Drømmen om en til i familien♡

Ds var dette spillet bestilt til ungene, ser så gøy ut:D 80 nye mini-spill der man skal konkurere mot hverandre i en eller annen fysisk lek, så vi faktisk må bevege på oss:joyful: Detta blir gøy:D Kommer ikke ut før i slutten av januar, men da blir det sendt så snart de får det inn på lager:happy:
20201221_230838.jpg

Jula er her straks, ja:joyful: 3 dager igjen til juleaften:D Gått så fort i år atte:wideyed:

Her er det ca 4 grader og regn, så tviler på vi får snø før jul, men kan nok komme etter jul:p

Ja, i år har det gått fort :p:p
Satser på siste innspurt for handel og baking i dag, så blir det forhåpentligvis rolig å stille fra i morgen av :p:p Muligens... haha :p:p

Får faktisk sol her på julaften etter meldinger så langt, men ingen snø.. i år heller :rolleyes::rolleyes:

Ønsker deg og dine en strålende julefeiring :Heartpink

Ja, i år har det gått fort :p:p
Satser på siste innspurt for handel og baking i dag, så blir det forhåpentligvis rolig å stille fra i morgen av :p:p Muligens... haha :p:p

Får faktisk sol her på julaften etter meldinger så langt, men ingen snø.. i år heller :rolleyes::rolleyes:

Ønsker deg og dine en strålende julefeiring :Heartpink

Ja, desember har gått veldig fort i år:joyful:

Her regner det, er meldt opphold og kuldegrader juleaften:rolleyes: Ville nå gjerne hatt litt snø, men:p

Vært å handlet det siste inn til jul idag vi også og vært på graven til svigerfar som vi mistet i juli:Heartred

Ønsker deg og dine en riktig gledelig jul og et godt nytt år:santa

Da var jeg kommet til CD 11 og monitoren sier ennå høy:rolleyes: Har EL-slim idag også, så får vi se når EL bestemmer seg for å komme:joyful:

Vært å handlet inn det siste til jul, og igår fikk jeg pakket inn gavene til barna sine strømper:santa Var idag pyntet på grava til svigerfar og tente lys- som vi savner han:Heartred

20201222_133958.jpg

Kommet til CD 12 og har en del murringer, men tenker jeg tidligst får positiv test på CD 14:rolleyes: Tror jeg får EL på CD 15, da jeg har hatt det hver annen syklus:) Vi får nå se:joyful:

20201223_101420.jpg

20201223_100849.jpg

CD 13 og på selveste juleaften fikk jeg maks på monitor og positive EL-tester:excited001:cool05:dance008:dance011:talk017 Mitt julemirakel:santa Vi la inn babyaksjer i natt kl 01, for å være presis:hilarious: Skal legge inn ikveld/natt også:rolleyes: Så nå håper jeg på positiv test 1.januar:Heartred:smiley-angelic001 Salvie-teen har helt klart funket for min del, så den kan jeg anbefale til alle andre som sliter med lange og ustabile sykluser:smiley-bounce012

20201224_095605.jpg

20201224_105130.jpg

20201224_111647.jpg

Last edited:
Tok et par tester til:p
20201224_113225.jpg

De var VELDIG positive! KjempeEL på gang! Satser på det er gullegget ♥️♥️

God jul til deg og dine ♥️

Får som regel slike tester i 2 dager. Selv dagen etter EL:hilarious: Så vet når testene er positive, da de blir så sterke:D Håper,håper, søta:Heartred Ønsker deg og dine en riktig gledelig jul og et godt nytt år, kjære du:santa:rendeer

Tidlig EL i julegave- ikke værst:joyful: Happy humping, så satser jeg på at su starter det nye året med positiv g-test og spire i magen! :joyful::Heartred nyt julekvelden:santa

Tidlig EL i julegave- ikke værst:joyful: Happy humping, så satser jeg på at su starter det nye året med positiv g-test og spire i magen! :joyful::Heartred nyt julekvelden:santa

Nei, er storfornøyd med julegaven:D Og det var helt uventa:rolleyes: Takk for det, søta:Heartred Håper dere har hatt en helt fantastisk julekveld:santa

CD 14 og tror EL har vært, da tempen har steget idag, venter å ser ann til FF har satt kryss eller Lady-comp sier jeg er i dpoland:rolleyes:
Testene er nå blitt negative:joyful:

20201225_130341.jpg

20201225_123400.jpg

Dine EL-tester er så sinnsykt sterke alltid:hilarious: Er iaf tydelig at EL har vært! :joyful:

Ja, siden tempen gikk opp, har EL med sikkerhet vært da? Synes kun tempen steg bittelitt, pleier å stige ganske mye, men ikke denne gang?!:rolleyes:

Hahah, ja, testene er gjerne så sterke minst ett døgn:joyful: Vet ikke hvorfor de blir så sterke!? Bare er sånn, si:hilarious:

Ja, siden tempen gikk opp, har EL med sikkerhet vært da? Synes kun tempen steg bittelitt, pleier å stige ganske mye, men ikke denne gang?!:rolleyes:

Hahah, ja, testene er gjerne så sterke minst ett døgn:joyful: Vet ikke hvorfor de blir så sterke!? Bare er sånn, si:hilarious:
Tempen kan stige gradvis, såkalt slow riser. Jeg har hatt det flere ganger:) Er vanskelig å si før det har gått noen dager, for FF setter jo kryss med 3 forhøyede temper etter EL. Men ogs de sterke testene vil jeg tro det ja! Det skal jo ikke spille noen rolle hvor sterke el-testene er så lenge de er positive, men er jo deilig at det ikke er noen tvil, og at de ikke må tydes da:hilarious::)

Begynner ikke å teste før iaf CD16 her, så en stund igjen her (CD8 i dag), men håper det ikke blir så mange dager med testing før jeg får positiv test! :joyful:

Tempen kan stige gradvis, såkalt slow riser. Jeg har hatt det flere ganger:) Er vanskelig å si før det har gått noen dager, for FF setter jo kryss med 3 forhøyede temper etter EL. Men ogs de sterke testene vil jeg tro det ja! Det skal jo ikke spille noen rolle hvor sterke el-testene er så lenge de er positive, men er jo deilig at det ikke er noen tvil, og at de ikke må tydes da:hilarious::)

Begynner ikke å teste før iaf CD16 her, så en stund igjen her (CD8 i dag), men håper det ikke blir så mange dager med testing før jeg får positiv test! :joyful:

Tempen steg igjen idag:joyful: Så anser meg seg som 2 dpo:D ahaaa, tusen takk for info, søta:Heartred Visste ikke den kunne stige sakte etter EL, har bare opplevd å ha høye hopp før i de to syklusene jeg har tempet førhen:)

Nei, synes det er fint å få sterke tester, så slipper jeg tyding:hilarious: Har jo ikke noe å si om de er så sterke, med slipper å lure iallefall :p

Er ikke SÅ lenge igjen til dy begynner med testing, søta:joyful: Måtte salvie-te hjelpe deg også, og EL komme før:smiley-angelic001:Heartred

Back
Topp