Drømmen om en til i familien♡

Blir liksom ekstra tomt uten dem, ja. De første dagene/ukene uten Gizmo ble litt sånn vakuum her hos oss. Joda, selv om vi har fem andre katter; for han var den mest klengete osv. Går bedre nå, men må nok på sikt ha en ny slik.

Og ja, begynner bli stor, da!! Mi blir 14 i år, så har 2 år igjen der. Konfirmasjon til neste år da.

Sorry for sent svar:angelic:
Ja, blir skikkelig tomt uten en sånn kosegris i heimen lenger- savner henne sånn❤️ Skjønner godt hva du mener, alle har jo hver sin personlighet! Får se hva vi gjør etterhvert, men orker ikke en valp nå, egentlig:p

Yup, nesteldste her i hus blir 14 år i nov hun også:D:eek: Helt sprøtt å tenke på..
 
22+0 og den ene uka går fortere enn den andre:wideyed::woot: Lillegutt er aktiv i magen og kjenner han romstere, turne og sparke seg rundt mange ganger daglig- deilig betryggende :love7 :Heartblue

Kjenner jeg begynner å glede meg til ferien er over, og vanlige hverdager snart står for tur:angelic::p 9 uker er lenge med sommerferie!!! Så like før a mor har nedtelling til 17.august:hilarious:

Ellers lite nytt å bringe.. var en tur innom legen idag pga terminbekreftelse og litt andre ting, så fikk satt opp en ny svangerskapskontroll i uke 24 med glukosebelastningstest! Gruer meg litt til den, ble så uvel av den forrige gang med 21'ungen:hungover:

Screenshot_20230726_094239_Preggers.jpg
Screenshot_20230726_143220_Nrs.jpg
 
Sorry for sent svar:angelic:
Ja, blir skikkelig tomt uten en sånn kosegris i heimen lenger- savner henne sånn❤️ Skjønner godt hva du mener, alle har jo hver sin personlighet! Får se hva vi gjør etterhvert, men orker ikke en valp nå, egentlig:p

Yup, nesteldste her i hus blir 14 år i nov hun også:D:eek: Helt sprøtt å tenke på..

Kan jo se om dere finner en som skal omplasseres, som er 1,5-2 år gammel.. :angelic: da er de i en god alder. Men klart, med småbarn i hus og flere på vei, så er det begrenset hvor mye man orker. De skal jo trenes og følges opp de også.

Blir fort store disse små!!
 
Kan jo se om dere finner en som skal omplasseres, som er 1,5-2 år gammel.. :angelic: da er de i en god alder. Men klart, med småbarn i hus og flere på vei, så er det begrenset hvor mye man orker. De skal jo trenes og følges opp de også.

Blir fort store disse små!!

Ønsker helst å kjøpe en valp, når vi først skal ha hund igjen! De formes lissom fra tidlig av❤️ Så tenker det er lurt å vente med det til bittelillebror er begynt i bhge. Så blir noen år til:) hehe, yes, ungene vokser til og brått er de myndige:woot:
 
Ønsker helst å kjøpe en valp, når vi først skal ha hund igjen! De formes lissom fra tidlig av❤️ Så tenker det er lurt å vente med det til bittelillebror er begynt i bhge. Så blir noen år til:) hehe, yes, ungene vokser til og brått er de myndige:woot:

Ser den. Jeg kjøpte en "brukt" hund for noen år siden, og har hatt kjempeflaks med ham. Var 1,5 år da jeg kjøpte ham, og han har vært en KNALL hund..! Veldig familievennlig lynne.
Også er ikke jeg sååå god på trening av hund osv, så vet ikke om jeg hadde passet så godt til å følge opp fra valp av, selv :hilarious:

Og ja.. er bare noen år til de flytter på hybel osv o.o
 
Ser den. Jeg kjøpte en "brukt" hund for noen år siden, og har hatt kjempeflaks med ham. Var 1,5 år da jeg kjøpte ham, og han har vært en KNALL hund..! Veldig familievennlig lynne.
Også er ikke jeg sååå god på trening av hund osv, så vet ikke om jeg hadde passet så godt til å følge opp fra valp av, selv :hilarious:

Og ja.. er bare noen år til de flytter på hybel osv o.o

Synes valpetiden sånn sett går av seg selv, men er jo mer eller mindre litt styr med det. Spesielt det å ut å tisse hele tidem :angelic:

Så heldig du har vært som har fått en så fin hund❤️ Er så redd for å gå på en smell slikt sett, spesielt med tanke på man har små barn og slikt, så?! Men blir uansett hund om noen år.. hva en ny kattunge etter Gizmo?❤️
 
Synes valpetiden sånn sett går av seg selv, men er jo mer eller mindre litt styr med det. Spesielt det å ut å tisse hele tidem :angelic:

Så heldig du har vært som har fått en så fin hund❤️ Er så redd for å gå på en smell slikt sett, spesielt med tanke på man har små barn og slikt, så?! Men blir uansett hund om noen år.. hva en ny kattunge etter Gizmo?❤️

Ser den altså. Har ikke prøvd å oppdra valp selv enda, men ser for meg at det er styr bare.. :p

Ja blir etterhvert..! Men må ha tid til å hente den og.. så derfor har det ikke blitt enda. :p
 
Ser den altså. Har ikke prøvd å oppdra valp selv enda, men ser for meg at det er styr bare.. :p

Ja blir etterhvert..! Men må ha tid til å hente den og.. så derfor har det ikke blitt enda. :p

Nei, det skjønner jeg godt- du har jo vært gravid og hatt A hjemme!❤️ Og nå har du en liten nyfødt❤️ Vet du hvilken oppdretter du skal kjøpe fra?

Hehe, yup, er virkelig hektisk og en del styr med valp!
 
Nei, det skjønner jeg godt- du har jo vært gravid og hatt A hjemme!❤️ Og nå har du en liten nyfødt❤️ Vet du hvilken oppdretter du skal kjøpe fra?

Hehe, yup, er virkelig hektisk og en del styr med valp!

Nei, ser litt på finn etter katter med stamtavle; og er med i en FB gruppe ang rasen, for å se om jeg finner.. Viktig å finne en med stamtavle; men utover det så håper jeg bare å finne en som er en skikkelig kosegutt :bag:
Og ja, å reise som høygravid går ikke. Og nå.. altså . De fleste oppdrettere er i Oslo området.. det er langt...
 
Nei, ser litt på finn etter katter med stamtavle; og er med i en FB gruppe ang rasen, for å se om jeg finner.. Viktig å finne en med stamtavle; men utover det så håper jeg bare å finne en som er en skikkelig kosegutt :bag:
Og ja, å reise som høygravid går ikke. Og nå.. altså . De fleste oppdrettere er i Oslo området.. det er langt...

Yup, er enig i at en god stamtavle er viktig! Eller, min har også en god stamtavle, men er klinkokos!:bookworm: Nå er hun MC, da, men likevel... Ja, var det å finne en som er skikkelig kosete❤️ Åh, trodde det var oppdrettere sprett rundt i landet, men det er kanskje flere her i Oslo-området!? Og det er langt å dra hit, ja.
 
22! Uker !!!! Wæææ. Sinnsykt. ❤️ føles ut som siste innspurt ;) haha! Går fort de siste 16/17 ukene nå ;)

Detta er begynt å gå unna i en fei, ja:woot::chicken: Regner med jeg skal ha PKS I uke 37 igjen, så da er det ca kun 15 uker igjen:nailbiting:
 
Yup, er enig i at en god stamtavle er viktig! Eller, min har også en god stamtavle, men er klinkokos!:bookworm: Nå er hun MC, da, men likevel... Ja, var det å finne en som er skikkelig kosete❤️ Åh, trodde det var oppdrettere sprett rundt i landet, men det er kanskje flere her i Oslo-området!? Og det er langt å dra hit, ja.

Ja, altså.. god og god, men AT det er stamtavle. At det ikke er noen som tenker de skal tjene penger på rovparring... Flere av dem.. Så vil helst ha noen som virker seriøse og har stamtavle på kattene; sånn at ting er gjort riktig for seg. Så slipper man å risikere syke katter eller så..

Ja, er vel et par i Trondheim og Finnmark såvidt jeg ser og. Men Finnmark blir for langt også må det jo være ledige katter.. :p
 
Hei :) Er inne å gløtter på bloggen din, og ser nå den fine vogna:love017 jeg lurer på, hvilken side bestilte du denne fra? Genialt mtp bagdelen da:joyful:

Hei hei:greet025
Ja, er veldig fine vogner❤️ Du må bare huske på kronekursen, det er dyrt! Kostet 17.000 norske kr i alt med moms!
Jeg bestilte fra babysam.dk
 
Ja, altså.. god og god, men AT det er stamtavle. At det ikke er noen som tenker de skal tjene penger på rovparring... Flere av dem.. Så vil helst ha noen som virker seriøse og har stamtavle på kattene; sånn at ting er gjort riktig for seg. Så slipper man å risikere syke katter eller så..

Ja, er vel et par i Trondheim og Finnmark såvidt jeg ser og. Men Finnmark blir for langt også må det jo være ledige katter.. :p

Joa, men med stamtavle og en seriøs oppdretter skulle man kunne få en frisk katt❤️ Britisk korthåret du skal ha? Hehe, Nei, er nok ikke alle som har ledige kattunger heller!
 
Endelig var det andre store delmålet nådd :gen014 :love7:binkybaby:love017 Er nå i uke 23+0 og skulle fødselen startet nå, så ville de gjort et forsøk på å redde han:Heartblue Håper selvfølgelig på at fødselen(PKS) er 14 uker fram i tid, men føles godt å vite at det vil bli gjort forsøk på å redde han, OM noe skulle startet nå:angel5

Merker han vokser å legger på seg inni der, da han er aktiv og beveger seg mye med sterkere og sterkere kraft for hver uke dom går nå:dummy:

Ellers skjer det i grunn lite. Snart begynner hverdagen igjen. 4åringen er begynt i bhgen igjen etter ferien, skolebarna begynner igjen på skolen/u-skolen/vgs den 17.august, og mini på 22 mnd begynner i bhgen den 4.September:happy119Har handlet vinterdresser og regntøy i sommer til bhge-barna, og fått tak i det meste på salg til halv pris. Mye og spare på vinterdresser fra Didriksons(jeg personlig synes de er noen av de beste). Er begynt å handle inn litt skolesaker, og nye penaler med innhold til de starter opp igjen:)
Ønsker dere alle en fortsatt god sommer:flower
Screenshot_20230802_134442_Nrs.jpg
Screenshot_20230802_134407_Preggers.jpg
 
Merkelig å tenke på at det er barbiedukkestørrelse på lille nå, altså..! Men gøy! Håper du får gått gravid en stund til, uansett da !!
 
Merkelig å tenke på at det er barbiedukkestørrelse på lille nå, altså..! Men gøy! Håper du får gått gravid en stund til, uansett da !!

Ja, er helt rart å tenke på at nå er det ikke lenge igjen til han er her, bare snakk om 3 måneder.. helst :Heartblue :love017
 
Back
Topp