Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Oj, da burde testene stemme og du snart får eggløsning. Fikk eggløsning, selv med litt rester i sommer

Aner ikke hva kroppen holder på med?:hilarious: Fikk høy på monitoren nå idag av alle ting:p Virker som alt er kommet ut nå? Har helt lysegul utflod:angelic:

Ikke sant! Ubegripelig hvordan systemet fungerer, jeg måtte vente til positiv test etter 6 uker :mad: Håper for deg at du er ferdig nå :smiley-angelic001
Takk som spør :Heartred
Jeg er usikker på hvor jeg er i løypa. Spottet litt i alle farger i dag, veldig lite en kort stund. Aner ikke hva det er, jeg. Skal på kontroll neste fredag :bored: el-testene er like som de har vært, verken svakere eller sterkere.

Jeg fikk beskjed om å komme inn etter 4 uker, hvis testene ennå var positive eller jeg blødde fortsatt, for det var normalt med blødning eller positive tester INNTIL 4 uker, ikke ETTER 4 uker:Heartred

Jeg tror jeg er ferdig nå, virker sånn iallefall. Fikk høy på monitoren idag også:hilarious: Skjønner ikke hva kroppen min holder på med?!:p

Kanskje det er mens som kommer nå? Men det er vel for tidlig til at du nettopp hadde EL?:bookworm: En hel uke igjen til du har kontroll:sorry: Det er leeenge å gå å lure og vente:dead: Føler virkelig med deg❤️ Utrolig dårlig behandling fra helsevesenet sin side:mad:

Det var ikke dette jeg hadde håpet å lese i dagboken din i dag :sorry: livet er så utrolig urettferdig av og til, unner deg virkelig ikke dette! Hadde et lite håp om at du kunne få EL og at vi kunne havne i samme termingruppe (gitt at jeg skulle være så heldig at det hadde klaffet), sånn som tidligere i år når du mista. Nå håper jeg at EL kommer snarlig og at du da kan få tilbake håpet og bedre følelser rundt julen som jeg har skjønt betyr mye for deg ❤️ stor klem til deg! :love022:love017

Takk for det, snille du:smiley-angelic003:Heartred Har vært så nedfor de siste ukene, men igår kveld slapp det faktisk litt(kanskje med de siste restene som kom ut):angelic: Hadde vært hyggelig å havne i samme termingruppe igjen:love7 Ser ut som en evt termin her blir i september igjen:hilarious: Har 2 septemberbarn, 3 novemberbarn og et julibarn ifra før:love017 men jeg får PKS i august, da:) Fikk brått høy på monitoren idag, så mulig kroppen går for EL likevel:nailbiting::smiley-bounce012:smiley-bounce022

Tusen takk for klemmen:hug003

Altså, blir ikke klok på denna kroppen?:confused004 Fikk høy på monitoren idag? Synes alt lettet igår ikveld, nedturen ble kanskje med de siste restene ut?:smiley-ashamed005:angel5 Uansett, mulig jeg får EL etterhvert likevel, da:happy093.:laughing002 Kroppen er loco:hilarious: Har en del el-slim også! Er jo typisk det nå er helg og vi får besøk.. så spørs om vi får lagt inn aksjer, men men❤️
20251205_075307.jpg

20251205_074621.jpg

Last edited:
Skjønner ikke helt hva kroppen holder på med? Men da blir det kanskje EL etterhvert likevel:happy093.:laughing002
Merket stor forskjell etter den siste spottingen min og. Tror den begynner å forberede til EL, selv med littegranne hcg igjen og skyter det fart når alt er ute. Synes det ser veldig lovende ut, og så er det trygt med aksjer når du ikke spotter lenger. Evt inseminere

Kroppen works in mysterious ways kan man si! :love017 Virker som den bare satt og venta ved målstreken og bare «Skal de restene komme ut snart slik at vi kan komme i mål med eggløsningen?» :hilarious: Hurra for EL!

Merket stor forskjell etter den siste spottingen min og. Tror den begynner å forberede til EL, selv med littegranne hcg igjen og skyter det fart når alt er ute. Synes det ser veldig lovende ut, og så er det trygt med aksjer når du ikke spotter lenger. Evt inseminere

Synes bare det er så merkelig. De restene som kom ut igår var ikke store greiene, men tydeligvis det som skulle til:smiley-bounce022 Og har ikke vært noe blod heller, bare lysebrun spotting:confused004 Uansett, så virker det til at jeg er ferdig:smiley-angelic001:dance011 Glad for å få men eller EL, bare komme med videre i gamet:smiley-bounce012 Er bare det at det er helg, alle barna hjemme og får besøk av pappa(han blir gjerne 5 dager):smiley-ashamed004 Så spørs om vi får til å legge inn aksjer... typisk:hilarious:

Kroppen works in mysterious ways kan man si! :love017 Virker som den bare satt og venta ved målstreken og bare «Skal de restene komme ut snart slik at vi kan komme i mål med eggløsningen?» :hilarious: Hurra for EL!

Synes kroppen er så rar:hilarious: Får beskjed på ultralyd igår at det ikke ser ut som EL, så får jeg masse el-slim og høy på monitoren:laughing021 Hahahaha, er akkurat det som har skjedd:smiley-bounce022 Merkelige greier:whacky011

Synes bare det er så merkelig. De restene som kom ut igår var ikke store greiene, men tydeligvis det som skulle til:smiley-bounce022 Og har ikke vært noe blod heller, bare lysebrun spotting:confused004 Uansett, så virker det til at jeg er ferdig:smiley-angelic001:dance011 Glad for å få men eller EL, bare komme med videre i gamet:smiley-bounce012 Er bare det at det er helg, alle barna hjemme og får besøk av pappa(han blir gjerne 5 dager):smiley-ashamed004 Så spørs om vi får til å legge inn aksjer... typisk:hilarious:
Da krysser vi fingrene for at peak og EL blir rett etter helgen

Jeg fikk beskjed om å komme inn etter 4 uker, hvis testene ennå var positive eller jeg blødde fortsatt, for det var normalt med blødning eller positive tester INNTIL 4 uker, ikke ETTER 4 uker:Heartred

Jeg tror jeg er ferdig nå, virker sånn iallefall. Fikk høy på monitoren idag også:hilarious: Skjønner ikke hva kroppen min holder på med?!:p

Kanskje det er mens som kommer nå? Men det er vel for tidlig til at du nettopp hadde EL?:bookworm: En hel uke igjen til du har kontroll:sorry: Det er leeenge å gå å lure og vente:dead: Føler virkelig med deg❤️ Utrolig dårlig behandling fra helsevesenet sin side:mad:
Rart de ulike distriktene opererer med så forskjellige prosedyrer :bored: Men fint for dere, da blir det mindre ventetid :Heartred Er sånn det burde være overalt!

Nei, altså. Helt umulig å skjønne noe av. Veldig frustrerende egentlig :banghead:

Aner ikke. Etter forrige MA, begynte jeg å spotte så tidlig som 6 dpo tror jeg. Spottet da helt frem til mens, som var over en uke etterpå. Veldig kjedelig. Sånn var det alle syklusene etterpå, var vel til slutt fra 10 dpo selv den syklusen jeg ble gravid. Får ikke gjort annet enn å vente :bag: har blitt så vant til å vente nå, så blitt nesten litt likegyldig. Uansett kjedelig :arghh:

Altså pov: jeg vet sikkert at jeg hadde EL med rester på 3 cm i livmor. Legen som undersøkte meg, sa det var umulig. Så fikk jeg utskraping, og 10 dager etter kom mensen, som den skulle hvis EL var da jeg trodde. Kanskje egget ikke slapp, men tydelige symptomer og positive tester.

Aner ikke hva kroppen holder på med?:hilarious: Fikk høy på monitoren nå idag av alle ting:p Virker som alt er kommet ut nå? Har helt lysegul utflod:angelic:
Kroppen kan vel ha prøvd på en eggløsning selv med små rester? Så fortsetter den bare jobben nå? :)
Sannsynligvis ville du fått eggløsning uansett med så lav hcg, og restene ville kommet under mens. Men bedre å få ut alt, så man kan prøve på ny graviditet, enn å ha rester som tuller inni der..!

Takk for det, snille du:smiley-angelic003:Heartred Har vært så nedfor de siste ukene, men igår kveld slapp det faktisk litt(kanskje med de siste restene som kom ut):angelic: Hadde vært hyggelig å havne i samme termingruppe igjen:love7 Ser ut som en evt termin her blir i september igjen:hilarious: Har 2 septemberbarn, 3 novemberbarn og et julibarn ifra før:love017 men jeg får PKS i august, da:) Fikk brått høy på monitoren idag, så mulig kroppen går for EL likevel:nailbiting::smiley-bounce012:smiley-bounce022

Tusen takk for klemmen:hug003
Oi, så spennende :nailbiting: Da krysser jeg fingrene for et aldri så lite julemirakel på dine vegne! Vi får håpe at vi treffer på august begge to :happy::love017

Back
Topp