Drømmen om en til i familien♡

Da er jeg 8 eller 9 dpo, og testen var dessverre blenda:oops: Det er bad News for min del, for tester alltid positivt tidlig, men beholder litt håp inntil imorgen, og er den negativ, da veit jeg at jeg må belage meg på en ny PP:p Føler meg ikke gravid overhodet.
Sjekket overlay og den ser ganske så lik ut som forrige PP, faktisk:hilarious:

Idag skal jeg lage mørbradbiff til middag, og lager risalamande til dessert( det er dansk riskrem).
Og endelig snør det, DA koser jeg meg glugg:joyful: Snø og julemusikk, da får man ikke bedre julestemning:santa

Ønsker dere alle en fin-fin dag:greet008
20201203_091525.jpg

20201203_093909.jpg

20201203_093926.jpg

Venter spent på dagens test :hello2 Syns det er veldig spennende - har nesten lyst å teste i morgen selv på 8/9 dpo, selv om eg vet det er lite aktuelt for positiv da uansett :laughing002
Har lyst å rekke å teste litt denne gangen, blir veldig revet med av spenningen her :p:p Haha

Den var blenda idag..har håp til imorgen:) spennende:joyful: når vil du teste, da?

Da er jeg 8 eller 9 dpo, og testen var dessverre blenda:oops: Det er bad News for min del, for tester alltid positivt tidlig, men beholder litt håp inntil imorgen, og er den negativ, da veit jeg at jeg må belage meg på en ny PP:p Føler meg ikke gravid overhodet.
Sjekket overlay og den ser ganske så lik ut som forrige PP, faktisk:hilarious:

Idag skal jeg lage mørbradbiff til middag, og lager risalamande til dessert( det er dansk riskrem).
Og endelig snør det, DA koser jeg meg glugg:joyful: Snø og julemusikk, da får man ikke bedre julestemning:santa

Ønsker dere alle en fin-fin dag:greet008
Vis vedlegget 342653
Vis vedlegget 342654
Vis vedlegget 342655
Åh, så dumt! Men kanskje denne gangen er annerledes og du tester positivt litt senere? :rolleyes: Jeg har jo testet positivt kun en gang 12dpo, og resten 14/16, så kanskje du er motsatt og tester senere denne gangen? :)

Godt at det er masse julekos å fokusere på iaf, og høres ut som det er ganske hektisk hos deg :joyful: Håper du får en flott dag! :joyful::Heartred

34DF82AC-76FF-4471-B165-C581A0CBF373.jpeg
F0AA95E9-DC8B-43A1-9083-664976BB6B98.jpeg
Har mista helt optimismen for denne mnd:oops: Føler meg overhodet ikke gravid og har ikke ett eneste symptom whatsoever:oops: men jeg fortsetter å teste i 2 dager til, da jeg vet at om den er negativ 9 dpo, så er løpet kjørt for min del. Men da kan jeg da i det minste se det positive i det- hyggelig julefeiring uten kvalme eller oppkast:greet008

Åååh, yes, da er jo EL rett rundt hjørnet:D:smiley-bounce016:gen014:happy112:happy093. Tipper du får positiv test imorgen:happy119 El-slim er superbra:cool05 Blir ikke for mye tmi for min del:laughing002

Ja, synes du er ren suveren jeg, søta:notworthy Kan ikke sy noe som helst jeg:hilarious: Den egenskapen har ikke jeg, gitt:hilarious: Strikke gjør jeg dog litt, men ikke en superstrikker om jeg kan si det slik:joyful:

Dagene flyr her også, idag var det sykehus med eldste gutten for EEG. Igår var det fastlegen, mandag møte på skolen:hilarious: Også er det ellers full julekos med gaveinnpakking, julemusikk og julefilm:santa Julen er heeelt magisk:Heartred

Magen har vært uggen idag, men går bedre nå:) Satser på jeg er helt fin til imorgen:happy:

Takk, vi får nå se hva testen viser i morgen tidlig:nailbiting:
Håper EL-testen er positiv imorgen, søta:Heartred

Ha en fortsatt fin desemberkveld, tuts:greet008
Huff- håpet er ikke ute før TR kommer, så håper fortsatt du har en positiv test i nær fremtid jeg! :joyful:

Ikke positiv EL-test her enda;) Har hatt murringer noen dager, men de siste gangene jeg har hatt EL har jeg hatt veldig sterke EL-smerter 1-2 dager før EL/på EL-dagen, så kanskje det blir sånn nå også? I så fall er ikke EL enda. CD21 i dag, så håper den kommer veldig snart! Kjipt med så lange sykluser altså:confused: Men, får bare kose meg med juleting etc, så kommer den jo etterhvert! :joyful:

Så gøy at du kan strikke da! Virker veldig praktisk, for det kan man jo gjøre overalt:) Symaskin er litt mer knotete liksom;)

I dag har jeg planer om å male to skilt sånn som på bildene! Fant inspo på Pinterest:) Har både rød og hvit utendørsmaling, så skal prøve å lage et stor skilt til å ha ved siden av inngangsdøren og et lite til oppå peisen det strømpene skal henge:) Skal også klippe av litt granbar når det slutter å pøsregne her, og dandere litt ute:joyful: Ikke hvit jul når man bor i Sør-Norge ved sjøen! Her er det stort sett mildt&vått hele desember:wacky:

Ha en flott dag, julesnupp!:santa

Den var blenda idag..har håp til imorgen:) spennende:joyful: når vil du teste, da?

Nja, usikker - hadde tenkt søndag, da er eg helt sikkert på 10 dpo :p:p Men i morgen kanskje, bare for gøy :headphone::headphone:

Forstår hva du mener, eg har heller aldri testet positivt etter 10 dpo om den var negativ på 10 dpo - så tenker det samme om evt negativ test 10 dpo, da kan eg bare vente på tr :cool::rolleyes: Er du 9 dpo i dag?

Nja, usikker - hadde tenkt søndag, da er eg helt sikkert på 10 dpo :p:p Men i morgen kanskje, bare for gøy :headphone::headphone:

Forstår hva du mener, eg har heller aldri testet positivt etter 10 dpo om den var negativ på 10 dpo - så tenker det samme om evt negativ test 10 dpo, da kan eg bare vente på tr :cool::rolleyes: Er du 9 dpo i dag?

Aaah, men da håper jeg du ryker på en test imorgen også:hilarious: ja, jeg har testet positivt senest 9 dpo med alle sammen, så derfor jeg da går ut ifra jeg ikke er gravid om den er negativ 9 dpo, men det er jo tidlig, da:rolleyes:

Jeg er 8 eller 9 dpo. FF sier jeg er 8 dpo(jeg temper), premom sier 8 dpo også, ovuwiev sier også 8 dpo, men Ladycomp mener jeg er 9 dpo:hilarious: så imorgen er det lissom siste håpet mitt føler jeg:rolleyes:

Åh, så dumt! Men kanskje denne gangen er annerledes og du tester positivt litt senere? :rolleyes: Jeg har jo testet positivt kun en gang 12dpo, og resten 14/16, så kanskje du er motsatt og tester senere denne gangen? :)

Godt at det er masse julekos å fokusere på iaf, og høres ut som det er ganske hektisk hos deg :joyful: Håper du får en flott dag! :joyful::Heartred

Ja, det kan hende du har rett, søta:joyful:
Er nok bare meg som er litt teit, veit jo at alle graviditeter er forskjellige, men når jeg alltid har testa tidlig førhen, så synes jeg det er vanskelig å ikke tenke likedan nå også:oops: Jeg håper du har rett:D

Jaaa, har ikke sitting 5 min siden jeg sto opp idag. Har så mye og gjøre-akkurat slik jeg liker det:p Har fått julevasket akvariet idag, så de var nok glade for en algeryddevask og nytt, frisk vann:smiley-bounce012 Har laget middag og det står nå i ovn og er klart til 17.30ish, samt laget risalamande:joyful: Pluss alt annet som støvsugd, 2 maskiner med tøy, tørk, og hengt opp, lagt sammen. Og matpakker+++ men liker jo at det er nok å gjøre, da stortrives jeg. Takk og i lige så, søta:Heartred

Vis vedlegget 342659 Vis vedlegget 342660
Huff- håpet er ikke ute før TR kommer, så håper fortsatt du har en positiv test i nær fremtid jeg! :joyful:

Ikke positiv EL-test her enda;) Har hatt murringer noen dager, men de siste gangene jeg har hatt EL har jeg hatt veldig sterke EL-smerter 1-2 dager før EL/på EL-dagen, så kanskje det blir sånn nå også? I så fall er ikke EL enda. CD21 i dag, så håper den kommer veldig snart! Kjipt med så lange sykluser altså:confused: Men, får bare kose meg med juleting etc, så kommer den jo etterhvert! :joyful:

Så gøy at du kan strikke da! Virker veldig praktisk, for det kan man jo gjøre overalt:) Symaskin er litt mer knotete liksom;)

I dag har jeg planer om å male to skilt sånn som på bildene! Fant inspo på Pinterest:) Har både rød og hvit utendørsmaling, så skal prøve å lage et stor skilt til å ha ved siden av inngangsdøren og et lite til oppå peisen det strømpene skal henge:) Skal også klippe av litt granbar når det slutter å pøsregne her, og dandere litt ute:joyful: Ikke hvit jul når man bor i Sør-Norge ved sjøen! Her er det stort sett mildt&vått hele desember:wacky:

Ha en flott dag, julesnupp!:santa

Nei, nei, veit du sier så, er nok meg som er pessimistisk, men er jo vant til å teste positivt 8 eller 9 dpo, men har ennå litt håp for morgendagens test:joyful: Ikke gitt opp helt ennå:hilarious:

Hva fader da?:wacky: Har ikke testen blitt positiv ennå? Hmmm, den lar litt vente på seg- som vanlig:shifty: Håper EL-testen blir positiv imorgen, kjære du:smiley-angelic001 Er sååå kjipt å ha lange sykluser, er jo en eviglaaaang venting:happy090

Hahaha:laughing002 Ja, vil si det er en del mer praktisk enn å dra med seg en symaskin rundt, men så igjen, du kan sy helt nydelige ting som babytøy, julestrømper, gardiner- ja, alt mulig fint:happy119

Ååååh, de skiltene var bare dritfint, søta:gen014:santa Legg ut bilde når du har laget de:D Mannen har sett på sånne fra USA også, men det kan vi like gjerne sjøl lage, bare ikke kommet så langt:p Gleder meg til å se resultatet:happy119

Her har det også vært et slikt vært i år, bare regn, regn og atter mer regn:shifty: Det vil jeg ikke ha, jeg vil ha snøøø, men endelig kom det litt snø her- gjør så mye for julestemningen med et hvitt vinterdekke:joyful: Kjipt dere sjeldent får snø:( er jo ren julemagi i seg selv:rolleyes:

Ha en fortsatt fin kveld du også, julemor:greet008

Regner med testen blir negativ imorgen. Så min egen trøsteplan blir å kjøpe reker, pansermaller og flere kardinaltetra til akvariet imorgen:joyful: Jeg fikk tatt en julerengjøring i heimen dems før idag:santa
20201203_200200.jpg

Kan jo være at egget festet seg sent denne gang, selv om det vanligvis pleier feste seg tidlig? :)

Men like greit å være forberedt. Fint du pynter litt for fiskene også :)

Kan jo være at egget festet seg sent denne gang, selv om det vanligvis pleier feste seg tidlig? :)

Men like greit å være forberedt. Fint du pynter litt for fiskene også :)

Ja, nei, jeg blir meget overrasket hvis det er strek på testen imorgen, gitt:joyful: Så er forberedt på at det blir en ny pp:rolleyes: Men skal kose meg i jula fordet om:happy: De fikk nytt vann idag, så det satte de nok stor pris på:D

Ja, nei, jeg blir meget overrasket hvis det er strek på testen imorgen, gitt:joyful: Så er forberedt på at det blir en ny pp:rolleyes: Men skal kose meg i jula fordet om:happy: De fikk nytt vann idag, så det satte de nok stor pris på:D

Da kan man kose seg med spekemat (og evt et par % med drikke) til jul i det minste ;) Jeg skal spise fenalår for harde gullmedaljen i alle fall!

Da kan man kose seg med spekemat (og evt et par % med drikke) til jul i det minste ;) Jeg skal spise fenalår for harde gullmedaljen i alle fall!

Yup, har planlagt en polferd og:hilarious: Ja, må spise det mens vi kan vettu:D Spis til det tyter ut av øra, si:joyful:

Lykke til med testing i morgen, måtte det bli en tidlig julegave på dere ❤️

Da gikk det som jeg hadde regnet med:(Er enten 9 eller 10 dpo, siden Ladycomp sier 10 dpo og FF sier 9 dpoo_O Uansett- testene ble så blanda det går ann. Er småkvalm, murringer i magen/korsryggen og like oppblåst som en blåhval= Mensen:hilarious: Så da blir det en sjette PP å prøve på en liten september-bebis:love017

20201204_093054.jpg

20201204_092308.jpg

20201204_092326.jpg

Last edited:
Da gikk det som jeg hadde regnet med:(Er enten 9 eller 10 dpo, siden Ladycomp sier 10 dpo og FF sier 9 dpoo_O Uansett- testene ble så blanda det går ann. Er småkvalm, murringer i magen/korsryggen og like oppblåst som en blåhval= Mensen:hilarious: Så da blir det å prøve på en liten september-bebis:love017

Vis vedlegget 342725
Vis vedlegget 342726
Vis vedlegget 342727

Åå, fine deg :Heartpink Så kjedelig med blenda på den aller viktigste dagen :(
Eg er stygt redd for eg er der eg også på søndag :rolleyes: Men har fremdeles et forsiktig håp :rolleyes:

Elsker å se hvor fint du lager det til jul - veldig fin julestemning :Heartpink

Og så syns eg det er motiverende og se at du samler deg mot en septemberbaby så bra :Heartpink
Selv om skuffelsen er der :notworthy

Åå, fine deg :Heartpink Så kjedelig med blenda på den aller viktigste dagen :(
Eg er stygt redd for eg er der eg også på søndag :rolleyes: Men har fremdeles et forsiktig håp :rolleyes:

Elsker å se hvor fint du lager det til jul - veldig fin julestemning :Heartpink

Og så syns eg det er motiverende og se at du samler deg mot en septemberbaby så bra :Heartpink
Selv om skuffelsen er der :notworthy

Åååh takk, snille du:Heartred Jeg håper du får de magiske to strekene på testen din:love7 For er så sykt skuffende å få bare den ene streken. Jeg er på gråten, tro meg, men det hjelper jo ingenting:happy118 Så opp med haka, og fokuser på noe annet inntil mens er over:happy119 Jeg må bare gjøre det sånn, for ellers er jeg stygt redd for å gå rett i kjelleren:oops:

Så hyggelig å høre-håper jeg kan spre en masse juleglede til alle dere andre:greet008:Heartred 2020 har jaggu meg vært en real prøvelse og veldig spesiell tid, for de fleste.
Masse lykke til med testing på søndag, og håper virkelig det blir august-bebis på deg og alle dere andre:Heartbigred

Åååh takk, snille du:Heartred Jeg håper du får de magiske to strekene på testen din:love7 For er så sykt skuffende å få bare den ene streken. Jeg er på gråten, tro meg, men det hjelper jo ingenting:happy118 Så opp med haka, og fokuser på noe annet inntil mens er over:happy119 Jeg må bare gjøre det sånn, for ellers er jeg stygt redd for å gå rett i kjelleren:oops:

Så hyggelig å høre-håper jeg kan spre en masse juleglede til alle dere andre:greet008:Heartred 2020 har jaggu meg vært en real prøvelse og veldig spesiell tid, for de fleste.
Masse lykke til med testing på søndag, og håper virkelig det blir august-bebis på deg og alle dere andre:Heartbigred

I know - har kjent på den flere ganger - det er virkelig skuffende!! Eg har falt rett ‘i do’ flere ganger, men føler at ‘det er eg ferdig med’ - må bare plukke seg opp og tenke fremover, slik at det ikkje tar helt overhånd :p Så enig :D

Ja, det hadde vært flott med to streker :rolleyes::rolleyes:
Testet i dag - blenda - men var godt å kjenne på spenningen. Håper på ny mulighet i morgen :p:p

Juleglede ja - den kan me ikkje få nok av! Spesielt i år :greet008:rendeer:santa

Back
Topp