Drømmen om en til i familien♡

CD15 og tror jeg er 2 dpo:joyful: Måtte den neste uka gå fort:rolleyes: Første test ryker på onsdag:smiley-bounce015

20201226_111224.jpg

Kjenner en del murringer idag og har vondt magen. Mageknip, kjennes ut som luftsmerter ish, men er ikke det heller. Kanskje det er pga for mye fet julemat 2 dager på rad?:hilarious: Idag blir det heldigvis lasagne og salat til middag:joyful:

Kjenner en del murringer idag og har vondt magen. Mageknip, kjennes ut som luftsmerter ish, men er ikke det heller. Kanskje det er pga for mye fet julemat 2 dager på rad?:hilarious: Idag blir det heldigvis lasagne og salat til middag:joyful:
Ingen feit julemat her i gården :p hadde risgrøt og schnitzel på juleaften, og Raclette igår. Idag blir det rester fra igår :p

Ingen feit julemat her i gården :p hadde risgrøt og schnitzel på juleaften, og Raclette igår. Idag blir det rester fra igår :p

Det kan magen din være glad for:hilarious: Hatt vondt i magen i hele dag, håper det er spire, men mistenker julematen er synderen:p

Jeg går å venter på kryss, men det kom ikke idag, gitt:rolleyes:
20201227_091923.jpg

Jeg tror kanskje ff blir å sette kryss på 14, sånn at den teller deg som 3dpo i morgen :o

Jeg tror kanskje ff blir å sette kryss på 14, sånn at den teller deg som 3dpo i morgen :eek:

Ja, tror det jeg også:rolleyes: Tror dog EL var samme dag som første positive test, altså CD 13 på juleaften:joyful: Vi får se hva Lady-comp mener etterhvert:happy:

Veldig rar chart denne gang:hilarious: FF har iallefall satt kryss, men er uenig med FF igjen denne mnd:hilarious: Jeg tror EL var den 24.des og at jeg er 4 dpo, og ikke 3 dpo, men uansett ikke så viktig. Venter å ser hva Ladycomp'n viser, det tar dog et par dager til:joyful:

20201228_085209.jpg

20201228_085929.jpg

Veldig rar chart denne gang:hilarious: FF har iallefall satt kryss, men er uenig med FF igjen denne mnd:hilarious: Jeg tror EL var den 24.des og at jeg er 4 dpo, og ikke 3 dpo, men uansett ikke så viktig. Venter å ser hva Ladycomp'n viser, det tar dog et par dager til:joyful:

Vis vedlegget 344690
Vis vedlegget 344692

Ut i fra infoen som er gitt der, er jeg enig med FF (økningen fra 13-14 var så lav at jeg ikke ville regnet den; ikke generelt sett). Men så er det jo enkelte faktorer FF ikke får inn skikkelig, og man kjenner jo gjerne sin egen typiske syklus bedre :)
Men én dag fra eller til betyr ikke så mye. Du har i alle fall hatt EL, det er det viktigste :)!

Ut i fra infoen som er gitt der, er jeg enig med FF (økningen fra 13-14 var så lav at jeg ikke ville regnet den; ikke generelt sett). Men så er det jo enkelte faktorer FF ikke får inn skikkelig, og man kjenner jo gjerne sin egen typiske syklus bedre :)
Men én dag fra eller til betyr ikke så mye. Du har i alle fall hatt EL, det er det viktigste :)!

Ja, reagerte på lav økning ifht de andre syklusene jeg også, men venter litt å ser ann hva Ladycomp'n viser om noen dager. Den viste EL en dag før FF forrige mnd også, så spent på om den mener det denne mnd og:rolleyes: Jeg er iallefall minst 3 dpo:hilarious: Én dag fra eller til, spiller i grunn ikke noen rolle:joyful:

Siden jeg nok da kun er 3 dpo, så ryker første test lørdag 2.januar. Da er jeg 8 dpo:smiley-bounce012 Gleder meg:joyful:

Ja, reagerte på lav økning ifht de andre syklusene jeg også, men venter litt å ser ann hva Ladycomp'n viser om noen dager. Den viste EL en dag før FF forrige mnd også, så spent på om den mener det denne mnd og:rolleyes: Jeg er iallefall minst 3 dpo:hilarious: Én dag fra eller til, spiller i grunn ikke noen rolle:joyful:

EL har vært og det er bare å kose seg i dpo i alle fall :)

Har i hele dag kjent en sånn tyngdefornemmelse i magen og har murringer:rolleyes: Er også oppblåst og promper a lot:hilarious: Kjenner jeg får litt håp:angel5

4dpo og tempen gikk opp, men ikke like høy som forrige PP:rolleyes: Vel, håper nå litt til:joyful:

Symptomer er det blitt noen av:hilarious: Kjenner jeg er oppblåst til 1000, har murringer i livmor/eggstokk, kjenner tyngdefornemmelse, promper mye, og mer tissetrengt om morran:rolleyes: Kan i grunn også være samme symptomene som ellers i dpoland pga Progesteron:laughing002

20201229_101846.jpg

20201229_101828.jpg

Last edited:
Blir spennende å se, krysser fingrene for to streker om noen dager :)

5 dpo og dagens graf- ser unektelig likt ut fra tidligere PP:rolleyes:
Jeg har har litt symptomer som tissetrengt om morran, murringer i livmor/eggstokk, og kvalme av og til, men kan fint være pga progesteronet:hilarious:

20201230_114733.jpg

20201230_114708.jpg

Back
Topp