Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Jeg må innrømme at jeg har fundert mye på hvordan dere får til å legge så mye aksjer når dere er så mange i hus :hilarious: jeg synes det er vanskelig nok med en kattunge som helst skal være rundt hele tiden, det legger liksom en demper på stemningen når hun kommer i mellom, eller biter i ei tå :hilarious::laughing001
Hahaha jeg har også en kjempe nysgjerrig katt! Vi må få tak i hun før hun løper under senga hver gang :hilarious: Ser også for meg at det må være mye verre med nysgjerrige unger som skjønner litt mer av hva de ser og hører enn en katt :hilarious:

Ja, altså, skal jo være samme regler for samme sak- noe det IKKE er❤️

Vi hadde oss inatt kl 00.ish, spørs om vi får til mer, men skal prøve etterpå også. Har besøk seff :hilarious: Har hatt el-slim i 4 dager nå, så?!

Testene mine har vært negative og er bare en svaaaak skygge på g-testene på veldig konsentrert urin. Er dine g-tester positive ennå? For det gjør jo dessverre el-testene positive:arghh: Er så vanskelig å vite hvor man er i syklusen etter en MA:confused:
Aii men nå har du jo skikkelig peak :) Nå må testene bare holde seg nede slik at det ikke er noen tvil om EL :hello2

Aii men nå har du jo skikkelig peak :) Nå må testene bare holde seg nede slik at det ikke er noen tvil om EL :hello2

Peak idag også, så får vi se om tempen stiger ila de neste dagene:nailbiting: Har ennå el-slim på femte dagen på rad:smiley-bounce012

CD24 og kjenner murringer på venstre eggstokk, der jeg pleier:p Men ikke noe mega vondter akkurat?:bookworm: Må bare følge med på tempen:dance008 Maks på monitoren idag(igår var det for sent å teste med den) så skulle vært 2.dag med peak idag, egentlig. Testene er ennå litt positive. Håper vi får lagt inn aksjer ikveld..har ennå besøk, så:smiley-bounce022 Satser på dpoland imorgen:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
20251208_082228.jpg

Screenshot_20251208_084350_Premom.jpg

Det lover jo veldig bra, når den oppfører seg litt mer som vanlig

Jeg håper sånn at EL er nå, men har ikke så vondt som jeg pleier, så kjenner meg litt skeptisk sånn:angelic: Får bare følge med på tempen, eneste måten jeg kan se det på:p Også er det jo rart å ha el-slim i 5 dager hvis ikke det er EL på gang:bookworm:

Jeg håper sånn at EL er nå, men har ikke så vondt som jeg pleier, så kjenner meg litt skeptisk sånn:angelic: Får bare følge med på tempen, eneste måten jeg kan se det på:p Også er det jo rart å ha el-slim i 5 dager hvis ikke det er EL på gang:bookworm:
Jeg hadde og mindre vondt rundt peak og eggløsning enn jeg pleier. Kanskje fordi vi har blitt mer vant til vondt nedentil etter det vi har gått igjennom?

Ja, altså, skal jo være samme regler for samme sak- noe det IKKE er❤️

Vi hadde oss inatt kl 00.ish, spørs om vi får til mer, men skal prøve etterpå også. Har besøk seff :hilarious: Har hatt el-slim i 4 dager nå, så?!

Testene mine har vært negative og er bare en svaaaak skygge på g-testene på veldig konsentrert urin. Er dine g-tester positive ennå? For det gjør jo dessverre el-testene positive:arghh: Er så vanskelig å vite hvor man er i syklusen etter en MA:confused:
Enig :Heartred

Da er det lov å håpe at det klaffer for dere da! :smiley-angelic001

Mine er også veldig svake nå, så vet ikke hvor mye det slår ut på el-testene :dance018 ja, det gjør alt litt mer komplisert:confused:

Jeg hadde og mindre vondt rundt peak og eggløsning enn jeg pleier. Kanskje fordi vi har blitt mer vant til vondt nedentil etter det vi har gått igjennom?

Hmm, jeg vet ikke?:think005 Pleier å ha veldig vondt! Begynner å kjenne litt mer murringer av og på nå... og kjennes ut som høyre eggstokk nå(sjeldent jeg har eggløsning på den siden og gynekolog finner den ikke):hilarious:

Enig :Heartred

Da er det lov å håpe at det klaffer for dere da! :smiley-angelic001

Mine er også veldig svake nå, så vet ikke hvor mye det slår ut på el-testene :dance018 ja, det gjør alt litt mer komplisert:confused:

Jeg hadde blitt så glad og takknemlig for verdens beste julegave:love7:smiley-angelic001 Nå får vi vente å se om tempen stiger som den skal:p

Skal jo i teorien ikke slå ut på el-testene hvis det såvidt er en skygge der lissom:angelic:

Har så mye el-slim, så synes det er rart om det ikke er noe på gang?!:smiley-bounce022 ser såvidt en skygge på g-testene:bookworm:
20251208_135820.jpg

Blir spennende! :smiley-angelic001

Nei, skal vel kanskje ikke det. Men er ikke helt fortrolig med g-tester etter de dårlige jeg hadde :bag:

Er veldig fornøyd med babyplan sine tester, og har også testet med make sure og flere andre tester. Er såvidt en skygge, så håper at noe er på gang, men det ser jeg først om tempen stiger eller ei :angelic:

Er veldig fornøyd med babyplan sine tester, og har også testet med make sure og flere andre tester. Er såvidt en skygge, så håper at noe er på gang, men det ser jeg først om tempen stiger eller ei :angelic:
Ja, har bp sine nå, og har foreløpig ikke noe å utsette på dem :shy: misunner dere som får til temping. Har hatt lyst til å teste selv, men hadde aldri fungert her i heimen :dance018

Ja, har bp sine nå, og har foreløpig ikke noe å utsette på dem :shy: misunner dere som får til temping. Har hatt lyst til å teste selv, men hadde aldri fungert her i heimen :dance018

Jeg har litt urolige netter og barn i sengen, men pleier å gå greit å teste fordet om❤️ Hvorfor får ikke du til? Jeg foretrekker helt klart babyplan sine tester av de vi får kjøpt i Norge. De desidert beste er first response, men de får vi kun bestilt fra utlandet. Pleier å bestille de fra Amazon

Jeg har litt urolige netter og barn i sengen, men pleier å gå greit å teste fordet om❤️ Hvorfor får ikke du til? Jeg foretrekker helt klart babyplan sine tester av de vi får kjøpt i Norge. De desidert beste er first response, men de får vi kun bestilt fra utlandet. Pleier å bestille de fra Amazon
Det er bra jobba! :gen014 I ukedagene kunne det vært mulig, kanskje. Mini her sover med oss, og tror det ville vært vanskelig med ho ved siden av. Og i helgene står jeg opp til ulik tid. Men største problemet hadde nok vært å huske på det :bag:

Det er bra jobba! :gen014 I ukedagene kunne det vært mulig, kanskje. Mini her sover med oss, og tror det ville vært vanskelig med ho ved siden av. Og i helgene står jeg opp til ulik tid. Men største problemet hadde nok vært å huske på det :bag:
Blir veldig fort en vanesak, slik tenkte jeg også før jeg begynte å tempe❤️ Vært å prøve iallefall❤️

CD25 og aner ikke om jeg er i dpo-land eller ikke?:confused004 tempen pleier å øke mer etter EL, men vi får se. Ble ikke aksjer igår med besøk og barn i senga, så:hilarious:
Screenshot_20251209_094232_FF App.jpg

Screenshot_20251209_094159_Premom.jpg

Back
Topp