Drømmen om en til i familien♡

CD 1 og mensen starta med et brak i det jeg reiste meg opp fra seng, så måtte "klemme" sammen beina å småløpe ut på do:hilarious: Endelig er jeg igang med en ny PP og nye muligheter:smiley-bounce012 Denne PP skal det bli september-bebis-det er jeg er fast bestemt på:joyful:

Herlig! Endelig N

Heldig du som har fått mensen :hilarious:. Her har ikke mensen kommet enda.

Hvilken CD er du på? Mensen kom på CD 39 hos meg:wacky: Deilig å endelig være igang med en ny PP:joyful: Håper mensen snart kommer hos deg også:happy:

Hvilken CD er du på? Mensen kom på CD 39 hos meg:wacky: Deilig å endelig være igang med en ny PP:joyful: Håper mensen snart kommer hos deg også:happy:

Jeg vet ikke. Har ikke vært opptatt av mensen, men i det siste har den vært regelmessig til å ikke være regelmessig på flere år har den plutselig blitt regelmessig. Nå skal jeg ikke klage for den er bare tre dager forsinket, føles som en evighet :hilarious:

Jeg vet ikke. Har ikke vært opptatt av mensen, men i det siste har den vært regelmessig til å ikke være regelmessig på flere år har den plutselig blitt regelmessig. Nå skal jeg ikke klage for den er bare tre dager forsinket, føles som en evighet :hilarious:

Har lov å klage når ikke mensen er kommet til tiden, uansett om det gjelder 1 eller 3 dager:) Håper tanta kommer snart, så du kan komme igang med en ny PP:happy:

Ja håper på det.
Skal ikke prøve før i 2021, det er ikke lenge til det.

Hehe, nei, det er absolutt ikke lenge til:D Lykke til med prøvingen, når dere setter igang:Heartred

CD 1 og mensen starta med et brak i det jeg reiste meg opp fra senga, så måtte "klemme" sammen beina å småløpe ut på do:hilarious: Endelig er jeg igang med en ny PP og nye muligheter:smiley-bounce012 Denne PP skal det bli september-bebis-det er jeg er fast bestemt på:joyful:
Godt å høre at du endelig er CD1:joyful: Like greit å bli ferdig med TR da! Og denne pp sitter det vettu- unnfange julebaby da jo! :joyful::Heartred

Godt å høre at du endelig er CD1:joyful: Like greit å bli ferdig med TR da! Og denne pp sitter det vettu- unnfange julebaby da jo! :joyful::Heartred

Takk for det, søta:Heartred Denne gangen skal det bli bebis, blir høyst trolig EL 2.juledag, om det er kort syklus:santa Om det er lang syklus, så blir det første januar:joyful:

Takk for det, søta:Heartred Denne gangen skal det bli bebis, blir høyst trolig EL 2.juledag, om det er kort syklus:santa Om det er lang syklus, så blir det første januar:joyful:
Dette blir PP din vettu! Bare nyt juletiden med den fine gjengen din, og gjør alt du elsker! Nå er det Lucia-dagen og vi skal bake lussekatter og sugar cookies i dag:joyful: Ha en fin dag snupp!

Dette blir PP din vettu! Bare nyt juletiden med den fine gjengen din, og gjør alt du elsker! Nå er det Lucia-dagen og vi skal bake lussekatter og sugar cookies i dag:joyful: Ha en fin dag snupp!

Det er akkurat hva jeg har tenkte til:joyful: Igår gikk vi ut rundt kl 17 å lekte med snøen i hagen:santa Var SÅ godt med frisk luft, og ikke minst lek i snøen:rendeer Elsker denne tia på året vi er inne i nå:greet008 Jeg fant igår ut at jeg må ut å ha mer mel:hilarious: Så spørs om det da ikke blir lussekatter imorgen, litt sent å først få begynt med baksten kl 14.30(butikken åpner ikke før kl 14.00). Ha en fortsatt fin Lucia-søndag du også, søta:love7

CD 2 og det fosser ut, bokstavelig talt denne gangen:sorry: De første dagene er det jo gjerne sånn( har slitt med jernanemi pga kraftige blødninger)o_O Og smerter, men siden jeg er prøver så, utgår jo naproxen(Nsaids). Og paralgin forte(bruker det kun når jeg ikke klarer mer smertemessig). Får idag familiebesøk, det blir hyggelig å få vært litt sosial igjen:Heartred

Begynner å teste med monitoren om en uke, og strimmeltester fra babyplan fra CD 12(da el kommer på CD15 i kort syklus). Denne pp blir det bebis:joyful:

CD 2 og det fosser ut, bokstavelig talt denne gangen:sorry: De første dagene er det jo gjerne sånn( har slitt med jernanemi pga kraftige blødninger)o_O Og smerter, men siden jeg er prøver så, utgår jo naproxen(Nsaids). Og paralgin forte(bruker det kun når jeg ikke klarer mer smertemessig). Får idag familiebesøk, det blir hyggelig å få vært litt sosial igjen:Heartred

Begynner å teste med monitoren om en uke, og strimmeltester fra babyplan fra CD 12(da el kommer på CD15 i kort syklus). Denne pp blir det bebis:joyful:

Pleier være sånn her og på dag 2 :P Skikkelig foss..
Men, skal være siste gang på lenge for deg nå ! ;)

Pleier være sånn her og på dag 2 :p Skikkelig foss..
Men, skal være siste gang på lenge for deg nå ! ;)

Jaaa, helt ille, bare fosser ut med blod:eek: men er jo gjerne slikt de første dagene for mange av oss.

Nååårh, takk, søte du:Heartred Nå skal du bare ha din siste TR på leeenge du også:joyful: Satser på de går med på planen din(vår):love7

Jaaa, helt ille, bare fosser ut med blod:eek: men er jo gjerne slikt de første dagene for mange av oss.

Nååårh, takk, søte du:Heartred Nå skal du bare ha din siste TR på leeenge du også:joyful: Satser på de går med på planen din(vår):love7

Ja, husker jeg ble sjokkert første gang jeg brukte menskopp, for da så jeg jo hvor mye det var :P Er overlevbart nå da.. Må tømme ofte på dag to, og av og til dag tre, men.. Går greit. Er ikke redd for å blø gjennom og sånt.

Og ja, håper håper ♥️♥️

Ja, husker jeg ble sjokkert første gang jeg brukte menskopp, for da så jeg jo hvor mye det var :p Er overlevbart nå da.. Må tømme ofte på dag to, og av og til dag tre, men.. Går greit. Er ikke redd for å blø gjennom og sånt.

Og ja, håper håper ♥️♥️

Hvordan synes du det er å bruke menskopp? Har lurt litt på det selv jeg, men er så redd for å ikke kunne får den på plass, og/eller ut igjen:sorry: Mhm, er en god del blod. Tar jerntilskudd for jernanemi, da jeg blør så mye.

Ja, så visst håper vi, søta:Heartred

Hvordan synes du det er å bruke menskopp? Har lurt litt på det selv jeg, men er så redd for å ikke kunne får den på plass, og/eller ut igjen:sorry: Mhm, er en god del blod. Tar jerntilskudd for jernanemi, da jeg blør så mye.

Ja, så visst håper vi, søta:Heartred

Jeg hadde litt samme forestillingene, men jeg ELSKER det. Går an å glemme mensen litt. Koppen sitter ikke fast; handler bare om å bryte vakuumet.
Eneste ulempen jeg kan komme på, må være sterilisering av koppen. Men SÅ tungvint er det ikke. Mer fordeler, liksom. Minimerer risikoen for infeksjoner av ulike sorter, og tørker ikke slimhinnene slik som tamponger gjør.. og å aldri gå tom... :) Fantastisk. Ser ut som jeg har drept glufsa mi når jeg går på do og tømmer koppen, men.. :p Nei, altså. For å forklare det enklest mulig; jeg føler at glufsa er friskere, enn ved bruk av bind og tamponger.

Første gangene var det greit å bruke et truseinnlegg i tillegg, til man lærte seg å sette den på plass skikkelig.. Men nå trenger jeg ikke noe annet :)

Back
Topp