mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ja! Kanskje håp om å havne i samme termingruppe allikevelFortsatt ingen eggløsning her, men virker som den er her innen noen dager
![]()
Så i dagboken din, og så spennende med straks positiv el-test
Hadde vært kjempekoselig å ende opp i samme termingruppe
Fortsatt ingen eggløsning her, men virker som den er her innen noen dager
Er faktisk akkurat sånn det er
Jeg vet ikke altså, er så nervøs for å få positive tester imorgen med tanke på operasjonen
Har blitt lurt i så mange tidligere pp førhen, heldigvis så har jeg lært meg det
Fikk vondt langt inn i sjela.. Da skjønner jeg veldig godt det blir bra med narkose. Og du har sikkert planlagt og tenkt på dette en stund, så da kan du likesågodt bli ferdig med den operasjonen, og ta baby neste måned
Jeg hadde dessverre en mamma som ikke kunne ta vare på meg, som var alkoholiker og sleit med psykose i tillegg. Huff, nei. Og en ikke-eksisterende pappa som jeg så hver 3 til 6 mnd en helg. Som også sleit med alkoholisme. Heldigvis hadde jeg farmor og farfar som jeg bodde hos mye av min barndom. Helt til jeg ble 14 år, full av hormoner og opprørsk i oppførsel- sånn jeg flyttet opp til Norge for å bo med pappa( som selv hadde flyttet til Norge 3 år før). Er opprinnelig dansk
Hahah, jaggu meg hele 15% dansk.. ikke verst
Føler de fleste forteller meg de er litt % danske

Morsom historie å fortelle han senere
Er såå redd for å få positive tester imorgen, hva all verden gjør jeg da? Må vel avlyse timen da?
Satser på spire ila de neste mnd
men tror ikke jeg greier å la vær
Håper ikke dette bryter ut nå, det er SÅ typisk!
fant ut først uka etter operasjonen at jeg var gravid. Det gikk heldigvis bra. Men husker jeg stressa fælt pga det.