Drømmen om en til i familien♡

Er idag 19+0 med lillegutt:nailbiting::Heartblue Nå går tiden virkelig fort, nesten så jeg vil si at det går for fort:hilarious: Begynner å kjenne på litt småpanikk over at den kun er 4 mnd igjen:angelic:

Kjenner herlige bevegelser fra lillegutt hver eneste dag nå, og gjerne litt ekstra etter jeg har spist:love017

Formen er noenlunde brukbar nå, men bruker fortsatt Xonvea på kvelden mot kvalme! Spiser fortsatt relativt ofte for å holde kvalmen unna, men ellers går det fint. Er begynt å ta 100mg jern mot anemi igjen, for er helt tappet og utladet, kjenner igjen symptomene på jernmangelanemi.

Ellers er all bare goodgood, ungene har sommerferie(4åringen går ut i ferie om 2 dager han også), så er bare rolige dager og familiekos❤️
Ønsker dere alle en riktig god sommer:flower
Screenshot_20230705_093045_Preggers.jpg

Screenshot_20230705_092939_Preggers.jpg
 
Herlig med 19 uker ❤️
Godt å høre at formen er brukbar, nå som det er sommer og ferie. Det var jo en av dine større bekymringer før prøving osv, at ungene ikke skulle få skikkelig ferie fordi du var dårlig. Så det er jo fint..!
 
Herlig med 19 uker ❤️
Godt å høre at formen er brukbar, nå som det er sommer og ferie. Det var jo en av dine større bekymringer før prøving osv, at ungene ikke skulle få skikkelig ferie fordi du var dårlig. Så det er jo fint..!

Ja, går så fort atte :nailbiting: :Heartblue :binkybaby

Mhm, var så bekymret for Danmarksturen og formen min, men gikk jo heldigvis veldig bra❤️ Og også nå resten av ferien, der jeg kan være oppegående og deltakende sammen med barna:happy:
 
Ja, husker det! Fint at det ble bra !! ❤️❤️

Ja, har virkelig vært heldig denne gangen og hyperemesis er blitt borte tidlig:smiley-angelic001 Denne gangen rundt uke 15, forrige graviditet med E varte den til uke 27 med mye oppkast daglig!
 
20+0 :Heartblue Kjenner lillegutt mange ganger daglig nå, og det er ganske så koselig og betryggende når man kjenner liv:love7 Blir ordentlig liv i magen om jeg spiser noe søtt:D:dummy:

Ellers ganske så rolige dager med ferie i heimen, men kjenner jeg gleder meg litt til bhge- og skolestart!:p
Mini starter ikke i bhgen før den 2.oktober, så fortsatt en liten stund til! Men storebror på 4 år er ferdig med ferien sin den 31.juli. 17august starter skolebarna på skole og vgs igjen, de hadde siste skoledag den 16.juni... Er så sliten om dagen, så kjenner det blir godt å få litt egentid på dagen, der jeg hvile litt❤
Screenshot_20230712_125753_Preggers.jpg
Screenshot_20230712_130317_Nrs.jpg
 
Synes det er rart å tenke på at du er passert 20, altså. For meg ble du jo nylig gravid og var på TUL :bag:

Ja, det er jo det :D Synes det har gått sykt fort etter 12+0 selv, jeg:p Snart så er jeg fødeklar, og klar for PKS jeg og:hilarious::nailbiting:
 
Plutselig!! Blir vel i november; og det kommer vel fort o.o
Blir i Nov engang,ja. Har termin 2.Desember og blir PKS 3 uker før, regner jeg med. Skal på ultralyd og samtale den 8.sep, da får jeg vite PKS-dato:angelic: 4mnd ish!
 
Back
Topp