Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med gutten og vel overstått fødselTakk for godord og bønner, dere️ Det er gått over all forventning, bortsett fra at jeg ligger på dobbeltrom Jeg ble møtt av samme jm som tok imot oss med Storebror E som er født 27.september 2021. Sunniva heter hu, og verdens herligste jeg ble så glad og lettet! Gikk bedre å sette inn blærekateteret idag, og vært fint hele veien
Det er mer stille her idag. Oktober har vært hektisk, nå har det løyet litt
Lille, store Finley kom til verden kl. 10.11, vekt 3.610g og 53cm lang. Så han var klar for å komme ut, si ligger på barsel og håper på å komme hjem imorgen men jeg blør visst litt mye 200 ml i bleien, som ikke var normalt, så de klemmer en del på magen min(aaaau, er øøøømt) Har ennå veldig vondt i hoften og symfysen, dessverre
Gratulerer så mye!!Takk for godord og bønner, dere️ Det er gått over all forventning, bortsett fra at jeg ligger på dobbeltrom Jeg ble møtt av samme jm som tok imot oss med Storebror E som er født 27.september 2021. Sunniva heter hu, og verdens herligste jeg ble så glad og lettet! Gikk bedre å sette inn blærekateteret idag, og vært fint hele veien
Det er mer stille her idag. Oktober har vært hektisk, nå har det løyet litt
Lille, store Finley kom til verden kl. 10.11, vekt 3.610g og 53cm lang. Så han var klar for å komme ut, si ligger på barsel og håper på å komme hjem imorgen men jeg blør visst litt mye 200 ml i bleien, som ikke var normalt, så de klemmer en del på magen min(aaaau, er øøøømt) Har ennå veldig vondt i hoften og symfysen, dessverre
Gratulerer så mye Ikke mulig å bli overflyttet til enerom i kveld eller i morgen? Kos deg i nyfødtbobla