Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I know - har kjent på den flere ganger - det er virkelig skuffende!! Eg har falt rett ‘i do’ flere ganger, men føler at ‘det er eg ferdig med’ - må bare plukke seg opp og tenke fremover, slik at det ikkje tar helt overhånd Så enig
Ja, det hadde vært flott med to streker
Testet i dag - blenda - men var godt å kjenne på spenningen. Håper på ny mulighet i morgen
Juleglede ja - den kan me ikkje få nok av! Spesielt i år
Mange klemmer! Jeg tester nok ikke før torsdag eller fredag neste uke neste gang. Og får ta en tur til gyn om det da hverken er positiv test eller TR
Tusen takk. Jeg lever i håpet!Takk for klemmen Og masse lykke til med testingen- måtte testen vise to streker
Nesten litt overraska over at du IKKE har putta julepynt oppi akvarietRegner med testen blir negativ imorgen. Så min egen trøsteplan blir å kjøpe reker, pansermaller og flere kardinaltetra til akvariet imorgen Jeg fikk tatt en julerengjøring i heimen dems før idag
Vis vedlegget 342716
Nesten litt overraska over at du IKKE har putta julepynt oppi akvariet
Det har jeg gjort
Noen nisser av stein eller keramikk, kokte de godt først seff
Håper seff også på sen positiv test i morra hos deg
Haha, husk bilde av det daHahahaha, det er kjøpt inn for to timer siden, så julepynt i akvariet blir det også Jeg må bare satse på september-bebis
Haha, husk bilde av det da
Så kjedelig med negativ test.. :/
10 dpo, det pleier være ganske sikkert, så... :/ Men.. september er en fin tid det og!
Åh, så dumt, kjære deg! Kjenner på de samme følelsene når jeg har fått en strek selv Når er IKM? Du er iaf flink til å tenke positivt, og har masse annet koselig å fokusere på fremover, så det er bra Jeg vipper mellom aug/sept litt utifra når EL kommer her, så godt mulig det blir sept på meg også Ha en flott dag, kjære deg! Stor klem!
Hehe Love itLitt bilder av akvariet, som lovet Eplesneglene elsker agurk. Så det får de titt og ofte
Har kjøpt 5 reker(4 til 5 cm i str), 15 kardinaltetra til(de blå og røde). Samt 15 pansermaller(de renser bunnen, det er de som er albino, prikket og brune-ish) Også litt julepynt til selve akvariet måtte vi jo bare ha
Vis vedlegget 342766
Vis vedlegget 342767
Vis vedlegget 342768
Vis vedlegget 342769
Vis vedlegget 342770
Vis vedlegget 342771
Hehe Love it
Så koselig hobby! ble litt inspirert herLitt bilder av akvariet, som lovet Eplesneglene elsker agurk. Så det får de titt og ofte
Har kjøpt 5 reker(4 til 5 cm i str), 15 kardinaltetra til(de blå og røde). Samt 15 pansermaller(de renser bunnen, det er de som er albino, prikket og brune-ish) Også litt julepynt til selve akvariet måtte vi jo bare ha
Vis vedlegget 342766
Vis vedlegget 342767
Vis vedlegget 342768
Vis vedlegget 342769
Vis vedlegget 342770
Vis vedlegget 342771
Åh, da er det jo egentlig enda håp da jo! Har du så lang lutealfase da? Tenk hvis egget bare festet seg litt sent denne gangen! Kan absolutt ha skjedd detJa, man blir så innmari skuffa når kun den ene streken dukker opp men får holde motet oppe og se fram mot en ny pp, og håpet om en september-bebis Nå har jeg trøsteshoppet nye fisk og julepynt til akvariet Så prøver å fokusere på alt det som gjør meg glad, og får tenke på hvor heldig jeg er med gjengen jeg har ifra før Og julemnd pleier å gå fort med alt det som er å kose seg med- lage julepynt, pynte enda mer inne, julebakst, julekonditorier, julefilmer og julekos med hele familien Har IKM 9 eller 10, så er litt ventetid på TR, men
Har ikke EL-testen blitt positiv ennå? Hvilken CD er du på nå? Håper sånn det blir spire på deg denne mnd, søta takk for klemmen
Ha en fin dag videre du også, søta
Så koselig hobby! ble litt inspirert her
Jeg har hatt akvarium hele livet mitt i grunn Drømmen er en stor dam ute med helårs fiskJeg ELSKER akvariet vårt Hatt det i 10 år, og går aldri lei Er så beroligende og hyggelig å sitte å titte på