Drømmen om en til i familien♡

Ååååå som jeg gleder meg til å kunne spise noe slikt igjen :) :) kos dere masse med biffen :)

Hvor langt er du på vei?:) Snart halvveis? Åh ja, husker jeg savna å kunne spise brie og salami SÅ fælt sist jeg var gravid:oops:

Er 17+5 i dag :) :) Har også lyst på brie, salami, spekemat generelt og en god biff :p Men i Mai så kan jeg gomle i meg igjen :p

Snaaart halvveis:Heartred Vi har gjerne lyst på det vi ikke kan få:hilarious: I mai kan du spise så mye du bare orker:D

Ja, gleder meg til kveldens middag, og de 3 største barna er hos bestemor:joyful: Så er jo altfor stille her hjemme:hilarious:

Ser den! Her blir det pinnekjøtt i dag (gledes!). Yngste ble kidnappet av min venninne i dag, så blir rolig her og :P
Brodern kommer på middag dog!

Man har mer lyst på det man ikke kan få ja :p Tror jeg tar med meg et helt fenalår på 2 kg og gnager på mellom riene på føden :p :p

Haha, er vel neppe første gang jordmødrene har opplevd det:laughing021

Ser den! Her blir det pinnekjøtt i dag (gledes!). Yngste ble kidnappet av min venninne i dag, så blir rolig her og :p
Brodern kommer på middag dog!

Så godt for deg med en rolig kveld- det trenger du:Heartred Håper maten smakte:D

CD 33 og 11 eller 12 dpo. Er SÅ lei alt idag:arghh: Drittlei prøving og at det ikke klaffer:mad: Og laaange sykluser... nå vil jeg bare ha mens og furte for meg sjøl:hilarious: tempen er på vei nedover..

20201206_161425.jpg
20201206_161345.jpg

Tempen gikk opp igjen idag, men håper mensen ikke er for langt unna. 12 eller 13 dpo:) Mens skal komme onsdag eller torsdag(håper før:hilarious:)

20201207_112145.jpg

20201207_112131.jpg

Back
Topp