Drømmen om en til i familien♡

Jaaaa, når håper jeg bare hun holder seg borte en god stund:joyful:

Tempingen går fint vettu, legger vel snart grafen ut igjen:hilarious: Temper daglig:) Er 3 PP med temping nå, og det er så moro:D Du temper nå du også?:)
Ja, men har bare gjort det 3 dager :hilarious: får se om det blir noe mønster etterhvert

Har ikveld lakket neglene. Fransk manikyr med gellack. Ble litt bling-bling også, siden det er jul:greet008
20201217_205250.jpg

20201217_205353.jpg

Så pent! :joyful: Her går det i 1 lag med julerød neglelakk, før det flasser delvis av før jeg fjerner det og går uten noen dager før det er på’n igjen :hilarious: Unge meg med perfekt maicure ville skammet seg over meg:rolleyes:

Rød neglelakk er jo klassisk i jula- og veldig fint:santa Jeg liker fransk manikyr, for matcher det meste:) hahah, derfor jeg kun bruker gellack:hilarious: Holder seg fint i 2 til 3 uker:happy:

Åh, så gøy! Holder det seg pent til du tar det av da?

Har drevet med akrylnegler førhen, men ikke gjort det på iallefall 4 år nå:hilarious: Jeg vasker MYE, så hendene er utsatt for mye vann, såpe og etc. Så holder seg fine i ca 2 uker, før jeg da må ta det av også legge på nytt:) Det er litt dyrt pr flaske neglelakk(89kr), men er drøy i bruk:happy:

Har drevet med akrylnegler førhen, men ikke gjort det på iallefall 4 år nå:hilarious: Jeg vasker MYE, så hendene er utsatt for mye vann, såpe og etc. Så holder seg fine i ca 2 uker, før jeg da må ta det av også legge på nytt:) Det er litt dyrt pr flaske neglelakk(89kr), men er drøy i bruk:happy:
Takk for tips! Tror jeg må skaffe meg et sånt sett! Er det vanskelig å fjerne synes du? Ser de selger fjerner også!

Takk for tips! Tror jeg må skaffe meg et sånt sett! Er det vanskelig å fjerne synes du? Ser de selger fjerner også!

Jeg drar det bare av, fåes fjerner til de også, men synes det var lettere å bare dra lakken av:) Bare hyggelig:joyful:

Vært hos frisøren:D Fått meg tung pannelugg igjen, ikke hatt det på 7 år:joyful: Ble meget fornøyd. Deilig med en forandring:happy:

*Poff*
Tar bildene bort igjen om ei lita stund:p

Last edited:
CD 7 og spotter litt ennå:oops: Gleder meg til å begynne å teste etter EL med monitoren fra søndag av, da er jeg lissom igang med en ny PP:joyful: Drikker salvie-te 2xdaglig. Blir spennende å se om EL kommer før, EL skal komme på CD 15 denne gang. Vel, vi får nå se når den kommer:rolleyes:
20201218_134207.jpg

Vært hos frisøren:D Fått meg tung pannelugg igjen, ikke hatt det på 7 år:joyful: Ble meget fornøyd. Deilig med en forandring:happy:

FørVis vedlegget 343917
Etter
Vis vedlegget 343918
Tar bildene bort igjen om ei lita stund:p
Så fint! :Heartpink Og så gøy å sette et ansikt på teksten:joyful: Fine du! Gøy med litt forandring iblant! Har ikke vært hos frisøren på et år ca.. Det var egentlig på tide å stripe etterveksten i Mars, men begynte å farge håret lysere hjemme istede pga Corona og har bare fortsatt med det;) Blir mye mer slitt, og ikke like lyst, så jeg får npk kjeft av frisøren når jeg vender tilbake:hilarious:

Så fint! :Heartpink Og så gøy å sette et ansikt på teksten:joyful: Fine du! Gøy med litt forandring iblant! Har ikke vært hos frisøren på et år ca.. Det var egentlig på tide å stripe etterveksten i Mars, men begynte å farge håret lysere hjemme istede pga Corona og har bare fortsatt med det;) Blir mye mer slitt, og ikke like lyst, så jeg får npk kjeft av frisøren når jeg vender tilbake:hilarious:

Takk:Heartred Visste ikke heeelt om jeg skulle legge ut bilde men tenkte pyttsann:hilarious: Tatt de bort igjen nå:) Var første gang på 7 år jeg var hos frisøren nå:oops: Pleier å klippe meg selv og unga, men pannelugg begir jeg meg ikke ut på:hilarious: Ojj, ja, hjemmebleking er visst ikke så lurt:p Spørs om du ikke får litt tilsnakk av frisøren neste gang da, ja:hilarious:

Back
Topp