Drømmen om en til i familien♡

Jeg har ventet på en operasjon ett år nå, og skal endelig opereres(i narkose) på onsdag:joyful: Så håper veldig på 0 spire akkurat denne mnd:angelic: Du er nå skjønn da, som ønsker meg velkommen inn til november-damene:love7:smiley-angelic003Du husker helt rett vettu; skal ha pks 3 1/2 uke før termin. Termin er 24.12, om det er no spire der:greet008
Da skjønner jeg det kan bli litt vanskelig med spire denne måneden :bookworm:

Da hadde vi plutselig hatt termin rundt samme tid :woot::hilarious:

Da skjønner jeg det kan bli litt vanskelig med spire denne måneden :bookworm:

Da hadde vi plutselig hatt termin rundt samme tid :woot::hilarious:

Jaah:nailbiting::smiley-ashamed004

Det er koselig med en liten nyfødt i juletiden- helt magisk:love7:santa:greet008 Har ei snuppe født 1 søndag i advent den 29.11.09:greet008:Heartpink
Lille, store snøprinsessa mi:dummy1:❄️✨

Min er faktisk født 30.11.16 ❤️ det var veldig koselig med baby til jul :shy: :love7

Så artig det bare er 1 dag mellom bursdagene dems :love7 Er en veldig koselig tid å få en liten nyfødt på:greet008:love7:santa Er så fint med alle julelys og snøen som daler ned( er som regel snø her vi bor)⛄❄️☃️

Aaauuch, sitter å har SÅ mageknip.. mensensmerter:arghh:

Jeg gleder meg så sykt til du skal teste!! Du blir så lett gravid at jeg tenker det er 70/30 her altså :hilarious:

Nei, slutt a:nailbiting::nailbiting::nailbiting: Tror du det er så stor sjans?:wideyed: Ikke 50/50 engang?:hilarious::bag:Nesten så jeg tisser på meg av ren skrekk, faktisk:smiley-ashamed004 skikkelig, skikkelig nervøs for på mandag og tirsdag:eek:

6DPO og kjenner i grunn nada :angelic: De to yngste er skikkelig forkjølet med snørr alle veier, hosting, nysing+feber:hungover: Satser på jeg ikke blir smittet, for da blir jeg ikke operert på onsdagxxxx
Screenshot_20250405_063807_FF App.jpg

Har vært igang med klesvask, vaske hjørneakvariet og pynte til påske:chicken::bunny Kl 11 kjente jeg skikkelig mensenmurringer/smerter/stikking på venstre eggstokkområde:angelic: Jeg kan ha sånne smerter en hel uke før mens til vanlig også, men greit å notere ned:hilarious:

Ligamentstrekk og :nailbiting: det kan jeg noen ganger ha i dpo-land uansett:angel5

Du er garantert gravid denne gangen :hilarious: :hilarious:

Blir spennende å se til uka! :smiley-bounce012

Jeg tror faktisk ikke det, for jeg har ikke ømme pupper, det pleier jeg som gravid å ha :angelic: men det kan jo hende, altså, sjansen er jo der:nailbiting:

Jeg tror faktisk ikke det, for jeg har ikke ømme pupper, det pleier jeg som gravid å ha :angelic: men det kan jo hende, altså, sjansen er jo der:nailbiting:
Jeg pleide å få ulvehunger som ett av mine første symptomer, det hadde jeg ikke denne gangen og var dermed heeelt sikker på at jeg ikke var gravid. Men gravid var jeg :love7

Ved begge de to forrige graviditetene har jeg vært ekstremt svimmel veldig tidlig (gjerne fra jeg begynner å ane strek), men lite/ingenting av det denne gangen :angelic: og jeg er jo visstnok gravid :hilarious:

Jeg pleide å få ulvehunger som ett av mine første symptomer, det hadde jeg ikke denne gangen og var dermed heeelt sikker på at jeg ikke var gravid. Men gravid var jeg :love7

Er så rart at det kan forandre seg slik fra graviditet til graviditet:wideyed: Hadde du ingen symptomer?:eek:

Ved begge de to forrige graviditetene har jeg vært ekstremt svimmel veldig tidlig (gjerne fra jeg begynner å ane strek), men lite/ingenting av det denne gangen :angelic: og jeg er jo visstnok gravid :hilarious:

Kjente du ingen symptomer på graviditet?:nailbiting:❤️ Er rart dét der, for symptomene kan være helt forskjellige fra graviditet til graviditet, men har lissom gjerne alltid hatt ømme pupper i mine graviditeter.. Men altså, ja, hvem vet?!:nailbiting:

Er så rart at det kan forandre seg slik fra graviditet til graviditet:wideyed: Hadde du ingen symptomer?:eek:
Jeg pleide å bli veldig sulten, svimmel og kvalm de andre gangene jeg ble gravid + stikk i livmor. Nå var jeg litt svimmel og kvalm innimellom men ikke i den grad og hadde opplevd det sammen pga progesteron tidligere. Så jeg følte ikke jeg hadde noen veldig tydelige symptomer på at jeg var gravid. Eneste jeg kjente 5 min før jeg skulle teste var at jeg følte meg "gravid oppblåst" men tenkte at det også var pga progesteron. Reagerte litt på at tempen økte og at puppene fremdeles var ømme, de var normale 12 dpo i forrige pp. Men jeg fikk seriøst sjokk da jeg så "gravid" på digital og så tydelig strek på bp ❤️❤️

Kjente du ingen symptomer på graviditet?:nailbiting:❤️ Er rart dét der, for symptomene kan være helt forskjellige fra graviditet til graviditet, men har lissom gjerne alltid hatt ømme pupper i mine graviditeter.. Men altså, ja, hvem vet?!:nailbiting:
Altså, jeg stusset over ingen ømhet i puppene første halvdel av dpoland. Det kom etterhvert, og jeg pleier ALLTID å ha direkte vondt i puppene etter el :p
Nå de siste par dagene har jeg en "rar" følelse i magen, ganske ofte sulten og oppblåst, fiser mye :hilarious:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp