Drømmen om en til i familien♡

Bruker 1teskje med salvie morgen og kveld. Drikker da to kopper med Salvie-te fram til EL, eller maks 14 dager. Så får vi se:rolleyes:
20201215_113916.jpg

Håper salvien funker på deg ♥️

Gjør jeg også:rolleyes: Virker som jeg har EL på dag 15 annhver PP. Så denne gang skal EL komme på dag 15 men ikke meg imot om den kommer før:joyful: Godt mulig det blir lang syklus også. Har tatt forbehold om begge deler:happy119

Gjør jeg også:rolleyes: Virker som jeg har EL på dag 15 annhver PP. Så denne gang skal EL komme på dag 15 men ikke meg imot om den kommer før:joyful: Godt mulig det blir lang syklus også. Har tatt forbehold om begge deler:happy119

Merkelig at det blir sånn annenhver gang :P irregulær forstår jeg, men annenhver greier jeg ikke finne noe spesiell logikk i..
Kanskje.. ene eggstokken trenger lengre tid for å modne egg bedre? :P
Men uansett, håper du får en kort og fin syklus, med godt enderesultat. :)

Merkelig at det blir sånn annenhver gang :p irregulær forstår jeg, men annenhver greier jeg ikke finne noe spesiell logikk i..
Kanskje.. ene eggstokken trenger lengre tid for å modne egg bedre? :p
Men uansett, håper du får en kort og fin syklus, med godt enderesultat. :)

Hahha:hilarious: Nei, jeg skjønner overhodet ikke logikken i det selv jeg?:rolleyes: Er nok meget mulig at det er den ene eggstokken som trenger litt mer modningstid enn den andre:angel5 Håper jeg slipper lang syklus denne gang men meget mulig den bmir lang fordet om:wacky: Takk, søta:Heartred

Hahha:hilarious: Nei, jeg skjønner overhodet ikke logikken i det selv jeg?:rolleyes: Er nok meget mulig at det er den ene eggstokken som trenger litt mer modningstid enn den andre:angel5 Håper jeg slipper lang syklus denne gang men meget mulig den bmir lang fordet om:wacky: Takk, søta:Heartred

Ingenting annet å gjøre enn å vente og se. :)
Lov å håpe på at all teen funker. :)

Ingenting annet å gjøre enn å vente og se. :)
Lov å håpe på at all teen funker. :)

Rett og slett vente å se hva de neste ukene bringer:joyful: Heldigvis går dagene fort nå:rolleyes:

Hei! Håper du har en fin dag! :joyful::Heartred

Hei søta:greet008

Så søt du er som titter innom:Heartred

Hatt en fin dag. Hadde juleavsluttning for ene barnet over teams i sta:rolleyes: Fikk se et flott skuespill barna hadde laget. Det ble filmet på skolen, og delt på teams til alle i klassen:santa Meget hyggelig:happy: Sitter nå å venter på at dagens siste kopp med Salvie-te skal trekke ferdig:hilarious: Hvordan har din dag vært?:)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld:Heartred

:joyful::joyful:
Hei søta:greet008

Så søt du er som titter innom:Heartred

Hatt en fin dag. Hadde juleavsluttning for ene barnet over teams i sta:rolleyes: Fikk se et flott skuespill barna hadde laget. Det ble filmet på skolen, og delt på teams til alle i klassen:santa Meget hyggelig:happy: Sitter nå å venter på at dagens siste kopp med Salvie-te skal trekke ferdig:hilarious: Hvordan har din dag vært?:)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld:Heartred
Åh, det hørtes koselig ut!!:) Jeg har pakket inn gaver, hatt et par korte småbesøk, og ser på The Holiday nå mens mannen henter pakker på posten og leverer gaver:joyful: Kos deg med teen din!:Heartred

:joyful::joyful:
Åh, det hørtes koselig ut!!:) Jeg har pakket inn gaver, hatt et par korte småbesøk, og ser på The Holiday nå mens mannen henter pakker på posten og leverer gaver:joyful: Kos deg med teen din!:Heartred

Er så koselig å pakke inn gaver, høre julemusikk samtidig eller glane på julefilm innimellom også:santa

Teen smaker brukbart nå som jeg har i melk og litt honning:joyful:

Ha en fin dag, søta:greet008

CD 6 og dagene flyr av gårde, måtte det fortsette sånn:joyful: TR har dratt sin vei, og håper hun holder seg lang vekk de neste 9 mnd:D

Deilig at TR er borte. Hvordan går tempingen?

Deilig at TR er borte. Hvordan går tempingen?

Jaaaa, når håper jeg bare hun holder seg borte en god stund:joyful:

Tempingen går fint vettu, legger vel snart grafen ut igjen:hilarious: Temper daglig:) Er 3 PP med temping nå, og det er så moro:D Du temper nå du også?:)

Back
Topp