Drømmen om en til i familien♡

Du får komme og bli med meg på skitur neste vinter :p :p går vanligvis minst 1 mil 3-4 ganger i uken :eek::eek:
i vinter blir det nok bare noen rolige bålkosturer med datter, ingen toppturer :p

Jeg er dansk, så ski er ikke min sterke greie:laughing025men det høres unektelig fint ut:happy119

Ja, og den gikk helt gjennom; så du kunne hoppe ned på toppen, og gå ut fremme :p før den var ferdig, var det veeeldig digg å hive unger oppi, og ikke hive ned stigen... :p

Stilig:D Det som er gøy også vettu med snø, unga kan leke og base rundt i snøen:joyful: Og vi voksne også, selvsagt:D

Jeg er dansk, så ski er ikke min sterke greie:laughing025men det høres unektelig fint ut:happy119

Jeg pleier låne hunden til eksen, om jeg først MÅ på ski :P Den hunden er en dust på SÅ mange måter, men han er faktisk kjempekjekk på skitur. Han gjør oppoverbakkene ca 20% lettere, ved å ta litt av kroppsvekten min opp :p

Hehe, har fine flate lysløyper også i nærområdet da :) :) :) Jeg drev meget aktivt før med ski, men la opp for flere år siden :) :) Nå er det bare som hobby og ikke via en klubb :)

Daaaa går det bedre:hilarious: Fint når det er noenlunde flatt terreng:joyful:

Jeg pleier låne hunden til eksen, om jeg først MÅ på ski :p Den hunden er en dust på SÅ mange måter, men han er faktisk kjempekjekk på skitur. Han gjør oppoverbakkene ca 20% lettere, ved å ta litt av kroppsvekten min opp :p

Synes heller nedoverbakkene er de verste:laughing021 Fint med turkompis, min sitter i sekken- dvergsachs som hater kulde og regn:laughing002

Jeg pleier låne hunden til eksen, om jeg først MÅ på ski :p Den hunden er en dust på SÅ mange måter, men han er faktisk kjempekjekk på skitur. Han gjør oppoverbakkene ca 20% lettere, ved å ta litt av kroppsvekten min opp :p
jeg drar med meg sofagrisen vår på alle skiturene, noen av de ukene jeg har gått mest går hun nesten og gjemmer seg under bordet :P :P
men hun elsker det også da, er fuglehund, så hun trenger i grunn en god del mosjon :)

jeg drar med meg sofagrisen vår på alle skiturene, noen av de ukene jeg har gått mest går hun nesten og gjemmer seg under bordet :p :p
men hun elsker det også da, er fuglehund, så hun trenger i grunn en god del mosjon :)

Hahah, da vet man er man er optimistisk, når selv hunden omtrent gjemmer seg:laughing002 Sunt med gåtur og mosjon, da:)

Synes heller nedoverbakkene er de verste:laughing021 Fint med turkompis, min sitter i sekken- dvergsachs som hater kulde og regn:laughing002

Jeg pleier sitte på skiene i de verste, haha! Ser kjempelurt ut, og jeg føler meg veeeldig voksen da - men.. jeg orker ikke knekke armer og bein for en skitur, jeg :p

jeg drar med meg sofagrisen vår på alle skiturene, noen av de ukene jeg har gått mest går hun nesten og gjemmer seg under bordet :P :P

Fantastisk! :P flink du er, da! Skulle ønske jeg trimmet mer, men føler jeg aldri har tid.. (også synes jeg jo ikke det er noe gøy. :P)

Jeg pleier sitte på skiene i de verste, haha! Ser kjempelurt ut, og jeg føler meg veeeldig voksen da - men.. jeg orker ikke knekke armer og bein for en skitur, jeg :p

Hahah, jeg ser det for meg:laughing021 og du har helt rett:happy119

Hahah, jeg ser det for meg:laughing021 og du har helt rett:happy119

Hunden foran, meg som en svart klump (mørke bobleklær) bak på ski. "Wiiiiiiiiii".
Veldig gøy da. Én gang i året tar jeg fjelltur i løype på ski. (Er et arrangement i nærområdet, i påsketider). Da møter man altså på masse folk på vei ned fjellet.. :p

Hunden foran, meg som en svart klump (mørke bobleklær) bak på ski. "Wiiiiiiiiii".
Veldig gøy da. Én gang i året tar jeg fjelltur i løype på ski. (Er et arrangement i nærområdet, i påsketider). Da møter man altså på masse folk på vei ned fjellet.. :p

Det er veldig gøy å gå på ski, og gjør meg glad med et nydelig vinterlandskap:D men nedoverbakker, det er jeg ræva på:hilarious:

CD 1 og mensen starta med et brak i det jeg reiste meg opp fra senga, så måtte "klemme" sammen beina å småløpe ut på do:hilarious: Endelig er jeg igang med en ny PP og nye muligheter:smiley-bounce012 Denne PP skal det bli september-bebis-det er jeg er fast bestemt på:joyful:

Last edited:
Back
Topp