Drømmen om en til i familien♡

Får sikkelig julestemmning når du legger ut bilde av julehuset deres, og når du skriver hva som skal lages til jul ❤️

Så koselig tilbakemelding å få:greet008❤️ Haha, vi er allerede begynt å få spm på nærbutikken om når vi skal pynte huset til jul! Virker som vi gleder mange, og det gjør meg SÅ glad:santa
 
Omg, det er snart jo!! o_O Kan ikke skjønne hvordan svangerskapet ditt kan være over snart. Shitt så fort dette går :dummy: Akkurat 2 mnd etter jenta mi ble født :Heartpink Og dagen etter ettårsdagen til englejenta vår :Heartpink
 
Omg, det er snart jo!! o_O Kan ikke skjønne hvordan svangerskapet ditt kan være over snart. Shitt så fort dette går :dummy: Akkurat 2 mnd etter jenta mi ble født :Heartpink Og dagen etter ettårsdagen til englejenta vår :Heartpink

Ja, er ikke lenge igjen til han kommer nå :love7 :nailbiting: Begynner å stresse litt med navn:hilarious: hehe, andre sine svangerskap går meeeeget fort:p Synes egentlig det har gått fort selv også, men sånn er det alltid etter 12+0, da fyyyker til lissom av gårde❤️
Virker som 4, 7 og 9 går igjen hos oss. De er født den den 24.juli, 29.nov, 04.sep,19.nov, 27 sep og nå 07.nov:love017 hvordan går det med dere?❤️
 
Omg! Det er jo sykt.. det er snart liksom ❤️❤️❤️

I know, snart er våre små her:love017 Du ligger jo ikke langt etter meg, og muligens får du lille I uke37 også❤️❤️❤️
 
Ja blir veldig spennende å se når datoen blir ❤️❤️ blir tidligst 15 og senest 20 november ❤️❤️❤️

Da har du jo i grunn ikke så lenge igjen du heller, søta❤️❤️❤️ SNART har vi de små I armene våre :love017
 
33+0/ 27 dager igjen til PKS: og kjenner panikken begynner å ta meg litt:angelic: Realiteten slår inn:hilarious: Og den kicker hardt:p

Jeg er ikke glad i sykehus og har omtrent totalt angst i den tiden jeg er der! Har sykehusskrekk, og klarer ikke å roe ned når jeg er der! Vet det er en sjans for våte lunger igjen for den lille denne gangen også, som da betyr opphold på NFI! Sist måtte vi være der i 5 dager.. .også må jeg jo gjennom operasjonen og det igjen. Tiden etterpå går bare bra, takler smertene fint og jeg er hurtig oppe å går igjen! Men det urinkateteret man får satt inn før operasjonen er så utrolig ubehagelig å få satt inn:oops::sorry: og er skremmende å ha alle i sykehusklærne rundt seg når jeg gjøres klar for keisersnittet der jeg blir vasket og spent fast... Huff, jeg gruer meg og gleder meg veldig til det er overstått! Smertene bryr jeg meg lite om, men den følelsen av å føle meg fanget:nailbiting: Vet de er der for å hjelpe meg, og at jeg er veldig heldig som har den hjelpen❤️❤️❤️ Er godt ivaretatt, er bare den angsten som ikke er noe grei!

Var på A-hus på kontroll i mandags, og luringen ligger i tverrleie:hilarious: Jada, ikke så mye å få gjort med det, men er litt kjipt med tanke på hvis vannet går.. Kjenner mye bevegelser som en hånd eller en fot der, men ikke hardhendte, så han er rolig sånn sett:love7:Heartblue Estimert vekt til 2.200g på mandagen.. alt er i grunn klart til han, unntatt navn:hilarious:
20231010_161404.jpg
Screenshot_20231011_114500_Nrs.jpg
Screenshot_20231011_115129_Preggers.jpg
 
Oi, nå kommer han snart ❤️

Ikke noe gøy med angst.. Håper du får godt personell rundt deg som ivaretar deg godt!

Yup, helt sprøtt det kun er maks 26 dager til han er her:excited001:love017

Det går nok bra, nå vet jeg hva jeg kan forvente om det blir NFI igjen, med de på barsel var jeg ikke noe imponert over sist gang! Var så underbemanning og jeg ble overlatt til meg selv, men jeg var for det meste på NFI uansett, men fikk jo ingen til å trille meg dit de første 2 døgnene pga for få folk på jobb, måtte bli sur og stå på mitt før jeg fikk noen til det... sier jo seg selv jeg ikke vil ligge alene oppe på barsel, også min lille nyfødte ligger nede på NFI. Langt å gå fra brasel til NFI på A-hus.
Håper bare jeg slipper denne gang, og kan dra hjem så tidlig som mulig❤️

Hvordan går det med dere?❤️
 
Yup, helt sprøtt det kun er maks 26 dager til han er her:excited001:love017

Det går nok bra, nå vet jeg hva jeg kan forvente om det blir NFI igjen, med de på barsel var jeg ikke noe imponert over sist gang! Var så underbemanning og jeg ble overlatt til meg selv, men jeg var for det meste på NFI uansett, men fikk jo ingen til å trille meg dit de første 2 døgnene pga for få folk på jobb, måtte bli sur og stå på mitt før jeg fikk noen til det... sier jo seg selv jeg ikke vil ligge alene oppe på barsel, også min lille nyfødte ligger nede på NFI. Langt å gå fra brasel til NFI på A-hus.
Håper bare jeg slipper denne gang, og kan dra hjem så tidlig som mulig❤️

Hvordan går det med dere?❤️
Utrolig spennende ❤️ Håper det blir rolig og fint, men med alle kuttene og nedbemanningene rundt om i landet, så blir det jo sånn. For få folk på jobb, alltid. -_-

Går fint her. Litt VELDIG travel, bare. Ikke tid til noe jeg skal gjøre >< var på kurs i helga som var, og nå er det bare to uker til bryllupet og navnefest..!
 
Snart er han her ❤️.

Krysser fingrene at du får en bedre opplevelse nå enn du gjorde sist gang.
Klem.

Ja, altså, jeg synes i det minste de kan være høflige å kjøre meg ned på NFI, hvis jeg må dit igjen:angelic: men forstår jo at de er underbemannet, men det var veldig ugreit sist, det var det! Om ikke jeg hadde styra med pumpe osv selv,så hadde ikke jeg fått melk. Fikk først begynt å pumpe 36 tiner etter siste pks... Men satser på at det blir bedre denne gang❤️ Håper veldig jeg kan få med meg bebis på barsel denne gangen:smiley-angelic001:Heartblue:love7
 
Utrolig spennende ❤️ Håper det blir rolig og fint, men med alle kuttene og nedbemanningene rundt om i landet, så blir det jo sånn. For få folk på jobb, alltid. -_-

Går fint her. Litt VELDIG travel, bare. Ikke tid til noe jeg skal gjøre >< var på kurs i helga som var, og nå er det bare to uker til bryllupet og navnefest..!

Ja, og det er ikke greit det er slik! Kvinnehelse ass:sad010:mad: Huff, håper bare det blir en bedre opplevelse denne gangen, og at jeg får ha med meg bebis på barsel denne gang:Heartblue:love7:smiley-angelic001

Skjønner det er travelt med to små hjemme på heltid+++ Ojj, ikke lenge igjen til den store festen for dere og lille❤️:smiley-bounce012:smiley-bounce015 Føler du deg klar med det meste?
 
Ja, og det er ikke greit det er slik! Kvinnehelse ass:sad010:mad: Huff, håper bare det blir en bedre opplevelse denne gangen, og at jeg får ha med meg bebis på barsel denne gang:Heartblue:love7:smiley-angelic001

Skjønner det er travelt med to små hjemme på heltid+++ Ojj, ikke lenge igjen til den store festen for dere og lille❤️:smiley-bounce012:smiley-bounce015 Føler du deg klar med det meste?

Håper du slipper nfi uansett ❤️

Ja, er travelt med to små. En går liksom greit, men to så tette i alder er veldig spesielt. O.o de krever hver sin type oppmerksomhet, og begge vil gjerne være minst og ha oppmerksomhet. Ene trenger at jeg sitter mye i ro og amme bl a , og andre trenger helst at jeg IKKE sitter i ro. ><

Klar, nei. Jeg lagde vårruller i dag med eldste. Vi er slitne. Er så utrolig mye mas med vårruller.. spesielt når man lager mye og ikke har ørti armer og barnevakt. >< Også greide jeg ikke sove i natt heller, så er helt kjempesliten..
Må lage klart mer mat også. Jeg hater matlaging. :p
 
Håper du slipper nfi uansett ❤️

Ja, er travelt med to små. En går liksom greit, men to så tette i alder er veldig spesielt. o_O de krever hver sin type oppmerksomhet, og begge vil gjerne være minst og ha oppmerksomhet. Ene trenger at jeg sitter mye i ro og amme bl a , og andre trenger helst at jeg IKKE sitter i ro. ><

Klar, nei. Jeg lagde vårruller i dag med eldste. Vi er slitne. Er så utrolig mye mas med vårruller.. spesielt når man lager mye og ikke har ørti armer og barnevakt. >< Også greide jeg ikke sove i natt heller, så er helt kjempesliten..
Må lage klart mer mat også. Jeg hater matlaging. :p

Det er heftig med to små tette❤️ Derfor jeg har valgt å la E starte i bhgen nå før lillebror kom, for av erfaring fra sist gang jeg hadde to tette(14 åringen og 16åringen), så orket jeg ikke å ha de hjemme sammen én gang til!
Og blir ikke for lange dager i bhgen for han heller- leveres 08.30 og hentes kl 14.00. Men det jeg ville fram til, var ar jeg forstår deg❤️ Det er ikke lett når man kun er 1 mamma, og ikke er blekksprut heller:angelic::bag: Du er flink, søta og gjør så godt du kan. Man må også bare velge sine kamper til tider❤️

Vårruller er sååå godt, men mye jobb med å lage de, spes når man skal lage mange av de! Aiii, det gruer jeg meg veldig til- våkennetter med en liten baby igjen! Er lillemor mye våken for amming på natta?:Heartpink Hva skal dere ha av mat til den store festen?
 
Back
Topp