Drømmen om en til i familien♡

Jaa, det blir utrolig spennende de neste ukene :woot: jeg har aldri hatt så sterke tester så tidlig før, men har jo sett her inne at det ikke betyr noe. Kan jo hende det har festet seg tidlig også :confused005

Tusen takk, gode deg ❤️❤️ det er såå kjekt å høre og det føles fremdeles uvirkelig at det er JEG som er gravid :happy093:love022:love017❤️❤️

Håper du på tvillinger?❤️ Hadde vært døden for meg som har så mange ifra før, og min mormor er tvilling :angelic: :angel5 :hilarious: Kan jo hende at du har sterke tester nå, nettopp pga dét❤️ Blir veldig spennende å se:love7 Er helt magisk å være gravid, og endelig var det din tur, kjære deg:love017:gen014

Gleder meg :dance011

Jeg er også på CD4 faktisk. Veier for og imot prøving med termin tidlig på året :nailbiting:

Weee, så sykt spennende, søta:nailbiting::smiley-bounce022 Er jo utrolig gøy om vi blir prøvere samtidig igjen:love017:nailbiting:

Håper du på tvillinger?❤️ Hadde vært døden for meg som har så mange ifra før, og min mormor er tvilling :angelic: :angel5 :hilarious: Kan jo hende at du har sterke tester nå, nettopp pga dét❤️ Blir veldig spennende å se:love7 Er helt magisk å være gravid, og endelig var det din tur, kjære deg:love017:gen014
Jeg aner ikke hva jeg gjør :hilarious: jeg ønsker meg mange barn og ette blir siste, så om det kommer 2 så hadde det vært kjekt men svært travelt. Jeg er heldigvis veldig optimist, så jeg tenker vi klarer det vi får. Jeg prøver å ikke tenke på det, så får jeg bare se på tul :laughing002
Elsker å gå gravid ❤️❤️ håper jeg kan få en graviditet uten sykdom og plager nå :smiley-angelic001

❤️❤️:smiley-bounce022

Siste ventemåned og er på CD4:nailbiting::excited001: har bestilt prefert glidemiddel-tuber, mer omega3 multivitaminer og 60 g-tester, så nå har jeg 200+tester liggende av babyplan tidligtester, makesure stav/strimmeltester, CB+/CB-digitale tester :gen014 :smiley-bounce015 :smiley-bounce022 Har også 100 EL-tester liggende og har bestilt 50 stk til.( Har både korte- og lange sykluser, og i de lange lange folikkelfaser(el senest på CD 24, tidligst på CD12 )går det med en del tester) Jeg er en testetøs deluxe og gleeeeder meg så sykt til å sette igang med prøvingen :smiley-bounce012:cool14
Det blir så spennende fremover! Gleder meg til prøvingen og testingen din begynner! :hello2

Jeg aner ikke hva jeg gjør :hilarious: jeg ønsker meg mange barn og ette blir siste, så om det kommer 2 så hadde det vært kjekt men svært travelt. Jeg er heldigvis veldig optimist, så jeg tenker vi klarer det vi får. Jeg prøver å ikke tenke på det, så får jeg bare se på tul :laughing002
Elsker å gå gravid ❤️❤️ håper jeg kan få en graviditet uten sykdom og plager nå :smiley-angelic001

❤️❤️:smiley-bounce022

Ja, altså en får jo ta det som det kommer- det må man jo uansett, for man får det man får :smiley-bounce022 :love7 Blir spennende å se❤️ Håper du får en fin graviditet uten vondter og svangerskapsforgiftning(er det du har hatt før? Jeg har slitt med hyperemesis alle gangene, så hadde vært fantastisk å opplevd et svangerskap uten kvalme:angelic::knegg:

Det blir så spennende fremover! Gleder meg til prøvingen og testingen din begynner! :hello2

Blir spennende å se hvor fort den lille sitter, men kjenner jeg ikke orker å stresse så mye med det- den sitter når den sitter, tenker jeg:love7

Ja, altså en får jo ta det som det kommer- det må man jo uansett, for man får det man får :smiley-bounce022 :love7 Blir spennende å se❤️ Håper du får en fin graviditet uten vondter og svangerskapsforgiftning(er det du har hatt før? Jeg har slitt med hyperemesis alle gangene, så hadde vært fantastisk å opplevd et svangerskap uten kvalme:angelic::knegg:
Stemmer det :laughing002 :love7 ja, jeg har hatt svangerskapsforgiftning og symfyseløsning begge gangene. Symfyseløsning kom i uke 8 sist :dead: hadde vært kjekt å bare nyte denne gangen, uten vondter og bekymringer❤️

Stakkars deg!! Hvordan holder du ut? Jeg holder på å dø av den lille kvalmen jeg har :yuck::hilarious:
Håper neste svangerskap blir uten hyperemesis❤️

Blir spennende å se hvor fort den lille sitter, men kjenner jeg ikke orker å stresse så mye med det- den sitter når den sitter, tenker jeg:love7
Veldig fin innstilling ☺️ Jeg hadde samme innstillingen da vi begynte å prøve, og det tror jeg hjalp for meg denne gangen. Jeg trodde ikke det skulle gå så fort nå, så jeg stresset ikke - tok ingen el-tester eller noe, hadde sex rundt tiden jeg antok el var, og det satt på andre pp’n :p

Uansett, lykke til med prøvingen ❤️ Veldig gøy at dere vil prøve på en til!

Stemmer det :laughing002 :love7 ja, jeg har hatt svangerskapsforgiftning og symfyseløsning begge gangene. Symfyseløsning kom i uke 8 sist :dead: hadde vært kjekt å bare nyte denne gangen, uten vondter og bekymringer❤️

Stakkars deg!! Hvordan holder du ut? Jeg holder på å dø av den lille kvalmen jeg har :yuck::hilarious:
Håper neste svangerskap blir uten hyperemesis❤️

Håper du slipper unna begge delene denne gangen:smiley-angelic001❤️ Er jo lov å håpe, i det minste:angel5 Nei du, det lurer jeg og på?!:hilarious: Er et helvete når det står på. Varer alt fra 12-27 uker:puke:bag:

Jeg er nok litt mer på, men altså, han er med han også:happy119 Jeg er veldig takknemlig for den store flokken vår, men skjønner jo at det ikke er for alle og de fleste ønsker færre barn. Da det er dyrt og store sydenferier og slikt utgår jo for oss. Men så er ikke det noe for meg ifra før av, liker ikke varmen. Så for meg er det ikke et tap, men hu største frøkna ville nok gjerne veldig det❤️
Jeg syns det virker så koselig med en stor flokk!!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp