Kanskje det bare er meningen at dere skal få novemberbarn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han hadde nok mange frisk fine svømmere i den dosenHæ, neeei, ikke si det aTrodde det var dårlig sæd når man ikke har hatt sex på 4 uker???
Haha, joa, forsåvidt det, men ønsket sånn at den lille skulle være født først på året denne gang mht skolestart
![]()
Hahah, ja, kan jo neeesten virke som detKanskje det bare er meningen at dere skal få novemberbarn![]()
Han hadde nok mange frisk fine svømmere i den dosenNå gleder jeg meg masse til å følge med på deg fremover.. Tenk om det blir en liten baby
![]()
Jeg ble gravid på første eggløsnings glipp i mai i fjor.. Da var jeg 40. Har bursdag i novermber så var vel 40 1/2 årVi får nå bare se hva som skjerMen skal kanskje litt mer til, siden jeg nå er blitt 40 år
![]()
Føler folk blir oftere gravid på uhell eller når det ikke helt passerHahah, ja, kan jo neeesten virke som detVi får nå se, skal nok kanskje litt mer til iom jeg nå er blitt 40 år
![]()
Jeg ble gravid på første eggløsnings glipp i mai i fjor.. Da var jeg 40. Har bursdag i novermber så var vel 40 1/2 årMen, nå skulle det plutselig være veldig vanskelig
Håper jeg blir gravid før jeg blir 42 år
Man skal ikke høre på alt dette tullpratet om alder og egg, mamma ble gravid når hun var 43, mormor når hun var 46 og mange andre kvinner på den siden i familie. Masse fruktbare gamle koner
![]()
Føler folk blir oftere gravid på uhell eller når det ikke helt passer![]()
Ja, det kjedeligste med dette et jo å bli snytt for prøveperioden![]()
Hadde jo vært morsomt om prøvingen ble over før den egentlig gikk i gang hihi!
Nei, så hadde liksom aldri trodd vi skulle bruke 8 mnd.. Så blir spennende å se om tante grusom kommer eller ikkeNoen gamlefrøkner er nok mer heldig med genetikk og eggene sine enn andre![]()
Wow, ikke verst å bli gravid på en glipp i den alderen heller
Håper du er gravid nå, bare ikke vet om det ennå
![]()
Nei, så hadde liksom aldri trodd vi skulle bruke 8 mnd.. Så blir spennende å se om tante grusom kommer eller ikke
Positiv test om 8-9 dager da![]()
Om det ikke blir nå, så håper jeg det blir en liten Januar baby for oss begge to![]()
Har ikke testet noe mere siden Lørdag morgen. Skal spare meg selv for det tullet med å myse på tester i håp om at en strek skal dukke opp. Er ganske så klar for en ny PP og jeg er bombesikker på at TR kommer i morgen/Onsdag.. En dag må det jo skjeJaaa, det hadde vært kjempekoseligBle det ikke to streker på testene?
![]()