Takk for alle gode ord, alle sammen
har vært på A-hus å tatt blodprøver idag til pks imorgen, sto i kø både inn og hjem igjen..så sto i halvannen time... huff! Ett eller annet skjedde når jeg kom til A-hus med symfysen og bekkenet mitt på venstre side, så kan ikke løfte benet og det er SÅ smertefullt. Så kom meg knapt nok ut til mannen og inn i bilen...
Vi fikk hentet svigermor, og de måtte hjelpe meg ut av bilen når vi kom hjem. Klarte ikke å løfte meg ut selv. Heldigvis har jeg krykker her hjemme, og bruker nå de, men det går så langsomt, for er så smertefullt. Så er redd og prøver å unngå å krisemaksimere helt her jeg sitter! Om dette er likedan imorgen, så klarer jeg ikke å bære lille Finley selv
og er redd for det blir likt som sist på sykehuset.. med altfor lite bemanning og jeg var overlatt helt til meg selv, og ikke kom meg ned til nyfødtintensiven, for de hadde ingen til å kjøre meg ned dit.. måtte krangle meg til å komme ned til min nyfødte sønn lissom. Var for langt å gå selv fra barsel til nyfødtintensiven som nyoperert
og jeg er jo der alene, mannen må jo hjem til de andre barna! Og tenk nå når jeg ikke kan gå selv, så kan jeg ikke bære Finley hverken til eller fra sengen, eller bytte bleie på han. Huff, nei altså! Maks uflaks denne dagen! Så har ikke fått redt opp sengen til lille Finley eller noe... for klarer ikke noe annet enn å sitte her i sofaen.. og aner ikke ikke hvordan jeg skal klare å sette klyx ikveld
Jaja, får vel prøve å tenke kreativt
Skal være på på føden imorgen tidlig kl 08.00. Så drar hjemmefra 06.30, så vi har god tid. For er mye kø inn mot Oslo!
Vel, uansett fikk iallefall fikset pakkekalenderen til unga, sammen med mannen igår kveld
Så er det i orden til lille Finley kommer