikke :love7 Du vet han minste vår ble lagd på samme måte :laughing002 Vi hadde sex mens jeg hadde eggløsning, hadde så smerter så måtte ta Paracet :laughing002

Var SÅ bestemt på vårbarn denne gangen, så skulle ikke prøve nå før neste mnd. Så hoppet ikke hubbyen av i svingen som han skulle... Har pks ca 1 mnd før termin, så blir evt vårt FJERDE novemberbarn:nailbiting::bag: Og det er så leit med tanke på skolestart og litt umodne gutter:smiley-ashamed004 Først fikk vi 2 jenter også kom det 4 gutter på rad og denne gangen skulle vi prøve på jente, ikke sex på EL og prøve ut tipset om å skylle med eddikvann i fifi før sex.... JADDA:happy3:knegg: Jeg er mildt sagt nervøs:nailbiting::nailbiting::nailbiting: fy søren, du kan ikke si sånn:hilarious::nailbiting::excited001:eek::wideyed:

Hahah, jeg håper bittelitt veldig at du tar feil :dead: :p :hilarious: Jaaa, kjenner jeg gruer meg litt, faktisk:bag::nailbiting: Starter å teste mandag, blir det vel?! Når jeg er 8dpo:nailbiting::nailbiting::nailbiting::angelic:
Håper det blir som du ønsker, hvis ikke er du hjertelig velkommen i november :D :love7 (eller husker jeg feil med at du får ks/føder tidligere?)
Blir en spennende uke neste uke, altså :woot:

Håper det blir som du ønsker, hvis ikke er du hjertelig velkommen i november :D :love7 (eller husker jeg feil med at du får ks/føder tidligere?)
Blir en spennende uke neste uke, altså :woot:

Jeg har ventet på en operasjon ett år nå, og skal endelig opereres(i narkose) på onsdag:joyful: Så håper veldig på 0 spire akkurat denne mnd:angelic: Du er nå skjønn da, som ønsker meg velkommen inn til november-damene:love7:smiley-angelic003Du husker helt rett vettu; skal ha pks 3 1/2 uke før termin. Termin er 24.12, om det er no spire der:greet008

Var SÅ bestemt på vårbarn denne gangen, så skulle ikke prøve nå før neste mnd. Så hoppet ikke hubbyen av i svingen som han skulle... Har pks ca 1 mnd før termin, så blir evt vårt FJERDE novemberbarn:nailbiting::bag: Og det er så leit med tanke på skolestart og litt umodne gutter:smiley-ashamed004 Først fikk vi 2 jenter også kom det 4 gutter på rad og denne gangen skulle vi prøve på jente, ikke sex på EL og prøve ut tipset om å skylle med eddikvann i fifi før sex.... JADDA:happy3:knegg: Jeg er mildt sagt nervøs:nailbiting::nailbiting::nailbiting: fy søren, du kan ikke si sånn:hilarious::nailbiting::excited001:eek::wideyed:
Jeg håper det blir som dere ønsker, men som regel så blir det alltid motsatt :bag: Så følger virkelig med i spenning nå.
Jeg ble helt satt ut av den positive testen, for vi hadde så mye sex de 7 mnd før han satt på 8 mnd og det var da kun 1 ligg i den fruktbare fasen :laughing002:Heartred
Hørt om eddik vann i fifi, haha

Jeg håper det blir som dere ønsker, men som regel så blir det alltid motsatt :bag: Så følger virkelig med i spenning nå.
Jeg ble helt satt ut av den positive testen, for vi hadde så mye sex de 7 mnd før han satt på 8 mnd og det var da kun 1 ligg i den fruktbare fasen :laughing002:Heartred
Hørt om eddik vann i fifi, haha

Jeg har ventet på en operasjon 1 år nå, og på onsdag skal jeg endelig opereres(I narkose), så akkurat denne mnd håper jeg på ingen spire, men er jo som du sier; skjer gjerne når det IKKE skal:hilarious: men jeg satser på operasjon på onsdag:angelic: Har skrevet i skjemaet jeg ikke er gravid, så:knegg:
Haha, yup, er tydelig et tips om å lage jente med eddikvann:smiley-bounce022:dummy1:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp