Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohoi så det nærmer seg!! Du ser nydelig ut
Kos deg med pakkingen og gravid-magen
Nåårh, takk for det, kjære du Og I likeså Ja, altså har ikke like mye fostervann som med nr 5, men helt klart mer enn vanlig! Og lillegutt ligger på 90percentilen(men alle mine hadde vært 4kg om de kom til termin, de tar tydeligvis alt de trenger og mer til, på tross av at jeg har dårlig matlyst)Så fin du er og spennene med ny ul i morgen masse lykke til håper ikke vannet går helt ennå da. Men jeg skjønner det føles sånn når du har for mye fostervann å det blir veldig stramt og ubehagelig.
Jeg lurer på om det kommer til å skje noe før tiden denne gangen alltid spennende med nr 2. man vet aldri om det er en luring.
Tenk du pakker fødebagen alt. Det er sjuuukt
Snart oktober å bare en mnd igjen wooohooo!!!
Masse lykkd til med ny ul idag
Herlighet så vakker! Tårene renner av glede for deg, vakre du - blir helt rørt30+1 og ny ultralyd på Femini på Jessheim hos Martin idag, alltid like koselig, det Var helt herlig å se lillegutt igjen, og for noen bollekinn han har fått på bare 2 uker Han er så lik resten av hurven- veldig søskenlikhet Han ligger på 90percentilen, og hadde vært 4kg ved termin, men nå kommer han 18 dager før, så Han tar tydeligvis det han trenger ig mer til, fordet om jeg har dårlig matlyst Estimert vekt var 1.881gram Har fortsatt en del fostervann, men ikke like mye som med nr 5, heldigvis. Han snudde seg på vei til ul, kjente det, så nå lå han i hodeleie. Regner med han snur seg igjen Ny time om 2 uker Synes han ser så skjønn ut
Vis vedlegget 415281Vis vedlegget 415282Vis vedlegget 415283Vis vedlegget 415284Vis vedlegget 415285Vis vedlegget 415286Vis vedlegget 415287Vis vedlegget 415288Vis vedlegget 415289Vis vedlegget 415290
Herlighet så vakker! Tårene renner av glede for deg, vakre du - blir helt rørt
JaNååårh, tusen takk for gode ord, kjære du Jaaa, er helt utrolig hvor mye en savner magen etter graviditeten- blir lissom koseklumpen man klapper på og koser med, den
men nå har du jo lille vesla og kose med Hvordan går det med dere?
Ja
Her er alt bra. Har en rolig, sovende baby og godt er det Men må si jeg er spent på den nye hverdagen når mannen begynner å jobbe igjen på mandag. Godt å ha han hjemme!!
Så nydelig gutt du har i magen
HippHippHurra for 2 åringen
Også så fin du er!! Nå går tiden fort
Så fint og pyntelig det ble for toåringen da gratulerer til ham!
Gratulerer så mye med dagen til minstemann og så fint du har pyntet til han!
Masse god bedring med øynene din begge dine. Det smittet jo som ild i tørt gress det greiene der
Tenk en så fort tiden er gått. Nå ser du snart babyen din
Hipp hurra for 2 åringen i huset