Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

CD27 og ser ut som jeg faktisk er i dpo-land:smiley-bounce012 Da kommer snart mens, og en ny syklus venter:smiley-bounce016
Screenshot_20251211_064951_FF App.jpg

Fy søren, 10 uker er umenneskelig lenge å gå å vente på på en ny syklus:bag: Må ha vært så fryktelig tøft for deg å gå gjennom detta her❤️ Håper testene blir helt negative snart, og at TR kommer snarlig❤️
Vært mye tøffere enn jeg kunne forestilt meg. Får ikke gjort noe med det, som egentlig bare gjør det verre. Men nå må vel enden være nær! Det håper jeg også :smiley-angelic001 :Heartred

Vært mye tøffere enn jeg kunne forestilt meg. Får ikke gjort noe med det, som egentlig bare gjør det verre. Men nå må vel enden være nær! Det håper jeg også :smiley-angelic001 :Heartred

Det skjønner jeg fullt ut:sorry: Det er LENGE å vente på å kunne komme seg videre, og bearbeide sorgen over det som ikke ble❤️ Ja, kan da ikke tro annet enn at du må få mens snart:smiley-angelic001 men er lissom den biten å ikke vite, som er tortur❤️

Hurra for dpo-land! :hello2 :love017
Eeeeller så kommer en positiv test???? Tihi!
Jeg håper ❤️

Gleder meg veldig til å komme videre:angel5 Fikk dessverre kun lagt inn aksjer 1 gang sent lørdag kveld 00, så gravid blir jeg nok ikke, men ser fram til en ny restart og syklus for kroppen og en reell sjans for baby❤️

Back
Topp