Drømmen om en til i familien♡

Røk første test idag?

Ja, det skal godt gjøres og ikke sammenligne fra de forrige gangene man har vært gravid:hilarious: Jeg vet jo godt at alle graviditeter er forskjellige, meeen har pleid å hatt de samme symptomene de siste to graviditetene og det gjør jo da at jeg forventer litt at det skal være likt den neste gangen også:joyful: Jeg håper jo virkelig på spire denne gang, men det spørs:rolleyes: Tester nå iallefall fra imorgen av, så får vi se hva de neste dagene viser:p jo, jeg har testet tidlig positivt førhen 6 dpo, 8 dpo og 9 dpo.

Mhm, forrige syklusen din var veldig lang, så håper da virkelig du slipper unna en SÅ lang PP igjen:joyful: Stiger EL-testene dine nå? Da er du kanskje kun 4 dager unna EL:smiley-angelic005

Så deilig du er i mål med adventskalendergavene:gen014 Weee, spennende å se hva rampenissen har finne på imorgen tidlig:laughing002 Jaaa, er det samme her i gården- ungene er SÅ spente og gleder seg sånn til å åpne den første kalendergaven:santa Nå skal førjulstiden nyyytes:greet008

Ha en fortsatt fin kveld, søta:Heartred

Mitt første tegn har vært å plutselig ikke like kaffe:hilarious: Andre ting har vært forskjellig hver gang, men at kaffe plutselig smaker dritt har vært likt hver gang;)

Det er tidlige positive tester ja! Så spennende de neste dagene da! :joyful:

Jeg har kun testet etter EL et par gangen, men ikke fått veldig stigning, heller litt brått positiv! Så det kan liksom skje når som helst:rolleyes: Derfor tester jeg 2g pr dag, så håper jeg det holder (og temper jo også):)

Rampenissen kom hit med hei- brev i morges, og hadde med kjærligheter til barna:joyful: Men fra imorgen av blir det masse ramp! Jeg må nok finne litt ideer på nett igjen, så jeg ikke står og stresser med det hver kveld:hilarious: Har jo hatt det i 4/5år tror jeg, så har jo gjort mye allerede! Noen rampestreker kan gjentas, men greit at det ikke er repeat fra ifjor heller:rolleyes:

I dag skal jeg sy videre på noen nye julestrømper til hele familien! Alle har fra før, men veldig forskjellige, så lager like til alle nå:) Ha en flott første desemberdag, søta! :Heartred

Mitt første tegn har vært å plutselig ikke like kaffe:hilarious: Andre ting har vært forskjellig hver gang, men at kaffe plutselig smaker dritt har vært likt hver gang;)

Det er tidlige positive tester ja! Så spennende de neste dagene da! :joyful:

Jeg har kun testet etter EL et par gangen, men ikke fått veldig stigning, heller litt brått positiv! Så det kan liksom skje når som helst:rolleyes: Derfor tester jeg 2g pr dag, så håper jeg det holder (og temper jo også):)

Rampenissen kom hit med hei- brev i morges, og hadde med kjærligheter til barna:joyful: Men fra imorgen av blir det masse ramp! Jeg må nok finne litt ideer på nett igjen, så jeg ikke står og stresser med det hver kveld:hilarious: Har jo hatt det i 4/5år tror jeg, så har jo gjort mye allerede! Noen rampestreker kan gjentas, men greit at det ikke er repeat fra ifjor heller:rolleyes:

I dag skal jeg sy videre på noen nye julestrømper til hele familien! Alle har fra før, men veldig forskjellige, så lager like til alle nå:) Ha en flott første desemberdag, søta! :Heartred

Ett av mine sikre tegn med alle de andre har vært ligamentstrekk, fra veldig tidlig av 4-5 dpo, så det har jeg ikke nå. Og heller ikke superømme bryster, det har jeg også hatt fra tidlig av. Hahah, ja, den med kaffen fikk jeg da jeg var gravid med mini på 2 år:hilarious:

6 dpo var veldig tidlig, men det har jeg kun hatt 1 gang før. Ellers har det vært 8 dpo og 9 dpo:) Er vel ikke SÅ tidlig det, akkurat:)!?

Da kan du jo i grunn få positiv el-test allerede idag du da, frøken?:smiley-bounce012 Ååh, håper EL kan komme NU, så du også får vært med inn i dpoland:happy093. EL finner du uansett, for tempen finner jo ut når man har passert EL:happy119

Så morsomt med rampenissen:D Det har vi aldri gjort her før, men kanskje en idé til neste år:joyful: hahah, går ann å bruke noen av de samme rampestrekene som du gjorde 5 år tidligere, det blir vel verre for barna å huske:hilarious:

Wow, så flink du er:notworthy Du kan sy også, er det egentlig noe du ikke kan?:laughing002 Her har vi også julestrømper. Alle fikk velge hver sin i fjor. Vi har kjøpt fra nameon.no. veldig fornøyd med dem:santa
20201126_214639.jpg

Ha en fortsatt fin 1.desember du også, søta:greet008 Endelig er julemåneden her:cool05

Har fått støvsugd, satt på maskin med tøy, hengt opp tøy, satt på tørketrommel, rydda rent ut av oppvaskmaskin og satt i skap, og satt inn det skitne i oppvaskmaskina. Fått shina stua, katten ut i lufteburet sitt, lufta hunden og nå kan jeg slappe av litt:)

Da er jeg kommet til CD 28 og er 6 eller 7 dpo. FF sier 6 dpo og Lady-comp sier jeg er 7 dpo:hilarious: Jeg er ikke like optimistisk lenger, dessverre. Har ikke noen som helst symptomer overhodet. Ikke ligamentstrekk som jeg alltid har hatt fra 4-5 dpo alle gangene jeg har vært gravid, eller ømme bryster:rolleyes: Vi får når se:joyful: Dagens test var blenda. Senest om 3 dager blir testen positiv om jeg er gravid:angel5 Så jeg er jo veldig nærme å få svaret uansett nå:rolleyes:

20201201_112352.jpg

20201201_112408.jpg

20201201_113853.jpg

Last edited:
Igang med å legge julekort i konvolutter og skrive adresser, får de sendt av gårde imorgen:santa

Lykke til med testingen. :happy:
Hvor har dere kjøpt de reinsdyrene dere har ute? :woot: Så utrolig nydelig dere har pyntet både ute og inne!!

Lykke til med testingen. :happy:
Hvor har dere kjøpt de reinsdyrene dere har ute? :woot: Så utrolig nydelig dere har pyntet både ute og inne!!

Takk for det:Heartred Bestilt alle reinsdyrene fra USA på Ebay:rendeer Så hyggelig å høre du synes det ble fint:santa

Da var julekortene klare til å bli sendt ut imorgen:santa
Legger med en sladdet utgave:hilarious:

20201201_154057.jpg

20201201_153844.jpg

Ett av mine sikre tegn med alle de andre har vært ligamentstrekk, fra veldig tidlig av 4-5 dpo, så det har jeg ikke nå. Og heller ikke superømme bryster, det har jeg også hatt fra tidlig av. Hahah, ja, den med kaffen fikk jeg da jeg var gravid med mini på 2 år:hilarious:

6 dpo var veldig tidlig, men det har jeg kun hatt 1 gang før. Ellers har det vært 8 dpo og 9 dpo:) Er vel ikke SÅ tidlig det, akkurat:)!?

Da kan du jo i grunn få positiv el-test allerede idag du da, frøken?:smiley-bounce012 Ååh, håper EL kan komme NU, så du også får vært med inn i dpoland:happy093. EL finner du uansett, for tempen finner jo ut når man har passert EL:happy119

Så morsomt med rampenissen:D Det har vi aldri gjort her før, men kanskje en idé til neste år:joyful: hahah, går ann å bruke noen av de samme rampestrekene som du gjorde 5 år tidligere, det blir vel verre for barna å huske:hilarious:

Wow, så flink du er:notworthy Du kan sy også, er det egentlig noe du ikke kan?:laughing002 Her har vi også julestrømper. Alle fikk velge hver sin i fjor. Vi har kjøpt fra nameon.no. veldig fornøyd med dem:santa
Vis vedlegget 342444

Ha en fortsatt fin 1.desember du også, søta:greet008 Endelig er julemåneden her:cool05
Hehe, skjønner den! Men det kan være spire likevel- blir spennende å se de neste dagene!:joyful: Vet ikke hva som er gjennomsnittlig jeg, men de fleste tester er jo anbefalt å ta tidligst dagen etter TR, så det er jo iaf 14dpo for meg:rolleyes: Har jo aldri testet etter EL før tidligere svangerskap, så vet jo ikke helt sikkert når EL har vært, men tror jeg har testet positivt 12dpo en gang, og 14-16dpo de andre gangene faktisk:wacky:

Ikke noe positiv EL-test her enda iaf- CD19 i dag. Hatt litt murringer av&på de siste dagene, så håper noe er på gang! Hadde vært digg å komme over i dpo-land:joyful:

Jepp- rampenissen er kjempegøy! Og kan tilpasses alle aldre- søk på Facebook/Pinterest etter tips! Barna elsker det:) Er vel egentlig en del som gjør det istede for kalender, siden han kan gi gaver/finne på aktiviteter etc, men her gjør vi dobbelt opp:) Eks når vi skal pynte pepperkakehus, finner vi rampenissen midt i masse kakepynt etc, med bake-utstyret klart:joyful:

Jeg studerte faktisk et år på søm&design for mange år siden, før jeg gikk på universitet, og sydde mye kjoler etc til megselv og venninner i 20-årene:) De siste årene har det blitt mindre og mindre tid, og har byttet ut kjoler med baby/barnetøy og litt jule-tekstiler:hilarious: Synes det er veldig gøy når jeg har tid! :p

Kjempefine julestrømper dere har da! Koselig med navn på også:)

Her har det vært en lang ettermiddag, for minsten har sluttet å sove daglur nr.2, så han er såååå trett på ettermiddagene at jeg legger ham kl.18:hilarious: Men han nekter tvert å sove etter kl.13, så det får bare gå seg til etterhvert her :rolleyes:

Ha en flott kveld videre og kos deg med førjulskos:joyful::Heartred

Har fått støvsugd, satt på maskin med tøy, hengt opp tøy, satt på tørketrommel, rydda rent ut av oppvaskmaskin og satt i skap, og satt inn det skitne i oppvaskmaskina. Fått shina stua, katten ut i lufte uret sitt, lufta hunden og nå kan jeg slappe av litt:)

Da er jeg kommet til CD 28 og er 6 eller 7 dpo. FF sier 6 dpo og Lady-comp sier jeg er 7 dpo:hilarious: Jeg er ikke like optimistisk lenger, dessverre. Har ikke noen som helst symptomer overhodet. Ikke ligamentstrekk som jeg alltid har hatt fra 4-5 dpo alle gangene jeg har vært gravid, eller ømme bryster:rolleyes: Vi får når se:joyful: Dagens test var blenda. Senest om 3 dager blir testen positiv om jeg er gravid:angel5 Så jeg er jo veldig nærme å få svaret uansett nå:rolleyes:

Vis vedlegget 342446
Vis vedlegget 342447
Vis vedlegget 342448
Føler jeg skimter noe på denne testen jeg :wideyed: Er det jeg som er gal? :hilarious:

Vis vedlegget 342444

Takk for tips - gjekk rett inn å bestilte :santa:rendeer

Hehe, skjønner den! Men det kan være spire likevel- blir spennende å se de neste dagene!:joyful: Vet ikke hva som er gjennomsnittlig jeg, men de fleste tester er jo anbefalt å ta tidligst dagen etter TR, så det er jo iaf 14dpo for meg:rolleyes: Har jo aldri testet etter EL før tidligere svangerskap, så vet jo ikke helt sikkert når EL har vært, men tror jeg har testet positivt 12dpo en gang, og 14-16dpo de andre gangene faktisk:wacky:

Ikke noe positiv EL-test her enda iaf- CD19 i dag. Hatt litt murringer av&på de siste dagene, så håper noe er på gang! Hadde vært digg å komme over i dpo-land:joyful:

Jepp- rampenissen er kjempegøy! Og kan tilpasses alle aldre- søk på Facebook/Pinterest etter tips! Barna elsker det:) Er vel egentlig en del som gjør det istede for kalender, siden han kan gi gaver/finne på aktiviteter etc, men her gjør vi dobbelt opp:) Eks når vi skal pynte pepperkakehus, finner vi rampenissen midt i masse kakepynt etc, med bake-utstyret klart:joyful:

Jeg studerte faktisk et år på søm&design for mange år siden, før jeg gikk på universitet, og sydde mye kjoler etc til megselv og venninner i 20-årene:) De siste årene har det blitt mindre og mindre tid, og har byttet ut kjoler med baby/barnetøy og litt jule-tekstiler:hilarious: Synes det er veldig gøy når jeg har tid! :p

Kjempefine julestrømper dere har da! Koselig med navn på også:)

Her har det vært en lang ettermiddag, for minsten har sluttet å sove daglur nr.2, så han er såååå trett på ettermiddagene at jeg legger ham kl.18:hilarious: Men han nekter tvert å sove etter kl.13, så det får bare gå seg til etterhvert her :rolleyes:

Ha en flott kveld videre og kos deg med førjulskos:joyful::Heartred

Joa, men har ikke så trua, men håper, det gjør jeg jo:smiley-angelic001
7 eller 8 dpo imorgen:) Jeg tester med 10mlu-tester så tidlig. Vanlige tester er fra 25mlu:)

Da er det nok noe på gang, siden du kjenner litt vondter:joyful: Håper at EL-testen er positiv imorgen:D

Rampenissen høres ordentlig gøy ut:D Lurer på om vi skal prøve det også, neste år;) Skal titte litt på Pinterist etter inspo:) Takk for tips:happy:

Ja, der ser du, du kan tilogmed sy på ordentlig også:hilarious: Finnes jo fader meg ikke noe du ikke kan:joyful: Er så søtt med hjemmesydd babytøy:Heartred*smelt*

Mhm, veldig fornøyd med julestrømpene våre:santa

Stakkar, da er han jo sikkert kjempetrøtt:oops: Blir han mer aktiv når han er overtrøtt?:oops: Det skjer her i huset iallefall:sorry:

Har fått lagt alle julekort i konvolutter og påskrevet adresser, samt pyntet baksiden med voks og sånn stempel:santa

Ha en fortsatt fin desember-kveld, søta:greet008

Har kjent ligamentstrekk 2 ganger ikveld:wideyed: Åh, håper sånn det er spire:rolleyes:

Da var jeg på CD 29, og er enten 7 dpo eller 8 dpo:rolleyes:
Er noe på testen idag, så kommer til å teste igjen ikveld:joyful: Har murringer i magen, promper som en gud og uggen, men vi får nå:happy:

20201202_061316.jpg

20201202_054445.jpg

Herregud, fikk så vondt i magen og måtte bare hive meg på doo_O Diaré og stinker:yuck:*grøss* sorry for tmi her:hilarious:

Back
Topp