Kine 95
Elsker forumet
Hahaha jeg har også en kjempe nysgjerrig katt! Vi må få tak i hun før hun løper under senga hver gangJeg må innrømme at jeg har fundert mye på hvordan dere får til å legge så mye aksjer når dere er så mange i husjeg synes det er vanskelig nok med en kattunge som helst skal være rundt hele tiden, det legger liksom en demper på stemningen når hun kommer i mellom, eller biter i ei tå
![]()
Ser også for meg at det må være mye verre med nysgjerrige unger som skjønner litt mer av hva de ser og hører enn en katt 
Er så vanskelig å vite hvor man er i syklusen etter en MA
Har ennå el-slim på femte dagen på rad
Må bare følge med på tempen
Maks på monitoren idag(igår var det for sent å teste med den) så skulle vært 2.dag med peak idag, egentlig. Testene er ennå litt positive. Håper vi får lagt inn aksjer ikveld..har ennå besøk, så
Satser på dpoland imorgen
Får bare følge med på tempen, eneste måten jeg kan se det på
ja, det gjør alt litt mer komplisert
Pleier å ha veldig vondt! Begynner å kjenne litt mer murringer av og på nå... og kjennes ut som høyre eggstokk nå(sjeldent jeg har eggløsning på den siden og gynekolog finner den ikke)

misunner dere som får til temping. Har hatt lyst til å teste selv, men hadde aldri fungert her i heimen
I ukedagene kunne det vært mulig, kanskje. Mini her sover med oss, og tror det ville vært vanskelig med ho ved siden av. Og i helgene står jeg opp til ulik tid. Men største problemet hadde nok vært å huske på det
tempen pleier å øke mer etter EL, men vi får se. Ble ikke aksjer igår med besøk og barn i senga, så