Drømmen om en til i familien♡

Får se igjen i morgen, spennende altså!

Er vant til slike TYDELIGE skyggestreker, så jeg tror det, når jeg ser EKTE streker:hilarious: Natta, frøken✨️ Sove godt, og drømme søtt❤️

Det var ikke så sterke skygger på de du tok 8-9DPO, så jeg tror det er hcg i kroppen, så krysser jeg fingra for at det går riktig vei :love017

Det var ikke så sterke skygger på de du tok 8-9DPO, så jeg tror det er hcg i kroppen, så krysser jeg fingra for at det går riktig vei :love017

Har slitt med disse tydelige skyggestrekene mine over flere år.. de kommer og går lissom? Så lurer på om jeg kanskje har litt høy hcg av meg selv? :bookworm: :think005 de blir som testene ikveld. Så kan ikke stole på de❤️ Du er så god, søta❤️

Den var jo tydelig :smiley-bounce016

Ja, nå kan det være du må ryke på en digital altså, denne si sterkere ut :facepalm: :laughing002 Du har ikke slik tidlig digital? Den digitale med pluss eller minus?

De øker i styrke ja :wideyed: gleder meg til mer testing!

Jeg tenker foresten at når man får får streker på forskjellige tester samtidig, og at det går fra blenda til strek, så er det ikke helt riktig å avblåse det med bare skygger. Ihvertfall ikke når de øker i skygge frem mot ikm. Hadde det vært pga naturlig hcg i kroppen så ville det jo vært mer likt hele tiden. Jeg tror egentlig at flere av de gangene du har avblåst strek med at det trolig er skygger, så har det vært veeeldig tidlig graviditet som ikke har ført frem.

11 dpo og det er dessverre de drittskyggene jeg får jo:bag::arghh::hilarious: Men da er det testet og jeg har fått svar:happy119
20250410_063948.jpg

Synes de øker i styrke jeg da:smiley-angelic006:smiley-ashamed005
Jeg syns også de øker i styrke :nailbiting: :p:Heartred
Den var jo tydelig :smiley-bounce016
Ja, nå kan det være du må ryke på en digital altså, denne si sterkere ut :facepalm: :laughing002 Du har ikke slik tidlig digital? Den digitale med pluss eller minus?
De øker i styrke ja :wideyed: gleder meg til mer testing!

Jeg tenker foresten at når man får får streker på forskjellige tester samtidig, og at det går fra blenda til strek, så er det ikke helt riktig å avblåse det med bare skygger. Ihvertfall ikke når de øker i skygge frem mot ikm. Hadde det vært pga naturlig hcg i kroppen så ville det jo vært mer likt hele tiden. Jeg tror egentlig at flere av de gangene du har avblåst strek med at det trolig er skygger, så har det vært veeeldig tidlig graviditet som ikke har ført frem.
Både under prøvingen av 2021-barnet og 2023 barnet og imellom har jeg fått disse drittskyggene:bag::bookworm: Så jeg er heldigvis vant til dem, ellers hadde jeg nok gått i kjelleren, for hadde jo da tenkt som dere andre; at de var positive❤️

Sier bare: mine tester 11dpo utover ettermiddagen :p ikke gi opp enda :angelic:

Jeg har gjerne en veldig hurtig stigning i hcg'en i førsten, så er sånn jeg VET når det er spire på gang, da øker det veldig på den første uken og testene øker i styrke utover dagen❤️ Så heldigvis har jeg erfaring med de dumme, sterke drittskyggene. Ellers hadde jeg blitt skikkelig lei meg:angelic:

Jeg har gjerne en veldig hurtig stigning i hcg'en i førsten, så er sånn jeg VET når det er spire på gang, da øker det veldig på den første uken og testene øker i styrke utover dagen❤️ Så heldigvis har jeg erfaring med de dumme, sterke drittskyggene. Ellers hadde jeg blitt skikkelig lei meg:angelic:
Ved mine to andre graviditeter, så innbiller jeg meg også rask økning, fremfor slik det har vært nå, men mulig jeg husker feil. En blir jo ordentlig lei seg ved slike sterke skygger og får opp håpet ❤️

Men nå virker de mindre positive igjen?! Er du sikker på at det ikke er streifer?

Nettopp tatt igjen på konsentrert urin;
Er ikke spire og ikke kjemisk heller.. frustrerende å få slike streker, men har jo heldigvis lært med ila årenes løp når det er "ekte" streker på gang; da øker de hurtig ila dagen hver eneste dag den første uken :happy119 Jeg er klar for vår første PP:smiley-bounce015:dance008:cool05:dance011
20250410_080938.jpg

Jeg er klar for vår første, ordentlige PP :dance011 :happy119 :smiley-bounce015:cool05 Nå vil jeg bare ha mens.. Men er vel fort 5 dager til den kommer:bored:
Screenshot_20250410_082044_FF App.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp