Drømmen om en til i familien♡

Tenker på deg i dag ❤️ Ber om at det skal bli en god opplevelse, at du er fri for bekkensmertene etterpå og at dere får en nydelig barseltid ❤️
 
Takk for godord og bønner, dere❤️✨️ Det er gått over all forventning, bortsett fra at jeg ligger på dobbeltrom:p:cool: Jeg ble møtt av samme jm som tok imot oss med Storebror E som er født 27.september 2021. Sunniva heter hu, og verdens herligste:D jeg ble så glad og lettet! Gikk bedre å sette inn blærekateteret idag, og vært fint hele veien❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Det er mer stille her idag. Oktober har vært hektisk, nå har det løyet litt❤️

Lille, store Finley kom til verden kl. 10.11, vekt 3.610g og 53cm lang. Så han var klar for å komme ut, si:love7:Heartblue ligger på barsel og håper på å komme hjem imorgen:love017:smiley-angelic001:smiley-bounce012 men jeg blør visst litt mye 200 ml i bleien, som ikke var normalt, så de klemmer en del på magen min(aaaau, er øøøømt) Har ennå veldig vondt i hoften og symfysen, dessverre:confused:
 
Takk for godord og bønner, dere❤️✨️ Det er gått over all forventning, bortsett fra at jeg ligger på dobbeltrom:p:cool: Jeg ble møtt av samme jm som tok imot oss med Storebror E som er født 27.september 2021. Sunniva heter hu, og verdens herligste:D jeg ble så glad og lettet! Gikk bedre å sette inn blærekateteret idag, og vært fint hele veien❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Det er mer stille her idag. Oktober har vært hektisk, nå har det løyet litt❤️

Lille, store Finley kom til verden kl. 10.11, vekt 3.610g og 53cm lang. Så han var klar for å komme ut, si:love7:Heartblue ligger på barsel og håper på å komme hjem imorgen:love017:smiley-angelic001:smiley-bounce012 men jeg blør visst litt mye 200 ml i bleien, som ikke var normalt, så de klemmer en del på magen min(aaaau, er øøøømt) Har ennå veldig vondt i hoften og symfysen, dessverre:confused:
Gratulerer så mye med gutten og vel overstått fødsel :Heartblue
 
Takk for godord og bønner, dere❤️✨️ Det er gått over all forventning, bortsett fra at jeg ligger på dobbeltrom:p:cool: Jeg ble møtt av samme jm som tok imot oss med Storebror E som er født 27.september 2021. Sunniva heter hu, og verdens herligste:D jeg ble så glad og lettet! Gikk bedre å sette inn blærekateteret idag, og vært fint hele veien❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Det er mer stille her idag. Oktober har vært hektisk, nå har det løyet litt❤️

Lille, store Finley kom til verden kl. 10.11, vekt 3.610g og 53cm lang. Så han var klar for å komme ut, si:love7:Heartblue ligger på barsel og håper på å komme hjem imorgen:love017:smiley-angelic001:smiley-bounce012 men jeg blør visst litt mye 200 ml i bleien, som ikke var normalt, så de klemmer en del på magen min(aaaau, er øøøømt) Har ennå veldig vondt i hoften og symfysen, dessverre:confused:
Gratulerer så mye!! :Heartred
 
Gratulerer så mye :Heartblue Ikke mulig å bli overflyttet til enerom i kveld eller i morgen? Kos deg i nyfødtbobla :love017
 
Gratulerer så mye :Heartblue Ikke mulig å bli overflyttet til enerom i kveld eller i morgen? Kos deg i nyfødtbobla :love017

Takk, kjære du❤️ Hun jeg ligger på dobbeltrom med snakker seriøst i telefonen 24/7, og kl 18.00 kom mannen hennes med pizza:p og han drar ikke før 21.... Sååå, hvis jeg får lov, så drar vi hjem etter legesjekk imorgen. Får ikke noe ro her:angelic: jeg er trøtt... vært våken siden kl 04.00 (foruten når jeg lå i narkosen)
 
Hurraa!! Gratulerer så mye med gutten❤️❤️ og så kjekt å lese at det går så mye bedre enn fryktet :D håper du kan få enerom, eller reise hjem i morgen ❤️ nyt barseltiden med lille Finley :love017
 
Finley er på sjekk hos barnelegen, da ene jm synes han puster litt rart og redd for infeksjon! Så får vi se.. håper ikke det blir nyfødtintensiven igjen! Og jeg ligger her i senga!

Jeg vet ikke mer enn at Finley er innlagt på nyfødtintensiven, at han har ødemer i benene, og han er slapp. Det var ikke noe våte lunger på han! Så de skal ta en masse blodprøver av han, og det er det jeg vet inntil nå. Jeg ligger da igjen oppe på barsel uten lille, nurket mitt :crybaby2 :Heartblue Så jeg sitter litt i sjokk, og er lei meg, men samtidig så vet jeg jo ingenting:dontknow

Og i tillegg så blør jeg visst mer enn det som er lov(700 ml, har da før blødd 1500 ml), så de presser og presser på magen min, gjør dritvondt!:-/ Har vært oppe å gå med krykkene:hilarious: brått falt den ene veneflonen ut, og blodet spruta overalt, tilogmed i panna! :p så alt sengetøy måtte byttes, stakkars jm som fikk den jobben rett før vaktskifte:angelic:

Sitter nå i senga på barsel å pumper!
 
Back
Topp