Drømmen om en til i familien♡

27+0 og er nå i 3.trimester :cool05 :excited001 :Heartblue :dance008 :love7 :hello2 :dance011 :wav Gått så fort atte, men ja, er kun 10 uker igjen av graviditeten:nailbiting::Heartblue

Kjenner det begynner å bli litt tungt med den store magen:angel5 Tror jeg har polyhydramnion igjen(for mye fostervann), da magen er større denne gangen også som med mini på straks 2 år:angelic: Ellers en veldig aktiv tass i magen, og holder det gjerne gående fra kl 23- 01, så spørs om ikke dette blir en liten nattråner:rolleyes::p

Datoer jeg ser fram til denne mnd:
Mandag 4.September begynner mini i bhgen og sønnen vår blir 11 år❤️

Torsdag 7.september, da skal vi på 3D hos spesialisten min❤️ Gleder meg veldig til å "se" han:Heartblue Ikke vært på ul siden uke 18 til oul.
Mandag 11.september skal vi på sykehuset for sjekk med ultralyd av lille og livmor, samt plassering av morkaken, den lå laaangt nede sist. Og var viktig å sjekke plassering selvom jeg skulle ha PKS. Og da får vi endelig vite datoen for når PKS er:hello2

Tirsdag 12.september har jeg 28ukers svangerskapskontroll hos legen(er da 28+6)❤️

Onsdag den 27.september blir lille E 2år :wav :Heartblue :love7❤️

Vis vedlegget 413517
Vis vedlegget 413518
Vis vedlegget 413522
Så flott du er ❤️❤️ vakker❤️
Vil også på 3D ultralyd. Skal prøve å få satt av litt cash til det ;)
 
Så flott du er ❤️❤️ vakker❤️
Vil også på 3D ultralyd. Skal prøve å få satt av litt cash til det ;)

Takk, søta❤️ jaaa, 3D er stas og er så moro og få en liten sniktitt på ansiktet og hvilke trekk h*n har :love7 Har dere bestilt time? Jeg skal imorgen:excited001
 
Wæææh:nailbiting: Er nå i uke 28+0 og ukene går fort:joyful: Mini starter i bhgen idag, drar nå etter han er våken fra luren sin:)
Imorgen er det endelig tid for 3D, jeg er såå spent på å "se" han og hvilke trekk han evt har:love7 Fikk hentet pakker på posten idag med litt diverse fra Medela bla. brystpumpe osv.

Mye som står på planen framover. Imorgen 3D på jessheim, fredag tannlege kl 08.45 med 11åringen, mandag A-hus poliklinikk føden for ultralyd og dato for pks og tirsdag for svangerskapskontroll og blodprøver hos fastlegen:p og samtidig med det, innkjøring i bhgen:hilarious: Jadda, sånt jevnt over travelt..
Screenshot_20230906_113756_Gallery.jpg
Screenshot_20230906_105924_Gallery.jpg
Screenshot_20230906_105916_Gallery.jpg
Screenshot_20230906_104955_Gallery.jpg
 
Takk, søta❤️ jaaa, 3D er stas og er så moro og få en liten sniktitt på ansiktet og hvilke trekk h*n har :love7 Har dere bestilt time? Jeg skal imorgen:excited001
Jeg vet jo at de på sykehuset har 3D på sine ultralydapperater ;) lurer på om jeg skal høre på mandag om det er lov å få en titt ;) hahaha❤️
 
Jeg vet jo at de på sykehuset har 3D på sine ultralydapperater ;) lurer på om jeg skal høre på mandag om det er lov å få en titt ;) hahaha❤️

Åååh jaa, gjør det a :love7 :joyful: Er noe helt annet å se de små på 3D/4D❤️ Skal på A-hus for ultralyd og få pks dato på mandag jeg og:p
 
28+1 og endelig tid for 3D/4D ultralyd :sad010:love7:Heartblue Er så utrolig forelsket i lille tassen- for en fiiiin lillebror:love017 Og SÅ lik søskene sine:happy119:eek: Tenk at jeg er så heldig å skal få bli mamma enda engang:sad002:love017 Han sitter også i seteleie(som sine 3 brødre), og var ikke rart jeg jeg hadde vondt sa gyn:hilarious:
Blir lissom et ekstra press nedover, og jeg har polyhydramnion igjen(for mye fostervann):bag:
Akkurat som jeg trodde! Så ja, går ikke akkurat rundt med en 28ukers mage, men høygravid:p:angelic: Er vanskelig å få gode bilder når lille sitter i seteleie, men brukte god tid og fikk da noen bra bilder❤️ Bestilt en ny time så mannen får vært med også, blir om to uker- gleder meg:joyful::smiley-bounce012
download.jpeg-29.jpg
download.jpeg-28.jpg
download.jpeg-27.jpg
download.jpeg-26.jpg
download.jpeg-25.jpg
download.jpeg-23.jpg
download.jpeg-22.jpg
download.jpeg-21.jpg
download.jpeg-20.jpg
download.jpeg-19.jpg
 
Last edited:
28+1 og endelig tid for 3D/4D ultralyd :sad010:love7:Heartblue Er så utrolig forelsket i lille tassen- for en fiiiin lillebror:love017 Og SÅ lik søskene sine:happy119:eek: Tenk at jeg er så heldig å skal få bli mamma enda engang:sad002:love017 Han sitter også i seteleie(som sine 3 brødre), og var ikke rart jeg jeg hadde vondt sa gyn:hilarious:
Blir lissom et ekstra press nedover, og jeg har polyhydramnion igjen(for mye fostervann):bag:
Akkurat som jeg trodde! Så ja, går ikke akkurat rundt med en 28ukers mage, men høygravid:p:angelic: Er vanskelig å få gode bilder når lille sitter i seteleie, men brukte god tid og fikk da noen bra bilder❤️ Bestilt en ny time så mannen får vært med også, blir om to uker- gleder meg:joyful::smiley-bounce012
Vis vedlegget 414213Vis vedlegget 414214Vis vedlegget 414215Vis vedlegget 414216Vis vedlegget 414217Vis vedlegget 414218Vis vedlegget 414219Vis vedlegget 414220Vis vedlegget 414221Vis vedlegget 414222
Vakre, vakre lillebror ❤️
 
Så klare og fine bilder du har fått da!!
Koselig ❤️ nydelig liten tass da! :love017

Ja, ble veldig fornøyd med bildene :love7 Er så glad i gyn, han er så snill og hyggelig❤️ Og han gjør det han kan for å gi best mulig bilder:happy119 Er helt forelsket i den lille gutten vår:Heartblue:love017 Moro å se hvor søkenlik han er❤️
 
Nyyydelige bilder av en nydelig lillebror!
 
Back
Topp