Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Jeg ser den, altså. Mulig jeg hadde vurdert bhg selv nå, om det var noen reelle alternativer i nærheten. Men det er det egentlig ikke... Ene bhg blir feil vei + har en ansatt jeg ikke vil ha i nærheten av ungene mine, andre bhg er plassert i feil kommune; hadde sikkert fått plass, men det er visst mye rus på det lille tettstedet der som langes ut bl.a. i skolegården, visstnok, så.. styrer unna alt av oppvekstmiljø der om jeg kan. Blir dessuten langt å kjøre for å levere unger, så halve dagen blir jo plutselig oppspist.. så.. nei... Det er bare ikke et alternativ.Det er heftig med to små tette Derfor jeg har valgt å la E starte i bhgen nå før lillebror kom, for av erfaring fra sist gang jeg hadde to tette(14 åringen og 16åringen), så orket jeg ikke å ha de hjemme sammen én gang til!
Og blir ikke for lange dager i bhgen for han heller- leveres 08.30 og hentes kl 14.00. Men det jeg ville fram til, var ar jeg forstår deg Det er ikke lett når man kun er 1 mamma, og ikke er blekksprut heller Du er flink, søta og gjør så godt du kan. Man må også bare velge sine kamper til tider
Vårruller er sååå godt, men mye jobb med å lage de, spes når man skal lage mange av de! Aiii, det gruer jeg meg veldig til- våkennetter med en liten baby igjen! Er lillemor mye våken for amming på natta? Hva skal dere ha av mat til den store festen?
Ja, fy flate for en jobb også.. fysj. Skal lage litt forskjellig. Blir litt sånn tapas/buffet bord. Men må lage litt mat selv, og da.. ja. Blir mye å gjøre i forkant