Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Nei, du får jo ekstremt positive tester. Lurte nesten på om jeg kom opp på ditt nivå denne gangen, men høyeste 2.32. Forrige rekord var 1.4. Kjent mer smerter og kvalme rundt EL denne gangen og

Ja, så du lå høyt oppe :smiley-bounce012 Jeg er som regel på 4, men ikke alltid- positiv er positiv uansett, da:dance011

Rart de ulike distriktene opererer med så forskjellige prosedyrer :bored: Men fint for dere, da blir det mindre ventetid :Heartred Er sånn det burde være overalt!

Nei, altså. Helt umulig å skjønne noe av. Veldig frustrerende egentlig :banghead:

Aner ikke. Etter forrige MA, begynte jeg å spotte så tidlig som 6 dpo tror jeg. Spottet da helt frem til mens, som var over en uke etterpå. Veldig kjedelig. Sånn var det alle syklusene etterpå, var vel til slutt fra 10 dpo selv den syklusen jeg ble gravid. Får ikke gjort annet enn å vente :bag: har blitt så vant til å vente nå, så blitt nesten litt likegyldig. Uansett kjedelig :arghh:

Synes også det er rart det ikke er noen felles kjøreregler forr sykehusene de skal følge?:bookworm::banghead: Gjør meg sint hva vi damer må finne oss i:smiley-angry007

Frustrerende å bli gående sånn i limboland å ikke vite hvor en er i syklusen:arghh: Blir godt for deg med en ny time på sykehuset, forhåpentligvis en hysteroskopi og en avklaring for deg❤️

Kroppen kan vel ha prøvd på en eggløsning selv med små rester? Så fortsetter den bare jobben nå? :)
Sannsynligvis ville du fått eggløsning uansett med så lav hcg, og restene ville kommet under mens. Men bedre å få ut alt, så man kan prøve på ny graviditet, enn å ha rester som tuller inni der..!

Ja, er jo nettopp det jeg håper på at skjer nå; livmoren er tom og klar for en ny graviditet:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Se der, ja! Når han sa slimhinnen si ut til at mens kom, betyr det at den har tykk da? Han tenkte kanskje ikke at det kunne være eggløsning, siden ståa har som den var. Det modnede egget ligger kanskje i eggstokken som er gjemt?

Aner ikke? Han mente det så ut som jeg skulle få mens? Men jeg kjenner el-smerter og har masse el-slim og fikk høy på monitoren, så jeg skjønner ikke så mye:smiley-bounce022

Er på CD22 og har MYE el-slim å har akkurat fått lagt inn babyaksjer på tross av besøk:happy093:hug007:dance011:gen014:sex:sign17:sign19 Håper på EL snart:smiley-angelic001
Screenshot_20251206_235545_Premom.jpg

Back
Topp