Drømmen om en til i familien♡

Her har vi vår ca 15. Mai til 1. Juli. Så har vi en, halvannen måned sommer, før det blir høst igjen :p Der jeg bor, egner det seg egentlig best for vintermennesker :p

Da skulle jeg nok bodd der:hilarious:

Da skulle jeg nok bodd der:hilarious:

Jeg tror jeg heller skulle bodd i Spania eller noe.. :P
Neida; trivdes egentlig veldig godt i Elverum da jeg bodde der. Med tanke på årstidene og sånt i alle fall. Men er litt for avhengig av familien min til å dra for langt unna her, så jeg regner med jeg blir stuck her i nord :p

Jeg tror jeg heller skulle bodd i Spania eller noe.. :p
Neida; trivdes egentlig veldig godt i Elverum da jeg bodde der. Med tanke på årstidene og sånt i alle fall. Men er litt for avhengig av familien min til å dra for langt unna her, så jeg regner med jeg blir stuck her i nord :p

Har bodd i litt her og der i landet vårt. Helt nord i Kirkenes, bodd i Våler i Solør, på Hamar, Stor-elvdal, Flere steder i Oslo. Sørumsand, Jessheim, og nå på Romerike:p Jeg stortrives med vinter:joyful: For all del, sommer er fint det, men:hilarious:

I år er ikke snøen egentlig kommet ennå :( Hadde håpet på litt mer før jul :)

Jaa, blir ikke ordentlig jul uten snø, synes jeg:oops: Er det lite snø i år? I fjor var det vel mye snø?:joyful:

I fjor på denne tiden bodde jeg ikke ennå i selve byen :) Men både her og i hele nord var det masse masse masse snø da :) :)

Ja, mente jeg så det på nyhetene i fjor- helt insane høye brøytekanter i tromsø:D

Har bodd i litt her og der i landet vårt. Helt nord i Kirkenes, bodd i Våler i Solør, på Hamar, Stor-elvdal, Flere steder i Oslo. Sørumsand, Jessheim, og nå på Romerike:p Jeg stortrives med vinter:joyful: For all del, sommer er fint det, men:hilarious:

Vi har ganske mye insekter, spesielt her i nord synes jeg (så ikke én klegg i Elverum..!), men ellers er det greit når det er varmt. Fine med å bo her i nord er at det sjeldent ER varme sommerdager. -_- føler vi har type 2-3 dager med skikkelig sommer i løpet av året; resten er kalde eller så regner det.
Jaja. Ikke så mye å gjøre med dét, når jeg ikke "vil" flytte noe sted :)

Hehe ja, tror jeg har et snøbilde i dagboka, hmm 2 sek.

https://forum.babyverden.no/threads...re-utfordringer-på-veien-dit-3.1994980/page-7

Ganske langt ned på den siden er et bilde fra mi skitur 14 Mai, sjekk den mengden ennå :P

Sånne hadde vi og, i hagen :P Var vel heller midten av april da, men likevel.
Dette var 12. April i hagen til min mor :P
Snapchat-2120852472_1.jpg

Min (sensurerte) bror er ca 182 eller noe. :)

Vi har ganske mye insekter, spesielt her i nord synes jeg (så ikke én klegg i Elverum..!), men ellers er det greit når det er varmt. Fine med å bo her i nord er at det sjeldent ER varme sommerdager. -_- føler vi har type 2-3 dager med skikkelig sommer i løpet av året; resten er kalde eller så regner det.
Jaja. Ikke så mye å gjøre med dét, når jeg ikke "vil" flytte noe sted :)

Au, ja. Huskee de myggene var plagsomme oppi der, og ganske så store og:oops: Her har det vært tropevarme 2 av 3 somre og lange perioder med intens varme:shifty: Greit nok, har aircondition inne, men ubehagelig varmt for de små (og store) ute:sorry:

Back
Topp