Min aller, aller siste ukesupdate noensinne
En epoke i livet mitt er straks over, og ett nytt begynner
Er idag 36+0 og bittelillebror kommer til verden om kun 6 dager
Var på min siste svangerskapskontroll igår og alt var bare bra der også, og når han sjekket lå lille i hodeleie, men ungen smetter rundt som han vil, og legger seg på tvers flere ganger daglig(ser og kjenner det på mageformen) SF-målet er fortsatt stort, men følger sin kurve. Og lille er litt over snittet og jeg har for mye fostervann denne gangen også. Sf-målet med storebror på 2år var mye større, langt utafor normalen!
Kjenner det begynner å bli ganske tungt nå med den store magen, men er ikke mange dagene igjen! Bekkenet og synfysen er så vondt om kvelden, at jeg nesten ikke kan gå, men er pga belastning og at jeg er igang fra jeg står opp til jeg legger meg! Er ellers i god form! Vi er klare for lilleskatten, og skal bare legge klærne hans på plass i kommoden inne på badet(flytte klærne til storebror på 2 år inn til hans sitt rom og kommoden der) også kjøpe 1'er-bleier
Startet tidlig med å pynte til jul inne i år, så pyntet i lørsdags, for å være ute i god tid tid
Og mandag startet vi med å pynte til jul i hagen i full snøstorm, samt igår i blæst og snø- vi kommer i mål ute i hagen idag og tenner alle lysene i ettermiddag, endelig er det 1.November
Legger ut bilder av julepynten når jeg får tid!
Har syke barn hjemme idag også, de er forkjølet og litt slappe. Går en del rusk i bhgen nå, blant annet skarlagensfeber
Kjente jeg ikke akkurat trengte dette nå, som jeg skal ha PKS på tirsdag, for om jeg blir syk, så blir jeg ikke operert som planlagt
Vis vedlegget 418280Vis vedlegget 418281Vis vedlegget 418282
Vis vedlegget 418278
Nå denne gang, og det under fra storebror I sep'2021
Vis vedlegget 418279