Drømmen om en til i familien♡

Har klipt meg selv i mange år selv, 15 år faktisk:wideyed: men var hos frisøren og ville ha meg tung pannelugg for 7 år siden, så nå følte jeg det var på tide igjen:hilarious: Blir ofte en stuss av luggen, ja. Skal tilbake den 5.januar:p Og pannelugg greide ikke frisøren å klippe på seg selv heller, for jeg spurte hu om det:laughing002 Og ja, er en stor endring, meeen man kan sette det bakover i spenner:joyful:

Ikke sant :P
Hvis jeg tar lugg, så må jeg nesten jevnlig stusse :P Min mor hjelper sikkert sånn sett, men.. tjæ. Får se når det blir baby :P Kler jeg det ikke, så har man permisjonstiden på å gro hår :)

Ikke sant :p
Hvis jeg tar lugg, så må jeg nesten jevnlig stusse :p Min mor hjelper sikkert sånn sett, men.. tjæ. Får se når det blir baby :p Kler jeg det ikke, så har man permisjonstiden på å gro hår :)

Da har du en plan, da:D

Nei dessverre :/
Blir forhåpentligvis bedre på nyåret ♥️

Ja, vi får satse på det:Heartred Jeg er dog litt pessimistisk. Regner ikke med det blir uten restriksjoner før tidligst høsten, men vi får nå se:rolleyes:

CD 9 og lav på monitor:)
Det drikkes en kopp salvie-te morgen og kveld:joyful: kanskje har jeg EL om kun 6 dager:rolleyes: Vi får nå se:angel5 kun 4 dager igjen til juleaften:santa All snøen er smeltet bort, så håper det kommer mer snø, men ser dårlig ut med 5 plussgrader:hilarious:

20201220_150257.jpg

Ønsker dere alle en riktig fin 4.søndag i advent:greet008
20201220_191359.jpg

God 4.advent til deg også :happy::happy:
Nå er det straks jul - en kort dag igjen på jobb kun før ferie :p

Håper dere får snø :happy: Her er det rundt 10 grader, så her blir det regn! Kanskje opphold ;);)

God 4.advent til deg også :happy::happy:
Nå er det straks jul - en kort dag igjen på jobb kun før ferie :p

Håper dere får snø :happy: Her er det rundt 10 grader, så her blir det regn! Kanskje opphold ;);)

Jula er her straks, ja:joyful: 3 dager igjen til juleaften:D Gått så fort i år atte:wideyed:

Her er det ca 4 grader og regn, så tviler på vi får snø før jul, men kan nok komme etter jul:p

Da var jeg kommet til CD10 og monitor sa høy idag:joyful: Da er det 4 eller 10 dager til EL:rolleyes: Gjenstår å se. Har begynt å få murringer nå:happy: Det kan jeg ha opptil en uke før EL:p

20201221_090938.jpg

20201221_101227.jpg

20201221_101504.jpg

Så spennende! Har ikke brukt monitor selv, men betyr ikke høy at EL er rett rundt hjørnet da? Ha en fin bitt-bitte-lille-julaften! :joyful:

Først får man østrogenøkning, så kommer LH-økning etter noen dager. Men jeg kan få dette opptil 10 dager før EL:p Kan også få det 1 eller 2 dager før EL, men det har jeg kun opplevd én gang før:angel5 Vanligst er 4-10 dager før EL:) Håper jo selvsagt den er rett rundt hjørnet:joyful: Lov å håpe på et julemirakel:rolleyes:

Hatt en del EL- slim idag, så håper EL snart er på vei:rolleyes:

Back
Topp