Klarer liksom ikke helt gi opp håpet for deg jeg Tenk hvis liksom?Tempen gikk opp igjen idag, men håper mensen ikke er for langt unna. 12 eller 13 dpo Mens skal komme onsdag eller torsdag(håper før)
Vis vedlegget 342987
Vis vedlegget 342988
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer liksom ikke helt gi opp håpet for deg jeg Tenk hvis liksom?Tempen gikk opp igjen idag, men håper mensen ikke er for langt unna. 12 eller 13 dpo Mens skal komme onsdag eller torsdag(håper før)
Vis vedlegget 342987
Vis vedlegget 342988
Klarer liksom ikke helt gi opp håpet for deg jeg Tenk hvis liksom?
Ja, den skal sitte da!Så søt du er, søta Dessverre så kommer mens innenfor noen dager nå. Ikke noe mer håp denne PP, men neste pp har jeg masse håp for, for DA skal jaggu meg spiren sitte
Ja, den skal sitte da!
Tempen gikk opp igjen idag, men håper mensen ikke er for langt unna. 12 eller 13 dpo Mens skal komme onsdag eller torsdag(håper før)
Vis vedlegget 342987
Vis vedlegget 342988
Tempen stagger jo litt opp og ned, så går sikkert mer ned i morgen
Får håpe tr kommer snart (når man likevel bare venter på ny på, så..)
Mensensmerter nå.. håper mens kommer imorgen
Krysse fingrene ny pp, nye muligheter!
CD 35 og 13 eller 14 dpo. Tror selv jeg er 14 dpo. Nå vil ha mens Håper den kommer imorgen
Har ikveld laget pepperkakedeig og malt den ene kjøkkenveggen, da min Kjære katt Esma har klort den i stykker
Vis vedlegget 343086
Vis vedlegget 343087
Vis vedlegget 343088
Vis vedlegget 343089
Flink du har vært
Pepperkaker! Vet ikke om jeg orker å bake det men mannen kjøpte krumkakejern, så krumkaker skal jeg ihvertfall bake!
Pepperkaker! Vet ikke om jeg orker å bake det men mannen kjøpte krumkakejern, så krumkaker skal jeg ihvertfall bake!
Mamma og søsteren min lager sammen hvert år. Jeg er med om jeg er hjemme. Pepperkakehus har vi ikke plass til her og så vidt jeg har sett i butikker selger de kit med pepperkaketogDet er òg godt. Jeg fikk ikke til å lage pepperkakedeig i år, så jeg drar til min mor i morgen for å lage av hennes deig... også kjøpte jeg ferdigdeig til å lage hus
Mamma og søsteren min lager sammen hvert år. Jeg er med om jeg er hjemme. Pepperkakehus har vi ikke plass til her og så vidt jeg har sett i butikker selger de kit med pepperkaketog