Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Jeg må innrømme at jeg har fundert mye på hvordan dere får til å legge så mye aksjer når dere er så mange i hus :hilarious: jeg synes det er vanskelig nok med en kattunge som helst skal være rundt hele tiden, det legger liksom en demper på stemningen når hun kommer i mellom, eller biter i ei tå :hilarious::laughing001
Hahaha jeg har også en kjempe nysgjerrig katt! Vi må få tak i hun før hun løper under senga hver gang :hilarious: Ser også for meg at det må være mye verre med nysgjerrige unger som skjønner litt mer av hva de ser og hører enn en katt :hilarious:

Ja, altså, skal jo være samme regler for samme sak- noe det IKKE er❤️

Vi hadde oss inatt kl 00.ish, spørs om vi får til mer, men skal prøve etterpå også. Har besøk seff :hilarious: Har hatt el-slim i 4 dager nå, så?!

Testene mine har vært negative og er bare en svaaaak skygge på g-testene på veldig konsentrert urin. Er dine g-tester positive ennå? For det gjør jo dessverre el-testene positive:arghh: Er så vanskelig å vite hvor man er i syklusen etter en MA:confused:
Aii men nå har du jo skikkelig peak :) Nå må testene bare holde seg nede slik at det ikke er noen tvil om EL :hello2

Back
Topp