Drømmen om en til i familien♡

Tenk det ❤️❤️ vi har hatt navn klart en stund ;) men nå er jeg redd det ikke passer til ho når vi ser henne ;)

Har dere? :love017 Hva ble det? Send det gjerne på PM, om du ønsker å holde det privat:p Haha, ja, er jo litt det, da, men hos mine har navnet passet til når de kom ut❤️ Tenkte jeg skulle titte litt mer på 4D-bildene av han, også se hvilket som passer han mest:Heartblue
 
35+0 og nestsiste ukesupdate før bittelillebror kommer :Heartblue :excited001 :love017 Formen er fin og får skryt av hvor bra jeg ser ut av folk jeg møter på, så prøver å ta det til meg:angelic: Kun 13 dager igjen til PKS, og nå går vi bare å venter på å møte den lille gutten vår❤️❄️✨️ Skal kose oss framover med å pynte til jul:santa Alle barna i heimen er blitt forkjølet, og har vært hjemme av og på de siste ukene- håper på friske unger til lillebror kommer!? Vel, lov å håpe:p

Har idag handlet inn siste rest med lyslenker, julekuler til den store kransen jeg har laget og litt annet stæsj på Rusta og europris! Så blir det pynta så all pynten er oppe inne- og ute til 1.november:greet008

Og vært hos frisøren for første gang siden jeg ble gravid, så nesten ett år siden sist :hilarious:Hadde hår ned til rompa, vel, nå er det 20cm kortere og lettstelt til mini kommer:dance008:p Herlig med vask, kur og ny frits :greet015
Så får vi se om jeg vil ha pannelugg til jul, så får jeg evt ta en snartur innom frisøren igjen:)

Screenshot_20231025_150214_Gallery.jpg

Screenshot_20231025_072308_Nrs.jpg
Screenshot_20231025_072117_Preggers.jpg
 
What!!! Er det bare 2 uker igjen?? Hærre fred!! ❤️❤️ sykt spennende ❤️❤️

Jeg gleder meg på deres vegne ❤️❤️
Er så vilt at det er så korttid igjen nå! Så spennende ❤️❤️
Ikke lenge igjen nå :Heartpink Du ser virkelig flott ut :D
Wow, ikke lenge igjen nå:D Lykke til med innspurten ❤️
Masse lykke til med innspurten ❤️
Tusen takk, alle sammen❤️
 
Min aller, aller siste ukesupdate noensinne :greet008 :binkybaby:love7:Heartblue:sad002 En epoke i livet mitt er straks over, og ett nytt begynner❤️ Er idag 36+0 og bittelillebror kommer til verden om kun 6 dager:nailbiting::Heartred

Var på min siste svangerskapskontroll igår og alt var bare bra der også, og når han sjekket lå lille i hodeleie, men ungen smetter rundt som han vil, og legger seg på tvers flere ganger daglig(ser og kjenner det på mageformen) SF-målet er fortsatt stort, men følger sin kurve. Og lille er litt over snittet og jeg har for mye fostervann denne gangen også. Sf-målet med storebror på 2år var mye større, langt utafor normalen!

Kjenner det begynner å bli ganske tungt nå med den store magen, men er ikke mange dagene igjen! Bekkenet og synfysen er så vondt om kvelden, at jeg nesten ikke kan gå, men er pga belastning og at jeg er igang fra jeg står opp til jeg legger meg! Er ellers i god form! Vi er klare for lilleskatten, og skal bare legge klærne hans på plass i kommoden inne på badet(flytte klærne til storebror på 2 år inn til hans sitt rom og kommoden der) også kjøpe 1'er-bleier:happy119

Startet tidlig med å pynte til jul inne i år, så pyntet i lørsdags, for å være ute i god tid tid:santa Og mandag startet vi med å pynte til jul i hagen i full snøstorm, samt igår i blæst og snø- vi kommer i mål ute i hagen idag og tenner alle lysene i ettermiddag, endelig er det 1.November:greet008 Legger ut bilder av julepynten når jeg får tid!

Har syke barn hjemme idag også, de er forkjølet og litt slappe. Går en del rusk i bhgen nå, blant annet skarlagensfeber:bag: Kjente jeg ikke akkurat trengte dette nå, som jeg skal ha PKS på tirsdag, for om jeg blir syk, så blir jeg ikke operert som planlagt:shy:
Screenshot_20231031_205710_Gallery.jpg
Screenshot_20231101_075238_Preggers.jpg
Screenshot_20231101_084144_Nrs.jpg


20231031_153239.jpg

Nå denne gang, og det under fra storebror I sep'2021
20231031_153208.jpg
 
Min aller, aller siste ukesupdate noensinne :greet008 :binkybaby:love7:Heartblue:sad002 En epoke i livet mitt er straks over, og ett nytt begynner❤️ Er idag 36+0 og bittelillebror kommer til verden om kun 6 dager:nailbiting::Heartred

Var på min siste svangerskapskontroll igår og alt var bare bra der også, og når han sjekket lå lille i hodeleie, men ungen smetter rundt som han vil, og legger seg på tvers flere ganger daglig(ser og kjenner det på mageformen) SF-målet er fortsatt stort, men følger sin kurve. Og lille er litt over snittet og jeg har for mye fostervann denne gangen også. Sf-målet med storebror på 2år var mye større, langt utafor normalen!

Kjenner det begynner å bli ganske tungt nå med den store magen, men er ikke mange dagene igjen! Bekkenet og synfysen er så vondt om kvelden, at jeg nesten ikke kan gå, men er pga belastning og at jeg er igang fra jeg står opp til jeg legger meg! Er ellers i god form! Vi er klare for lilleskatten, og skal bare legge klærne hans på plass i kommoden inne på badet(flytte klærne til storebror på 2 år inn til hans sitt rom og kommoden der) også kjøpe 1'er-bleier:happy119

Startet tidlig med å pynte til jul inne i år, så pyntet i lørsdags, for å være ute i god tid tid:santa Og mandag startet vi med å pynte til jul i hagen i full snøstorm, samt igår i blæst og snø- vi kommer i mål ute i hagen idag og tenner alle lysene i ettermiddag, endelig er det 1.November:greet008 Legger ut bilder av julepynten når jeg får tid!

Har syke barn hjemme idag også, de er forkjølet og litt slappe. Går en del rusk i bhgen nå, blant annet skarlagensfeber:bag: Kjente jeg ikke akkurat trengte dette nå, som jeg skal ha PKS på tirsdag, for om jeg blir syk, så blir jeg ikke operert som planlagt:shy:
Vis vedlegget 418280Vis vedlegget 418281Vis vedlegget 418282

Vis vedlegget 418278
Nå denne gang, og det under fra storebror I sep'2021
Vis vedlegget 418279
Herlighet! Satt vi ikke nettopp med de positive testene i hånda? Og var det ikke i går du jubla over halvveis? ❤️ Tenk at dere alle snart føder de små :crybaby2
 
Min aller, aller siste ukesupdate noensinne :greet008 :binkybaby:love7:Heartblue:sad002 En epoke i livet mitt er straks over, og ett nytt begynner❤️ Er idag 36+0 og bittelillebror kommer til verden om kun 6 dager:nailbiting::Heartred

Var på min siste svangerskapskontroll igår og alt var bare bra der også, og når han sjekket lå lille i hodeleie, men ungen smetter rundt som han vil, og legger seg på tvers flere ganger daglig(ser og kjenner det på mageformen) SF-målet er fortsatt stort, men følger sin kurve. Og lille er litt over snittet og jeg har for mye fostervann denne gangen også. Sf-målet med storebror på 2år var mye større, langt utafor normalen!

Kjenner det begynner å bli ganske tungt nå med den store magen, men er ikke mange dagene igjen! Bekkenet og synfysen er så vondt om kvelden, at jeg nesten ikke kan gå, men er pga belastning og at jeg er igang fra jeg står opp til jeg legger meg! Er ellers i god form! Vi er klare for lilleskatten, og skal bare legge klærne hans på plass i kommoden inne på badet(flytte klærne til storebror på 2 år inn til hans sitt rom og kommoden der) også kjøpe 1'er-bleier:happy119

Startet tidlig med å pynte til jul inne i år, så pyntet i lørsdags, for å være ute i god tid tid:santa Og mandag startet vi med å pynte til jul i hagen i full snøstorm, samt igår i blæst og snø- vi kommer i mål ute i hagen idag og tenner alle lysene i ettermiddag, endelig er det 1.November:greet008 Legger ut bilder av julepynten når jeg får tid!

Har syke barn hjemme idag også, de er forkjølet og litt slappe. Går en del rusk i bhgen nå, blant annet skarlagensfeber:bag: Kjente jeg ikke akkurat trengte dette nå, som jeg skal ha PKS på tirsdag, for om jeg blir syk, så blir jeg ikke operert som planlagt:shy:
Vis vedlegget 418280Vis vedlegget 418281Vis vedlegget 418282

Vis vedlegget 418278
Nå denne gang, og det under fra storebror I sep'2021
Vis vedlegget 418279
Shit! Det går unna! Lykke til i innspurten :Heartbigred
 
Herlighet! Satt vi ikke nettopp med de positive testene i hånda? Og var det ikke i går du jubla over halvveis? ❤️ Tenk at dere alle snart føder de små :crybaby2
Tenkte akkurat det samme, skjedde ikke det nå nettopp?? :hilarious:

Vemodig at denne epoken snart er over, kos deg masse de siste dagen❤️ lykke til med sykdom og PKS, håper alt går etter planen.
Du ser veldig flott ut :love017
 
Åååh som eg gleder meg på dine vegne ❤️ så koselig å høre at dokk pynter til jul nå, me er igang med julevask, og det tar nokre veker kjenner eg oss rett, før det blir pyntings :happy: men julekulesesongen er igang, så eg har kjent på julefølelse leeenge :santa

Ønsker deg all hell og lykke på Tirsdag, skal be for at du holder deg frisk og for at alt skal gå så fint som overhode mulig❤️
 
Masse lykke til i morgen ❤️❤️ håper låsningen i bekkenet ditt blir bedre ❤️ syns så synd på deg❤️ å skulle ønske jeg kunne hjulpet deg ❤️❤️ men i morgen har du verdens beste premie i armene dine :sad010 :Heartbigred Det blir så bra❤️ oppdater oss når du har kommet hjem og landet:) stor klem
 
Back
Topp