Drømmen om en til i familien♡

Klarer liksom ikke helt gi opp håpet for deg jeg:joyful: Tenk hvis liksom? :):Heartred

Så søt du er, søta:Heartred Dessverre så kommer mens innenfor noen dager nå. Ikke noe mer håp denne PP, men neste pp har jeg masse håp for, for DA skal jaggu meg spiren sitte:joyful:

Tempen stagger jo litt opp og ned, så går sikkert mer ned i morgen :)
Får håpe tr kommer snart (når man likevel bare venter på ny på, så..) :)

Jaa, satser på TR kommer ila de neste dagene, hadde blitt glad om hun gadd å komme imorgen:p Er på CD 34, så er lei og vil gjerne ha TR nå:shifty:

Mensensmerter nå.. håper mens kommer imorgen:happy:

CD 35 og 13 eller 14 dpo. Tror selv jeg er 14 dpo. Nå vil ha mens:smiley-bounce012 Håper den kommer imorgen:happy:

Har ikveld laget pepperkakedeig og malt den ene kjøkkenveggen, da min Kjære katt Esma har klort den i stykker:sorry:

20201208_205116.jpg

20201208_205101.jpg

20201208_192310.jpg

20201208_195823.jpg

Pepperkaker! Vet ikke om jeg orker å bake det :p men mannen kjøpte krumkakejern, så krumkaker skal jeg ihvertfall bake!

Pepperkaker! Vet ikke om jeg orker å bake det :p men mannen kjøpte krumkakejern, så krumkaker skal jeg ihvertfall bake!

Det er òg godt. Jeg fikk ikke til å lage pepperkakedeig i år, så jeg drar til min mor i morgen for å lage av hennes deig... også kjøpte jeg ferdigdeig til å lage hus :)

Skal igang med krumkaker denne uka også, det er så godt med multekrem til:joyful: Ungene hadde så lyst på pepperkaker, så tenkte jeg jaja, hadde ingrediensene i skapet, så:hilarious:

Det er òg godt. Jeg fikk ikke til å lage pepperkakedeig i år, så jeg drar til min mor i morgen for å lage av hennes deig... også kjøpte jeg ferdigdeig til å lage hus :)
Mamma og søsteren min lager sammen hvert år. Jeg er med om jeg er hjemme. Pepperkakehus har vi ikke plass til her :hilarious: og så vidt jeg har sett i butikker selger de kit med pepperkaketog :p

Mamma og søsteren min lager sammen hvert år. Jeg er med om jeg er hjemme. Pepperkakehus har vi ikke plass til her :hilarious: og så vidt jeg har sett i butikker selger de kit med pepperkaketog :p

Synes det er så pen julepynt den der pepperkakehuset, så.. må nesten gjøre plass :P haha. Men tror ikke egentlig jeg har plass. Pepperkaketog, faktisk. :O
Vi pleier lage et lite tema hvert år hos mamma. Gård f.eks (traktor, låve, utedo, sauer), eller kirke, eller miniby :P

CD 36 og 14 eller 15 dpo. Tror 15 dpo. Håper TR snart kommer:rolleyes: Tempen har gått veldig ned idag:) Idag er mini hjemme igjen(mye forkjølelse). Så nesten ikke vært i bhgen siden han startet i august:oops: 8- og 11 åringen er ferdig på skolen kl 11.55 idag. Når de er kommet hjem, så blir det pepperkakebaking:D

20201209_103632.jpg

20201209_103656.jpg

Kos dere med pepperkaker!

Nå har jeg mensensmerter, så kom igjen da, mens:joyful: Vil starte på en ny PP:D

Back
Topp