Drømmen om en til i familien♡

Herlighet! Satt vi ikke nettopp med de positive testene i hånda? Og var det ikke i går du jubla over halvveis? ❤️ Tenk at dere alle snart føder de små :crybaby2

Jo, det er gått så altfor fort denna gangen, synes jeg:nailbiting:
Er så lei meg for at du ikke skal gjennom det sammen med oss andre:sad002:Heartpink
 
Tenkte akkurat det samme, skjedde ikke det nå nettopp?? :hilarious:

Vemodig at denne epoken snart er over, kos deg masse de siste dagen❤️ lykke til med sykdom og PKS, håper alt går etter planen.
Du ser veldig flott ut :love017

Gått skikkelig fort!

Er vemodig å tenke på at dette er siste gang som gravid, men også veldig godt, for føles riktig med sistemann nå❤️ Takk for det❤️
 
Åååh som eg gleder meg på dine vegne ❤️ så koselig å høre at dokk pynter til jul nå, me er igang med julevask, og det tar nokre veker kjenner eg oss rett, før det blir pyntings :happy: men julekulesesongen er igang, så eg har kjent på julefølelse leeenge :santa

Ønsker deg all hell og lykke på Tirsdag, skal be for at du holder deg frisk og for at alt skal gå så fint som overhode mulig❤️

Ååh, kjære @ElskerJesus♡, så deilig å høre fra deg❤️ Vi er så glade i julen, så vi pynter jo ekstra tidlig den 1.november, men pyntet helgen før det denne gang pga mini sin ankomst. Er så mye og pynte, og vil helst ikke gjøre det med en liten nyfødt:p Kose dere masse med å julepynte heimen når den tid kommer, og ikke minst åpen gård:smiley-bounce012:love7:Heartred:greet008
Takk, kjære du❤️❤️❤️ Jeg er faktisk skikkelig redd og utrygg denne gangen, etter behandlingen sist gang! Og idag røk symfysen på venstre side og hofte, så klarer ikke å gå! Må gå med krykker, og det går såvidt framover. Og da klarer jeg ikke å bære lille Finley alene heller. Og så presset og hektisk som det er på føden/barsel på A-hus nå, nei, det gjør meg utrygg!
 
Hvordan er formen, har du sluppet unna sykdom? ❤️❤️

Jeg slapp unna sykdom, men idag røk bekkenet helt.. symfysen er helt ille og hodten på venstre side. Så må gå med krykker og det går veldig sakte pga smerten
 
Masse lykke til i morgen ❤️❤️ håper låsningen i bekkenet ditt blir bedre ❤️ syns så synd på deg❤️ å skulle ønske jeg kunne hjulpet deg ❤️❤️ men i morgen har du verdens beste premie i armene dine :sad010 :Heartbigred Det blir så bra❤️ oppdater oss når du har kommet hjem og landet:) stor klem

Takk, søta❤️ Bekkenet og symfysen på venstre side er helt klikk, så klarer ikke å gå eller bevege meg. Har krykker å gå med, men går så sakte pga smerten:-/ Er så redd for at det er likedan imorgen og jeg da ikke kan bære lille Finley selv engang:sad010 og redd siden det er så hektisk på føden/barsel også. Redd det blir som sist gang.. men håper det går bra, og at han ikke må på nyfødtintensiven som vi måtte sist:Heartred:smiley-angelic001
 
Takk for alle gode ord, alle sammen❤️:smiley-angelic003 har vært på A-hus å tatt blodprøver idag til pks imorgen, sto i kø både inn og hjem igjen..så sto i halvannen time... huff! Ett eller annet skjedde når jeg kom til A-hus med symfysen og bekkenet mitt på venstre side, så kan ikke løfte benet og det er SÅ smertefullt. Så kom meg knapt nok ut til mannen og inn i bilen...
Vi fikk hentet svigermor, og de måtte hjelpe meg ut av bilen når vi kom hjem. Klarte ikke å løfte meg ut selv. Heldigvis har jeg krykker her hjemme, og bruker nå de, men det går så langsomt, for er så smertefullt. Så er redd og prøver å unngå å krisemaksimere helt her jeg sitter! Om dette er likedan imorgen, så klarer jeg ikke å bære lille Finley selv:sad010 og er redd for det blir likt som sist på sykehuset.. med altfor lite bemanning og jeg var overlatt helt til meg selv, og ikke kom meg ned til nyfødtintensiven, for de hadde ingen til å kjøre meg ned dit.. måtte krangle meg til å komme ned til min nyfødte sønn lissom. Var for langt å gå selv fra barsel til nyfødtintensiven som nyoperert:confused: og jeg er jo der alene, mannen må jo hjem til de andre barna! Og tenk nå når jeg ikke kan gå selv, så kan jeg ikke bære Finley hverken til eller fra sengen, eller bytte bleie på han. Huff, nei altså! Maks uflaks denne dagen! Så har ikke fått redt opp sengen til lille Finley eller noe... for klarer ikke noe annet enn å sitte her i sofaen.. og aner ikke ikke hvordan jeg skal klare å sette klyx ikveld:bag::hilarious: Jaja, får vel prøve å tenke kreativt:joyful::p

Skal være på på føden imorgen tidlig kl 08.00. Så drar hjemmefra 06.30, så vi har god tid. For er mye kø inn mot Oslo!

Vel, uansett fikk iallefall fikset pakkekalenderen til unga, sammen med mannen igår kveld❤️:greet008 Så er det i orden til lille Finley kommer:love7:Heartblue
Screenshot_20231106_124209_Gallery.jpg

Screenshot_20231105_192327_Gallery.jpg
 
Masse lykke til! Håper det blir ett ukomplisert snitt denne gangen!
 
Kjedelig avslutning på gravditeten, hååååper så det går fint i morgen og at de verste tankene bare forblir tanker! Masse masse lykke til ❤️ gleder meg til å høre fra deg når han er kommet!
 
Hørtes ikke godt ut, stakkars deg!! ❤️

Håper alt går fint denne gangen og at du får til å bære og være så mye du kan med den nyfødte gutten din ❤️

MASSE lykke til!! Gleder meg til oppdatering :love017
 
Jeg slapp unna sykdom, men idag røk bekkenet helt.. symfysen er helt ille og hodten på venstre side. Så må gå med krykker og det går veldig sakte pga smerten
Åånei :( Leser også over her at du føler deg skikkelig utrygg også.. sånn skal det jo ikke være! Får vondt av deg :(

Håper virkelig det blir bedre enn fryktet, og at symfysen kommer seg raskt i gjenge igjen..! Lykke til i morgen!
 
Jeg hadde jo ekstrem (invalidiserende) bekkenløsning de to siste gangene. Men timer etter fødslene var jeg altså oppe og gikk! Ble jo hentet i rullestol lissom! Så jeg har trua på så fort morkaka er ute så slipper smertene for deg også ❤️❤️
Lykke til i morgen! Har fulgt med på deg siden du ble gravid ❤️
 
Ååh, kjære @ElskerJesus♡, så deilig å høre fra deg❤️ Vi er så glade i julen, så vi pynter jo ekstra tidlig den 1.november, men pyntet helgen før det denne gang pga mini sin ankomst. Er så mye og pynte, og vil helst ikke gjøre det med en liten nyfødt:p Kose dere masse med å julepynte heimen når den tid kommer, og ikke minst åpen gård:smiley-bounce012:love7:Heartred:greet008
Takk, kjære du❤️❤️❤️ Jeg er faktisk skikkelig redd og utrygg denne gangen, etter behandlingen sist gang! Og idag røk symfysen på venstre side og hofte, så klarer ikke å gå! Må gå med krykker, og det går såvidt framover. Og da klarer jeg ikke å bære lille Finley alene heller. Og så presset og hektisk som det er på føden/barsel på A-hus nå, nei, det gjør meg utrygg!
Å kjære tid, det var mykje på ein gong for deg stakkars ❤️ eg ber om at smertene i bekkenet skal opphøre, og at freden skal senke seg over deg i måro! Eg ber om at du skal bli tatt godt imot på sjukehuset, at det skal være rolige forhold rundt deg og at alt skal gå kjempe fint med både KS og lille Finley etterpå :Heartblue Eg ber at du blir møtt med trygghet, omsorg, respekt og forståelse, og at nyfødttida blir heilt fantastisk ❤️ I Jesu mektige navn!
Tenk i måro er han her, litle karen me med glede har fulgt på reiso inni magen din :love7 det skal bli ein lykkens dag :love7
 
Back
Topp