ElskerJesus♡
Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Først, gratulerer så mykje med godt oversått fødsel, og fødselsdagen til Finley skal be for han ikveld og for deg, forstår godt du syns det er vanskelig og i sjokk! Må alt ordne seg både med livmor di og lille Finley og at dokk får kvile og ro takk for at du deleFinley er på sjekk hos barnelegen, da ene jm synes han puster litt rart og redd for infeksjon! Så får vi se.. håper ikke det blir nyfødtintensiven igjen! Og jeg ligger her i senga!
Jeg vet ikke mer enn at Finley er innlagt på nyfødtintensiven, at han har ødemer i benene, og han er slapp. Det var ikke noe våte lunger på han! Så de skal ta en masse blodprøver av han, og det er det jeg vet inntil nå. Jeg ligger da igjen oppe på barsel uten lille, nurket mitt Så jeg sitter litt i sjokk, og er lei meg, men samtidig så vet jeg jo ingenting
Og i tillegg så blør jeg visst mer enn det som er lov(700 ml, har da før blødd 1500 ml), så de presser og presser på magen min, gjør dritvondt!:-/ Har vært oppe å gå med krykkene brått falt den ene veneflonen ut, og blodet spruta overalt, tilogmed i panna! så alt sengetøy måtte byttes, stakkars jm som fikk den jobben rett før vaktskifte
Sitter nå i senga på barsel å pumper!