Drømmen om en til i familien♡

Veldig spennende :) krysser fingrene!

Har helt ille magekramper nå, måtte plutselig bare løpe på do igjen:wideyed: Slik har jeg hatt det de to forrige gangene jeg var gravid, men tør ikke håpe for mye:oops:

Klarte ikke å motstå fristelsen, og testen var blenda:p Så da tester jeg først imorgen tidlig igjen:D

Har helt ille magekramper nå, måtte plutselig bare løpe på do igjen:wideyed: Slik har jeg hatt det de to forrige gangene jeg var gravid, men tør ikke håpe for mye:oops:

Kanskje kanskje... Egget fester seg?? Jeg hadde merkbare kramper 4 dpo den gangen jeg ble gravid i 2016. Fikk ikke positiv test før 11dpo da, men skråsikker på en sammenheng :p

Kanskje kanskje... Egget fester seg?? Jeg hadde merkbare kramper 4 dpo den gangen jeg ble gravid i 2016. Fikk ikke positiv test før 11dpo da, men skråsikker på en sammenheng :p

Jeg kjenner at jeg holder håpet litt tilbake, enn så lenge:p Kan jo hende jeg har noe grums i systemet:hilarious: Eller brygger på noe, ikke vet jeg?:bookworm: Har jeg ikke fått positiv test i overmorgen, så slipper jeg iallfall kvalme og oppkast i jula, får prøve å tenke sånn:happy119

Var salg på fertil å da fikk jeg tak i et make sure BBT termometer til 40 kr i Black week-uka. Tok tempen i munnen først, da viste den 36.82. Tok så tempen i vagina og da viste tempen 37.38. Så er en halv grad i forskjell. Kommer fra neste pp til å tempe med Ladycomp(den temper man oralt med) og så det nye termometeret til å tempe i vagina med, som jeg da plotter inn i FF. Så får jeg se hva forskjellen blir:rolleyes:

Var salg på fertil å da fikk jeg tak i et make sure BBT termometer til 40 kr i Black week-uka. Tok tempen i munnen først, da viste den 36.82. Tok så tempen i vagina og da viste tempen 37.38. Så er en halv grad i forskjell. Kommer fra neste pp til å tempe med Ladycomp(den temper man oralt med) og så det nye termometeret til å tempe i vagina med, som jeg da plotter inn i FF. Så får jeg se hva forskjellen blir:rolleyes:

Viktigste er vel hvor stabilt det holder seg, sånn at man ser øking osv. Jeg temper oralt. Hadde aldri greid vaginalt tidlig på morran :p

Viktigste er vel hvor stabilt det holder seg, sånn at man ser øking osv. Jeg temper oralt. Hadde aldri greid vaginalt tidlig på morran :p

Ja, jeg ser det med temping oralt, så funker som det skal, bare meg som ville prøve:hilarious: Og til 40 kr, kunne jeg ikke la den gå:p

Joa, men har ikke så trua, men håper, det gjør jeg jo:smiley-angelic001
7 eller 8 dpo imorgen:) Jeg tester med 10mlu-tester så tidlig. Vanlige tester er fra 25mlu:)

Da er det nok noe på gang, siden du kjenner litt vondter:joyful: Håper at EL-testen er positiv imorgen:D

Rampenissen høres ordentlig gøy ut:D Lurer på om vi skal prøve det også, neste år;) Skal titte litt på Pinterist etter inspo:) Takk for tips:happy:

Ja, der ser du, du kan tilogmed sy på ordentlig også:hilarious: Finnes jo fader meg ikke noe du ikke kan:joyful: Er så søtt med hjemmesydd babytøy:Heartred*smelt*

Mhm, veldig fornøyd med julestrømpene våre:santa

Stakkar, da er han jo sikkert kjempetrøtt:oops: Blir han mer aktiv når han er overtrøtt?:oops: Det skjer her i huset iallefall:sorry:

Har fått lagt alle julekort i konvolutter og påskrevet adresser, samt pyntet baksiden med voks og sånn stempel:santa

Ha en fortsatt fin desember-kveld, søta:greet008

Leste om testingen din i dag! Såå spennende:joyful: Håper du får positiv imorgen! Krysser fingrene!!

Ikke positiv test her enda dessverre, men er bare CD20, så håper den er rett rund svingen! Første dag med skikkelig EL-slim her i dag iaf (sorry tmi:hilarious:) Har ofte hatt det et par dager før EL, så håper det skjer noe snart! :rolleyes:

Hehe, så søt du er:) Jeg liker veldig godt å sy- det er relativt raskt gjort å lage et plagg, så det passer en utålmodig sjel! :joyful: Strikking etc derimot har jeg ikke roa til å drive med:hilarious:

Her løper dagene avgårde, så det er ikke lett å henge med her! Har sååå må mye julekos jeg vil drive med, så håper jeg rekker alt! :hilarious: Blir en del hobby&baking i helgen med barna iaf, og innpakning av julegaver som kommer i tur&orden på posten her:joyful: Elsker virkelig julen! :)

Håper du føler deg bedre i magen og får en fin kveld! Så håper jeg at du får to flotte streker imorgen kjære deg! :Heartred

Leste om testingen din i dag! Såå spennende:joyful: Håper du får positiv imorgen! Krysser fingrene!!

Ikke positiv test her enda dessverre, men er bare CD20, så håper den er rett rund svingen! Første dag med skikkelig EL-slim her i dag iaf (sorry tmi:hilarious:) Har ofte hatt det et par dager før EL, så håper det skjer noe snart! :rolleyes:

Hehe, så søt du er:) Jeg liker veldig godt å sy- det er relativt raskt gjort å lage et plagg, så det passer en utålmodig sjel! :joyful: Strikking etc derimot har jeg ikke roa til å drive med:hilarious:

Her løper dagene avgårde, så det er ikke lett å henge med her! Har sååå må mye julekos jeg vil drive med, så håper jeg rekker alt! :hilarious: Blir en del hobby&baking i helgen med barna iaf, og innpakning av julegaver som kommer i tur&orden på posten her:joyful: Elsker virkelig julen! :)

Håper du føler deg bedre i magen og får en fin kveld! Så håper jeg at du får to flotte streker imorgen kjære deg! :Heartred

Har mista helt optimismen for denne mnd:oops: Føler meg overhodet ikke gravid og har ikke ett eneste symptom whatsoever:oops: men jeg fortsetter å teste i 2 dager til, da jeg vet at om den er negativ 9 dpo, så er løpet kjørt for min del. Men da kan jeg da i det minste se det positive i det- hyggelig julefeiring uten kvalme eller oppkast:greet008

Åååh, yes, da er jo EL rett rundt hjørnet:D:smiley-bounce016:gen014:happy112:happy093. Tipper du får positiv test imorgen:happy119 El-slim er superbra:cool05 Blir ikke for mye tmi for min del:laughing002

Ja, synes du er ren suveren jeg, søta:notworthy Kan ikke sy noe som helst jeg:hilarious: Den egenskapen har ikke jeg, gitt:hilarious: Strikke gjør jeg dog litt, men ikke en superstrikker om jeg kan si det slik:joyful:

Dagene flyr her også, idag var det sykehus med eldste gutten for EEG. Igår var det fastlegen, mandag møte på skolen:hilarious: Også er det ellers full julekos med gaveinnpakking, julemusikk og julefilm:santa Julen er heeelt magisk:Heartred

Magen har vært uggen idag, men går bedre nå:) Satser på jeg er helt fin til imorgen:happy:

Takk, vi får nå se hva testen viser i morgen tidlig:nailbiting:
Håper EL-testen er positiv imorgen, søta:Heartred

Ha en fortsatt fin desemberkveld, tuts:greet008

Venter spent på dagens test :hello2 Syns det er veldig spennende - har nesten lyst å teste i morgen selv på 8/9 dpo, selv om eg vet det er lite aktuelt for positiv da uansett :laughing002
Har lyst å rekke å teste litt denne gangen, blir veldig revet med av spenningen her :p:p Haha

Back
Topp