Drømmen om en til i familien♡

Hæ, neeei, ikke si det a:bag::eek::nailbiting: Trodde det var dårlig sæd når man ikke har hatt sex på 4 uker???:wideyed::rolleyes: Haha, joa, forsåvidt det, men ønsket sånn at den lille skulle være født først på året denne gang mht skolestart:angelic:
Han hadde nok mange frisk fine svømmere i den dosen :hilarious: Nå gleder jeg meg masse til å følge med på deg fremover.. Tenk om det blir en liten baby :love7

Vedlegg

• IMG_3796.png
    IMG_3796.png
    273,6 KB · Visninger: 28
Kanskje det bare er meningen at dere skal få novemberbarn :hilarious:
Hahah, ja, kan jo neeesten virke som det:smiley-bounce022 Vi får nå se, skal nok kanskje litt mer til iom jeg nå er blitt 40 år:smiley-ashamed004:hilarious:

Han hadde nok mange frisk fine svømmere i den dosen :hilarious: Nå gleder jeg meg masse til å følge med på deg fremover.. Tenk om det blir en liten baby :love7

Vi får nå bare se hva som skjer :smiley-bounce022 Men skal kanskje litt mer til, siden jeg nå er blitt 40 år:smiley-ashamed004

Vi får nå bare se hva som skjer :smiley-bounce022 Men skal kanskje litt mer til, siden jeg nå er blitt 40 år:smiley-ashamed004
Jeg ble gravid på første eggløsnings glipp i mai i fjor.. Da var jeg 40. Har bursdag i novermber så var vel 40 1/2 år :hilarious: Men, nå skulle det plutselig være veldig vanskelig :hilarious: Håper jeg blir gravid før jeg blir 42 år :bag: Man skal ikke høre på alt dette tullpratet om alder og egg, mamma ble gravid når hun var 43, mormor når hun var 46 og mange andre kvinner på den siden i familie. Masse fruktbare gamle koner :laughing001

Jeg ble gravid på første eggløsnings glipp i mai i fjor.. Da var jeg 40. Har bursdag i novermber så var vel 40 1/2 år :hilarious: Men, nå skulle det plutselig være veldig vanskelig :hilarious: Håper jeg blir gravid før jeg blir 42 år :bag: Man skal ikke høre på alt dette tullpratet om alder og egg, mamma ble gravid når hun var 43, mormor når hun var 46 og mange andre kvinner på den siden i familie. Masse fruktbare gamle koner :laughing001

Noen gamlefrøkner er nok mer heldig med genetikk og eggene sine enn andre :happy119 :smiley-bounce022 Wow, ikke verst å bli gravid på en glipp i den alderen heller:hilarious: Håper du er gravid nå, bare ikke vet om det ennå:Heartred:smiley-angelic001

Føler folk blir oftere gravid på uhell eller når det ikke helt passer :hilarious:

Kan nok være en viss sannhet i det, ja:hilarious: Skal lissom skje når en ikke planlegger for det selv:smiley-ashamed004:p

Ja, det kjedeligste med dette et jo å bli snytt for prøveperioden :knegg: :hilarious: Hadde jo vært morsomt om prøvingen ble over før den egentlig gikk i gang hihi!

Yes, er akkurat dét, da føler jeg meg snytt for prøvingen og all moroa med det:cool::p men vet jeg egentlig bare skal være veldig glad for at jeg i det hele tatt kan bli gravid❤️ Hadde vært veldig koselig å vært med deg videre i termingruppa også:love7 Er bare så typisk når vi nå IKKE skulle denne mnd, og bare denne siste mnd igjenlaughing1

Hatt så sinnsykt vonde el-smerter siden kl 16.30 og nå begynner de å gi seg biiittelitt:dead::sorry:

Noterer ned: Lå på sofaen i sta, og hadde sånn rar vibrerende følelse nederst i magen som bredde seg helt nedover benene... kjentes ut som leamus på en måte!? :think005 varte i over 5 minutter...

Noen gamlefrøkner er nok mer heldig med genetikk og eggene sine enn andre :happy119 :smiley-bounce022 Wow, ikke verst å bli gravid på en glipp i den alderen heller:hilarious: Håper du er gravid nå, bare ikke vet om det ennå:Heartred:smiley-angelic001
Nei, så hadde liksom aldri trodd vi skulle bruke 8 mnd.. Så blir spennende å se om tante grusom kommer eller ikke

Nei, så hadde liksom aldri trodd vi skulle bruke 8 mnd.. Så blir spennende å se om tante grusom kommer eller ikke

Nei, fy søren, det skjønner jeg godt❤️ Hvem har vel sett for seg det?:sorry: Tøft å stå I prøvingen over tid❤️

Om det ikke blir nå, så håper jeg det blir en liten Januar baby for oss begge to :love7

Jaaa, det hadde vært kjempekoselig:love017 Ble det ikke to streker på testene?:sad002

Jaaa, det hadde vært kjempekoselig:love017 Ble det ikke to streker på testene?:sad002
Har ikke testet noe mere siden Lørdag morgen. Skal spare meg selv for det tullet med å myse på tester i håp om at en strek skal dukke opp. Er ganske så klar for en ny PP og jeg er bombesikker på at TR kommer i morgen/Onsdag.. En dag må det jo skje :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp