Majaflyfly
Glad i forumet
Så vakker du er
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott du er vakker27+0 og er nå i 3.trimester Gått så fort atte, men ja, er kun 10 uker igjen av graviditeten
Kjenner det begynner å bli litt tungt med den store magen Tror jeg har polyhydramnion igjen(for mye fostervann), da magen er større denne gangen også som med mini på straks 2 år Ellers en veldig aktiv tass i magen, og holder det gjerne gående fra kl 23- 01, så spørs om ikke dette blir en liten nattråner
Datoer jeg ser fram til denne mnd:
Mandag 4.September begynner mini i bhgen og sønnen vår blir 11 år
Torsdag 7.september, da skal vi på 3D hos spesialisten min Gleder meg veldig til å "se" han Ikke vært på ul siden uke 18 til oul.
Mandag 11.september skal vi på sykehuset for sjekk med ultralyd av lille og livmor, samt plassering av morkaken, den lå laaangt nede sist. Og var viktig å sjekke plassering selvom jeg skulle ha PKS. Og da får vi endelig vite datoen for når PKS er
Tirsdag 12.september har jeg 28ukers svangerskapskontroll hos legen(er da 28+6)
Onsdag den 27.september blir lille E 2år
Vis vedlegget 413517
Vis vedlegget 413518
Vis vedlegget 413522
Så vakker du er
Så flott du er vakker
Vil også på 3D ultralyd. Skal prøve å få satt av litt cash til det
Åh. Fine baby magen
Jeg vet jo at de på sykehuset har 3D på sine ultralydapperater lurer på om jeg skal høre på mandag om det er lov å få en titt hahahaTakk, søta jaaa, 3D er stas og er så moro og få en liten sniktitt på ansiktet og hvilke trekk h*n har Har dere bestilt time? Jeg skal imorgen
Jeg vet jo at de på sykehuset har 3D på sine ultralydapperater lurer på om jeg skal høre på mandag om det er lov å få en titt hahaha
Koselig du spør. Går fint her.Takk, snille du Håper du har det bra?
Koselig du spør. Går fint her.
Vakre, vakre lillebror28+1 og endelig tid for 3D/4D ultralyd Er så utrolig forelsket i lille tassen- for en fiiiin lillebror Og SÅ lik søskene sine Tenk at jeg er så heldig å skal få bli mamma enda engang Han sitter også i seteleie(som sine 3 brødre), og var ikke rart jeg jeg hadde vondt sa gyn
Blir lissom et ekstra press nedover, og jeg har polyhydramnion igjen(for mye fostervann)
Akkurat som jeg trodde! Så ja, går ikke akkurat rundt med en 28ukers mage, men høygravid Er vanskelig å få gode bilder når lille sitter i seteleie, men brukte god tid og fikk da noen bra bilder Bestilt en ny time så mannen får vært med også, blir om to uker- gleder meg
Vis vedlegget 414213Vis vedlegget 414214Vis vedlegget 414215Vis vedlegget 414216Vis vedlegget 414217Vis vedlegget 414218Vis vedlegget 414219Vis vedlegget 414220Vis vedlegget 414221Vis vedlegget 414222
Så klare og fine bilder du har fått da!!
Koselig nydelig liten tass da!
Vakre, vakre lillebror
Nyyydelige bilder av en nydelig lillebror!
Nydelige bilder av en vakker lillebror