ja men våren i Nord starter jo 1 JuniVåren?? Haha. Min hage pleier faktisk bli snøfri ganske tidlig, sånn.. i starten av juni mamma sin tar ofte 15-20 dager ekstra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja men våren i Nord starter jo 1 JuniVåren?? Haha. Min hage pleier faktisk bli snøfri ganske tidlig, sånn.. i starten av juni mamma sin tar ofte 15-20 dager ekstra
Fantastisk Se på den snøhula
Du får komme og bli med meg på skitur neste vinter går vanligvis minst 1 mil 3-4 ganger i uken
i vinter blir det nok bare noen rolige bålkosturer med datter, ingen toppturer
Hehe, har fine flate lysløyper også i nærområdet da Jeg drev meget aktivt før med ski, men la opp for flere år siden Nå er det bare som hobby og ikke via en klubbJeg er dansk, så ski er ikke min sterke greiemen det høres unektelig fint ut
Ja, og den gikk helt gjennom; så du kunne hoppe ned på toppen, og gå ut fremme før den var ferdig, var det veeeldig digg å hive unger oppi, og ikke hive ned stigen...
Jeg er dansk, så ski er ikke min sterke greiemen det høres unektelig fint ut
Stilig Det som er gøy også vettu med snø, unga kan leke og base rundt i snøen Og vi voksne også, selvsagt
Hehe, har fine flate lysløyper også i nærområdet da Jeg drev meget aktivt før med ski, men la opp for flere år siden Nå er det bare som hobby og ikke via en klubb
Jeg pleier låne hunden til eksen, om jeg først MÅ på ski Den hunden er en dust på SÅ mange måter, men han er faktisk kjempekjekk på skitur. Han gjør oppoverbakkene ca 20% lettere, ved å ta litt av kroppsvekten min opp
Ja, er fint med gode flate fine løyperDaaaa går det bedre Fint når det er noenlunde flatt terreng
Skal man først ha masse snø, så får man i det minste lage hule..
Ja, er fint med gode flate fine løyper
Kanskje jeg rekker en topptur eller to etter at lillebror er født
jeg drar med meg sofagrisen vår på alle skiturene, noen av de ukene jeg har gått mest går hun nesten og gjemmer seg under bordetJeg pleier låne hunden til eksen, om jeg først MÅ på ski Den hunden er en dust på SÅ mange måter, men han er faktisk kjempekjekk på skitur. Han gjør oppoverbakkene ca 20% lettere, ved å ta litt av kroppsvekten min opp
jeg drar med meg sofagrisen vår på alle skiturene, noen av de ukene jeg har gått mest går hun nesten og gjemmer seg under bordet
men hun elsker det også da, er fuglehund, så hun trenger i grunn en god del mosjon
Synes heller nedoverbakkene er de verste Fint med turkompis, min sitter i sekken- dvergsachs som hater kulde og regn
jeg drar med meg sofagrisen vår på alle skiturene, noen av de ukene jeg har gått mest går hun nesten og gjemmer seg under bordet
men hun elsker det også da, er fuglehund, så hun trenger i grunn en god del mosjon
Jeg pleier sitte på skiene i de verste, haha! Ser kjempelurt ut, og jeg føler meg veeeldig voksen da - men.. jeg orker ikke knekke armer og bein for en skitur, jeg
Hahah, jeg ser det for meg og du har helt rett
Hunden foran, meg som en svart klump (mørke bobleklær) bak på ski. "Wiiiiiiiiii".
Veldig gøy da. Én gang i året tar jeg fjelltur i løype på ski. (Er et arrangement i nærområdet, i påsketider). Da møter man altså på masse folk på vei ned fjellet..