Drømmen om en til i familien♡

Det er heftig med to små tette❤️ Derfor jeg har valgt å la E starte i bhgen nå før lillebror kom, for av erfaring fra sist gang jeg hadde to tette(14 åringen og 16åringen), så orket jeg ikke å ha de hjemme sammen én gang til!
Og blir ikke for lange dager i bhgen for han heller- leveres 08.30 og hentes kl 14.00. Men det jeg ville fram til, var ar jeg forstår deg❤️ Det er ikke lett når man kun er 1 mamma, og ikke er blekksprut heller:angelic::bag: Du er flink, søta og gjør så godt du kan. Man må også bare velge sine kamper til tider❤️

Vårruller er sååå godt, men mye jobb med å lage de, spes når man skal lage mange av de! Aiii, det gruer jeg meg veldig til- våkennetter med en liten baby igjen! Er lillemor mye våken for amming på natta?:Heartpink Hva skal dere ha av mat til den store festen?
Jeg ser den, altså. Mulig jeg hadde vurdert bhg selv nå, om det var noen reelle alternativer i nærheten. Men det er det egentlig ikke... Ene bhg blir feil vei + har en ansatt jeg ikke vil ha i nærheten av ungene mine, andre bhg er plassert i feil kommune; hadde sikkert fått plass, men det er visst mye rus på det lille tettstedet der som langes ut bl.a. i skolegården, visstnok, så.. styrer unna alt av oppvekstmiljø der om jeg kan. Blir dessuten langt å kjøre for å levere unger, så halve dagen blir jo plutselig oppspist.. så.. nei... Det er bare ikke et alternativ.

Ja, fy flate for en jobb også.. fysj. Skal lage litt forskjellig. Blir litt sånn tapas/buffet bord. :) Men må lage litt mat selv, og da.. ja. Blir mye å gjøre i forkant :p
 
Jeg ser den, altså. Mulig jeg hadde vurdert bhg selv nå, om det var noen reelle alternativer i nærheten. Men det er det egentlig ikke... Ene bhg blir feil vei + har en ansatt jeg ikke vil ha i nærheten av ungene mine, andre bhg er plassert i feil kommune; hadde sikkert fått plass, men det er visst mye rus på det lille tettstedet der som langes ut bl.a. i skolegården, visstnok, så.. styrer unna alt av oppvekstmiljø der om jeg kan. Blir dessuten langt å kjøre for å levere unger, så halve dagen blir jo plutselig oppspist.. så.. nei... Det er bare ikke et alternativ.

Ja, fy flate for en jobb også.. fysj. Skal lage litt forskjellig. Blir litt sånn tapas/buffet bord. :) Men må lage litt mat selv, og da.. ja. Blir mye å gjøre i forkant :p

Det høres ikke ut som et reelt alternativ, nei! Det er da utrolig kjipt å ikke ha en bhge en er trygg på å ha barna sine i, skal jo ikke være sånn❤️

Ja, tar gjerne litt tid å lage vårruller, men høres ut som dere kommer til å få mye god mat til festen, fordet om det blir en del å gjøre før festen- er jo gjerne sånn når en lager det meste selv, og ikke bestiller utenfra❤️ Det gjør vi også til når det er dåp!
 
Det høres ikke ut som et reelt alternativ, nei! Det er da utrolig kjipt å ikke ha en bhge en er trygg på å ha barna sine i, skal jo ikke være sånn❤️

Ja, tar gjerne litt tid å lage vårruller, men høres ut som dere kommer til å få mye god mat til festen, fordet om det blir en del å gjøre før festen- er jo gjerne sånn når en lager det meste selv, og ikke bestiller utenfra❤️ Det gjør vi også til når det er dåp!

Ja altså. Vi kunne jo strengt tatt gjort det veldig enkelt med store gryter med mat, men... Tapas er jo så godt..!
 
Ja altså. Vi kunne jo strengt tatt gjort det veldig enkelt med store gryter med mat, men... Tapas er jo så godt..!

Ja, det er supergodt❤️ Tenker det blir veldig fornøyde gjester, kun 10 dager igjen til den store festen :hello2 :smiley-bounce012
 
Wæææh, er allerede kommet til uke 34+0 og kun 20 dager igjen til PKS:excited001:love017:Heartblue

Jeg var på svangerskapskontroll i mandags, og sumfyse- og fundusmål er fortsatt stort!:wacky: Har mye fostervann igjen denne gang også, og føler meg som en sprengt hval:p Gått opp 7,9kg nå og er blitt bra rund i fjeset:hilarious: Gleder meg veldig til å få keisersnittet overstått, og få han ut, for det er skikkelig tungt nå❤️ Masse nedpress, og mensensmerter har jeg hatt de siste 3 dagene nå! Ellers er all good og vi er i rute, og alt er klart til han kommer:happy119 Vi har kun 6 navn igjen på lista, og den kortes ned til vi står igjen med ett navn ila de neste dagene- fjerner noen navn daglig:Heartblue
Screenshot_20231018_110225_Gallery.jpg

Screenshot_20231018_110204_Preggers.jpg
Screenshot_20231018_110022_Nrs.jpg
 
Last edited:
Wæææh, er allerede kommet til uke 34+0 og kun 20 dager igjen til PKS:excited001:love017:Heartblue

Jeg var på svangerskapskontroll i mandags, og sumfyse- og fundusmål er fortsatt stort!:wacky: Har mye fostervann igjen denne gang også, og føler meg som en sprengt hval:p Gått opp 8,4kg nå og er blitt bra rund i fjeset:hilarious: Gleder meg veldig til å få keisersnittet overstått, og få han ut, for det er skikkelig tungt nå❤️ Masse nedpress, og mensensmerter har jeg hatt de siste 3 dagene nå! Ellers er all good og vi er i rute, og alt er klart til han kommer:happy119 Vi har kun 6 navn igjen på lista, og den kortes ned til vi står igjen med ett navn ila de neste dagene- fjerner noen navn daglig:Heartblue
Vis vedlegget 417238
Vis vedlegget 417239Vis vedlegget 417240

Tenk at du er hele 34 uker :eek: tiden går!!
 
Uff, ja. Gubben har vært så opptatt i det siste, så har ikke fått ordnet gjennomgangen skikkelig. Må skrive timeplan for neste uke bl.a..!

Husker ifra før han har vært en del opptatt❤️
 
Siste innspurt nå, tenk bare 20 dager !! :Heartpink :Heartblue

Det er nesten litt rart å tenke på at min aller, aller siste graviditet i grunn straks er over:rolleyes::nailbiting: Prøver å kose meg den siste stunden med magen❤️
 
Tenk det!!!❤️❤️❤️ wæææ! Skikkelig nærme nå ❤️❤️

I know, nå er vi straaaaks i mål, kjære du:excited001:love017 Og her har vi kortet ned til kun 2 navn igjen på navnelisten:gen014:Heartblue 18 dager igjen til vi får møte lillegutt❄️
 
Back
Topp