Drømmen om en til i familien♡

Åh, da er det jo egentlig enda håp da jo! Har du så lang lutealfase da? Tenk hvis egget bare festet seg litt sent denne gangen! Kan absolutt ha skjedd det:joyful::Heartred

Men ja, hvis TR kommer, er det iaf nok koselige ting å fokusere på fremover:) Vi har nettopp kjøpt masse julepentøy og morsomme julegensere og julepysjer til hele gjengen her, så vi er klare! Imorgen skal jeg bake pepperkaker og pepperkakehus med barna mens mannen er på engelsk kakebaking med brødrene sine:) Det blir julestemning!:santa

Nope- ikke EL enda her. CD22 i dag, og tredje dagen med masse EL-slim, så håper det skjer snart! :rolleyes:

Ha en fin kveld! :Heartred

Har lutealfase på 15 dager, som regel. Og er jeg 9 dpo idag, så er det 6 dager igjen til mens:hilarious: Lenge å vente på TR, når jeg veit det ikke er en spire i magen:oops: Nei, det tror jeg dessverre ikke. Har ingen symptomer på graviditet. Småkvalm, oppblåst og varm, typisk meg før tanta:shifty: men du er nå søt som håper for meg:Heartred

Høres helt julefenomenalt ut, søta:santa:excited001 Jeg bare digger det:cool05 Her er vi også klare for kakebaking på søndag:dance008 Sitter å ser julefilm nå også.. "The holiday":D

Det var da som søren at EL lar vente sånn på seg, da satser vi på positiv EL-test imorgen, da:smiley-bounce012 Og at det er selveste gullegget som slipper:Heartbigred

Ha en fortsatt fin kveld du også, tuts:greet008

Jeg har hatt akvarium hele livet mitt i grunn :) :) Drømmen er en stor dam ute med helårs fisk :) :)
Eller et sånn på 1500 liter inni veggen :) :)

Har et på 450 liter da og et på 200 :p

Akvarium er SÅ fint:D

Er det juvel vision dere har? Er Juvel trigon vi har nå. Har hatt 500l før vi også, da vi bodde i gamlehuset:joyful: Hvilke fisker har dere?:happy:

Akvarium er SÅ fint:D

Er det juvel vision dere har? Er Juvel trigon vi har nå. Har hatt 500l før vi også, da vi bodde i gamlehuset:joyful: Hvilke fisker har dere?:happy:
Ja faktisk :) :) men det på 200 står ikke navn på (et jeg kjøpte brukt bare for at jeg fikk lyst :P )
har 5 gullfisker og et par ancistrus i det på 200 og 6 diskus i det store :) :) (også noen maller jeg ikke husker hva heter) Og diverse snegler i begge :)

Ja faktisk :) :) men det på 200 står ikke navn på (et jeg kjøpte brukt bare for at jeg fikk lyst :p )
har 5 gullfisker og et par ancistrus i det på 200 og 6 diskus i det store :) :) (også noen maller jeg ikke husker hva heter) Og diverse snegler i begge :)

Juvel trigon er hjørneakvarim:)

Åååh, diskus er SÅ flotte:joyful: Hvilke farger har de? Har scalare også i akvariet, og en sjokolademalle som vi har hatt i alle år, ganske så stor gutt eller jente:hilarious:

Juvel trigon er hjørneakvarim:)

Åååh, diskus er SÅ flotte:joyful: Hvilke farger har de? Har scalare også i akvariet, og en sjokolademalle som vi har hatt i alle år, ganske så stor gutt eller jente:hilarious:
Ja så jo akvariet på bilde, liker hjørneakvarium også, har lyst på flere :) 3 av dem er rød/gul aktig og 3 er blåaktige :) om jeg husker det kan jeg prøve å få tatt bilde :) Er ikke hjemme akkurat nå :)

Ja så jo akvariet på bilde, liker hjørneakvarium også, har lyst på flere :) 3 av dem er rød/gul aktig og 3 er blåaktige :) om jeg husker det kan jeg prøve å få tatt bilde :) Er ikke hjemme akkurat nå :)

Ååh, de er bare så flotte:love7 Ja, ta gjerne bilder. Ordentlig nydelige fisker:rolleyes: Jeg skulle gjerne hatt flere, men har ikke plass:oops:

Da var mensenkvisene på plass:arghh: Trenger ikke teste mer:(

Kose seg masse i julen da :) I det minste :)

Jada, satser på å bli preggy i romjula:hilarious: Og før det skal denne mumses og nytes masse god mat og litt godt i glasset en kveld eller to:joyful:

Snipp, snapp, snute... da var håpet ute:(
Jaja, da er det bare å stålsette seg for en ny PP:rolleyes: 10 eller 11 dpo og blenda test, så nå blir det prøving på september-bebis:love017 Håper tempen snart går nedover og at TR kommer før tia denne gang:happy119 Hvis jeg ser på overlayen, så synker temp om 2 eller 3 dager:)
20201205_084248.jpg

20201205_084301.jpg

Spennende å se egentlig. Min temp synker nesten aldri før tr. Din har en klar daling :o

Spennende å se egentlig. Min temp synker nesten aldri før tr. Din har en klar daling :eek:

Ja, er så gøy med temping:D Rart at man faktisk kan se så mye ut ifra en temp:joyful: Ser en del har det slik som deg, at tempen først synker nr TR kommer:)

Synd at tante kommer :( :( Men julen blir fin likevel :) :) romjulspire er jo faktisk også ganske kjekt :)

Jaaa, en fin jul skal vi få fordet om:joyful: Og er jo litt moro med EL rundt julekvelden, hvis jeg har en kort syklus denne gang:D

Ikveld blir det biffkveld og film med min kjære:cool05
Blir ovnsbakte poteter, sjalottløk, gulrøtter og søtpoteter. Hjemmelaget hvitløkssmør med persille og Bearnaise:joyful: I'm a Lucky girl:p

Back
Topp