Majaflyfly
Glad i forumet
Får sikkelig julestemmning når du legger ut bilde av julehuset deres, og når du skriver hva som skal lages til julTakk Hehe, koselig å høre, det Ikke lenge igjen til vi pynter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får sikkelig julestemmning når du legger ut bilde av julehuset deres, og når du skriver hva som skal lages til julTakk Hehe, koselig å høre, det Ikke lenge igjen til vi pynter
Får sikkelig julestemmning når du legger ut bilde av julehuset deres, og når du skriver hva som skal lages til jul
Omg, det er snart jo!! Kan ikke skjønne hvordan svangerskapet ditt kan være over snart. Shitt så fort dette går Akkurat 2 mnd etter jenta mi ble født Og dagen etter ettårsdagen til englejenta vår
Herlighet! Nå går det fort altså siste innspurt!
Omg! Det er jo sykt.. det er snart liksom
Ja blir veldig spennende å se når datoen blir blir tidligst 15 og senest 20 novemberI know, snart er våre små her Du ligger jo ikke langt etter meg, og muligens får du lille I uke37 også
Ja blir veldig spennende å se når datoen blir blir tidligst 15 og senest 20 november
Oi, nå kommer han snart
Ikke noe gøy med angst.. Håper du får godt personell rundt deg som ivaretar deg godt!
Utrolig spennende Håper det blir rolig og fint, men med alle kuttene og nedbemanningene rundt om i landet, så blir det jo sånn. For få folk på jobb, alltid. -_-Yup, helt sprøtt det kun er maks 26 dager til han er her
Det går nok bra, nå vet jeg hva jeg kan forvente om det blir NFI igjen, med de på barsel var jeg ikke noe imponert over sist gang! Var så underbemanning og jeg ble overlatt til meg selv, men jeg var for det meste på NFI uansett, men fikk jo ingen til å trille meg dit de første 2 døgnene pga for få folk på jobb, måtte bli sur og stå på mitt før jeg fikk noen til det... sier jo seg selv jeg ikke vil ligge alene oppe på barsel, også min lille nyfødte ligger nede på NFI. Langt å gå fra brasel til NFI på A-hus.
Håper bare jeg slipper denne gang, og kan dra hjem så tidlig som mulig
Hvordan går det med dere?
Snart er han her .
Krysser fingrene at du får en bedre opplevelse nå enn du gjorde sist gang.
Klem.
Utrolig spennende Håper det blir rolig og fint, men med alle kuttene og nedbemanningene rundt om i landet, så blir det jo sånn. For få folk på jobb, alltid. -_-
Går fint her. Litt VELDIG travel, bare. Ikke tid til noe jeg skal gjøre >< var på kurs i helga som var, og nå er det bare to uker til bryllupet og navnefest..!
Ja, og det er ikke greit det er slik! Kvinnehelse ass Huff, håper bare det blir en bedre opplevelse denne gangen, og at jeg får ha med meg bebis på barsel denne gang
Skjønner det er travelt med to små hjemme på heltid+++ Ojj, ikke lenge igjen til den store festen for dere og lille Føler du deg klar med det meste?
Håper du slipper nfi uansett
Ja, er travelt med to små. En går liksom greit, men to så tette i alder er veldig spesielt. de krever hver sin type oppmerksomhet, og begge vil gjerne være minst og ha oppmerksomhet. Ene trenger at jeg sitter mye i ro og amme bl a , og andre trenger helst at jeg IKKE sitter i ro. ><
Klar, nei. Jeg lagde vårruller i dag med eldste. Vi er slitne. Er så utrolig mye mas med vårruller.. spesielt når man lager mye og ikke har ørti armer og barnevakt. >< Også greide jeg ikke sove i natt heller, så er helt kjempesliten..
Må lage klart mer mat også. Jeg hater matlaging.