Det gleder jeg meg til å seJa, spørs bare om det er en real skyggestrek eller begynnelsen på babystrek Tar en test til ikveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gleder jeg meg til å seJa, spørs bare om det er en real skyggestrek eller begynnelsen på babystrek Tar en test til ikveld
Det gleder jeg meg til å se
Veldig spennende krysser fingrene!
Så spennende - håper dette er gullegget for deg
Dette blir spennende!
Kjempespennende, krysser fingrene for degDa var jeg på CD 29, og er enten 7 dpo eller 8 dpo
Er noe på testen idag, så kommer til å teste igjen ikveld Har murringer i magen, promper som en gud og uggen, men vi får nå
Vis vedlegget 342538
Vis vedlegget 342539
Kjempespennende, krysser fingrene for deg
Har helt ille magekramper nå, måtte plutselig bare løpe på do igjen Slik har jeg hatt det de to forrige gangene jeg var gravid, men tør ikke håpe for mye
Kanskje kanskje... Egget fester seg?? Jeg hadde merkbare kramper 4 dpo den gangen jeg ble gravid i 2016. Fikk ikke positiv test før 11dpo da, men skråsikker på en sammenheng
Var salg på fertil å da fikk jeg tak i et make sure BBT termometer til 40 kr i Black week-uka. Tok tempen i munnen først, da viste den 36.82. Tok så tempen i vagina og da viste tempen 37.38. Så er en halv grad i forskjell. Kommer fra neste pp til å tempe med Ladycomp(den temper man oralt med) og så det nye termometeret til å tempe i vagina med, som jeg da plotter inn i FF. Så får jeg se hva forskjellen blir
Viktigste er vel hvor stabilt det holder seg, sånn at man ser øking osv. Jeg temper oralt. Hadde aldri greid vaginalt tidlig på morran
Joa, men har ikke så trua, men håper, det gjør jeg jo
7 eller 8 dpo imorgen Jeg tester med 10mlu-tester så tidlig. Vanlige tester er fra 25mlu
Da er det nok noe på gang, siden du kjenner litt vondter Håper at EL-testen er positiv imorgen
Rampenissen høres ordentlig gøy ut Lurer på om vi skal prøve det også, neste år Skal titte litt på Pinterist etter inspo Takk for tips
Ja, der ser du, du kan tilogmed sy på ordentlig også Finnes jo fader meg ikke noe du ikke kan Er så søtt med hjemmesydd babytøy*smelt*
Mhm, veldig fornøyd med julestrømpene våre
Stakkar, da er han jo sikkert kjempetrøtt Blir han mer aktiv når han er overtrøtt? Det skjer her i huset iallefall
Har fått lagt alle julekort i konvolutter og påskrevet adresser, samt pyntet baksiden med voks og sånn stempel
Ha en fortsatt fin desember-kveld, søta
Leste om testingen din i dag! Såå spennende Håper du får positiv imorgen! Krysser fingrene!!
Ikke positiv test her enda dessverre, men er bare CD20, så håper den er rett rund svingen! Første dag med skikkelig EL-slim her i dag iaf (sorry tmi) Har ofte hatt det et par dager før EL, så håper det skjer noe snart!
Hehe, så søt du er Jeg liker veldig godt å sy- det er relativt raskt gjort å lage et plagg, så det passer en utålmodig sjel! Strikking etc derimot har jeg ikke roa til å drive med
Her løper dagene avgårde, så det er ikke lett å henge med her! Har sååå må mye julekos jeg vil drive med, så håper jeg rekker alt! Blir en del hobby&baking i helgen med barna iaf, og innpakning av julegaver som kommer i tur&orden på posten her Elsker virkelig julen!
Håper du føler deg bedre i magen og får en fin kveld! Så håper jeg at du får to flotte streker imorgen kjære deg!