mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
CD15 og tror jeg er 2 dpo Måtte den neste uka gå fort Første test ryker på onsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen feit julemat her i gården hadde risgrøt og schnitzel på juleaften, og Raclette igår. Idag blir det rester fra igårKjenner en del murringer idag og har vondt magen. Mageknip, kjennes ut som luftsmerter ish, men er ikke det heller. Kanskje det er pga for mye fet julemat 2 dager på rad? Idag blir det heldigvis lasagne og salat til middag
Ingen feit julemat her i gården hadde risgrøt og schnitzel på juleaften, og Raclette igår. Idag blir det rester fra igår
Legg inn de positive og negative EL-testene! Og evt CM! Da blir det nok kryssJeg går å venter på kryss, men det kom ikke idag, gitt
Vis vedlegget 344597
Legg inn de positive og negative EL-testene! Og evt CM! Da blir det nok kryss
Jeg tror kanskje ff blir å sette kryss på 14, sånn at den teller deg som 3dpo i morgen
Veldig rar chart denne gang FF har iallefall satt kryss, men er uenig med FF igjen denne mnd Jeg tror EL var den 24.des og at jeg er 4 dpo, og ikke 3 dpo, men uansett ikke så viktig. Venter å ser hva Ladycomp'n viser, det tar dog et par dager til
Vis vedlegget 344690
Vis vedlegget 344692
Ut i fra infoen som er gitt der, er jeg enig med FF (økningen fra 13-14 var så lav at jeg ikke ville regnet den; ikke generelt sett). Men så er det jo enkelte faktorer FF ikke får inn skikkelig, og man kjenner jo gjerne sin egen typiske syklus bedre
Men én dag fra eller til betyr ikke så mye. Du har i alle fall hatt EL, det er det viktigste !
Ja, reagerte på lav økning ifht de andre syklusene jeg også, men venter litt å ser ann hva Ladycomp'n viser om noen dager. Den viste EL en dag før FF forrige mnd også, så spent på om den mener det denne mnd og Jeg er iallefall minst 3 dpo Én dag fra eller til, spiller i grunn ikke noen rolle
EL har vært og det er bare å kose seg i dpo i alle fall
Blir spennende å se, krysser fingrene for to streker om noen dager