Drømmen om en til i familien♡

Kjenner kvalme av og på og en rar smak i munnen:rolleyes:
Har dog ikke ligamentstrekk, det hadde jeg fra 5 dpo i de to siste graviditetene mine. Har heller ikke hatt leamus i øyet heller, det hadde jeg også fra 5dpo i de to siste graviditetene mine. Gir dog ikke opp håpet fordet om, siden det kan være forskjellig fra graviditet til graviditet:happy119

6 dpo og er sykt spent:excited001 Tempen har aldri vært så høy før på på 6 dpo som den ble idag:rolleyes: Åååh, som jeg håper:joyful: Og er så spent på lørdagens testing:angel5 Symptomer er kvalme av og på, ømme bryster, tissetrengt og økt appetitt, men kan også være symptom på progesteronet:hilarious:

20201231_092538.jpg

20201231_092801.jpg

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år:blob10:blob9:blob7:blob6:blob5:blob3 Måtte det bli et flott og minnerike år:) Fylt med glede, harmoni og gode dager:cool05:dance008:dance011 Heia 2021:wav:Heartred

Åh, så spennende! :joyful: Håper såååå for deg! Spennende med tester snart da! Gleder meg! :love7 Godt nytt år til deg&dine:Heartred

Godt nyttår!

Åh, så spennende! :joyful: Håper såååå for deg! Spennende med tester snart da! Gleder meg! :love7 Godt nytt år til deg&dine:Heartred

Takk, godt nytt år til deg og dine også, søta:Heartred

Jaaa, er så spent på morgendagens test:rolleyes:

7 dpo og ingen symptomer at all idag:hilarious: Ryker test imorgen:D

20210101_110657.jpg

20210101_110823.jpg

Nå skjønner jeg lite?:confused004 Lady-comp mener EL var den 27.desember. HÆ? Skjønner jeg lite av. Fikk jo første maks med Clearblue advanced fertilitet monitor den 24.desember og andre maks(EL) den 25.desember. FF mener også at EL var den 25. Samt jeg fikk positive el-tester på strimmel også den 24.desember og 25 desember... Heldigvis lagt inn aksjer den 26 og 27.desember også, men tror ikke EL var da:confused005
20210101_162119.jpg

Last edited:
Hvor mange enheter og apper bruker du egentlig?

Nå skjønner jeg lite?:confused004 Lady-comp mener EL var den 27.desember. HÆ? Skjønner jeg lite av. Fikk jo første maks med Clearblue advanced fertilitet monitor den 24.desember og andre maks(EL) den 25.desember. FF mener også at EL var den 25. Samt jeg fikk positive el-tester på strimmel også den 24.desember og 25 desember... Heldigvis lagt inn aksjer den 26 og 27.desember også, men tror ikke EL var da:confused005
Vis vedlegget 344994
Jeg vet ingenting om ladycomp, men temping skal jo uansett være den sikreste formen for å bekrefte når EL var! Man kan få EL så sent som 48t etter positiv test, så er jo mulig du hadde 26/12, men 27/12 blir vel etter tempen har steget? Spennende fremover uansett!:joyful:

Hvor mange enheter og apper bruker du egentlig?

Haha, apper har jeg 3 av, men kun to apper der jeg legger inn temp- Premom og FF:)

Bruker Clearblue advanced fertility monitor og Ladycomp(har kun tempet de siste 3 PP) men Ladycomp'n har ligget i skapet i et år:hilarious: Tester med babyplanstrimler i tillegg og også brukt noen el-tester fra makesure:joyful: G-tester har jeg 100+ av liggende klart i skapet. Både babyplan strimler og stavtester, makesure, CB+, CB early, CB early digital, digital med ukeindikator. Er en selverklært testetøs deluxe:laughing021

Last edited:
Jeg vet ingenting om ladycomp, men temping skal jo uansett være den sikreste formen for å bekrefte når EL var! Man kan få EL så sent som 48t etter positiv test, så er jo mulig du hadde 26/12, men 27/12 blir vel etter tempen har steget? Spennende fremover uansett!:joyful:

Er jo Ladycomp'n jeg tester med hver morgen, og legger den samme tempen inn i FF og premom. Så jeg skjønner ikke helt at Ladycomp og FF gir meg EL på forskjellige dager?:hilarious: Ja den 27.des, så hadde tempen steget. Får nå bare teste framover. Har lagt inn aksjer på de aktuelle dagene, heldigvis:p

20210101_110657.jpg

Haha, apper har jeg 3 av, men kun to apper der jeg legger inn temp- Premom og FF:)

Bruker Clearblue advanced fertility monitor og Ladycomp(har kun tempet de siste 3 PP) men Ladycomp'n har ligget i skapet i et år:hilarious: Tester med babyplanstrimler i tillegg og også brukt noen el-tester fra makesure:joyful: G-tester har jeg 100+ av liggende klart i skapet. Både babyplan strimler og stavtester, makesure, CB+, CB early, CB early digital, digital med ukeindikator. Er en selverklært testetøs deluxe:laughing021
Å hjelpes meg :p har to apper (period tracker som jeg har brukt en evighet, og nå ff. Avinstallerte Flo da jeg tok FF istedenfor. Men lurer på å bare ta PT :p den mangler det fancy krysset FF har, samt mulighet til å ignorere temp. Og har hele en g-test i skapet :D

Å hjelpes meg :p har to apper (period tracker som jeg har brukt en evighet, og nå ff. Avinstallerte Flo da jeg tok FF istedenfor. Men lurer på å bare ta PT :p den mangler det fancy krysset FF har, samt mulighet til å ignorere temp. Og har hele en g-test i skapet :D

Jeg er nok ganske testetøs av meg på alle måter:hilarious: Overhodet ingen selvkontroll hva det angår:laughing021

Jeg bruker OvuView, premom og FF:) Fornøyd med de:happy119

CD 22 og 8 dpo(tror jeg) Ladycomp'n mener jeg er 6 dpo. Og Negative tester idag:p Tester ila dagen eller kvelden igjen:joyful:

Tempen var helt lik som igår, nesten. Så ikke så optimistisk nå lenger:oops:

20210102_104547.jpg

20210102_104622.jpg

Back
Topp