Drømmen om en til i familien♡

Det er veldig deilig å ha litt plass å svømme og herje på:D men nå har vi lyst på å gå opp en dobbel str:hilarious:
Vi har asfalt som er rett+ en rett hageflekk og ellers er egentlig resten av de 4,5 målene i en stor bakke/skrånende. Vi kjøpte en ordentlig varmepumpe til det, i tilfelle dårlige sommere, så vi kunne hoppe i et varmt basseng uansett.

Den ser jeg, men hjelper ikke så mye at bassenget er varmt, når det er 12 grader og regn ute :p Frister liksom ikke like mye :p
Så for VÅR del måtte vi ha hatt tak.
Dette er vel noe som settes opp og taes ned og? For jeg er jo der at jeg synes trampolinen er EKSTREMT tiltak hvert år :p

Den ser jeg, men hjelper ikke så mye at bassenget er varmt, når det er 12 grader og regn ute :p Frister liksom ikke like mye :p
Så for VÅR del måtte vi ha hatt tak.
Dette er vel noe som settes opp og taes ned og? For jeg er jo der at jeg synes trampolinen er EKSTREMT tiltak hvert år :p

Hehe, ja, det er bra kaldt :p Hadde passet meg ypperlig nå, men:angelic: Yup,settes opp og taes ned og pakkes bort hvert år:D akkurat som trampolinen... er litt tiltak, men når man er igang, så går det unna!

Hehe, ja, det er bra kaldt :p Hadde passet meg ypperlig nå, men:angelic: Yup,settes opp og taes ned og pakkes bort hvert år:D akkurat som trampolinen... er litt tiltak, men når man er igang, så går det unna!

Hehe, ja!
Drømmen hadde vært noe helårsgreie under tak, da. Synes sesongen er så kort her uansett><

Koselig du skal til Dannark for å besøke din mormor i neste uke.

Vet ikke om det stemmer, men har hørt at de danske barnevognene er større enn de Norske vognene. Om det stemmer kjøper jeg (vi) en DK barnevogn. (Må først bli gravid først)

PS : Jeg elsker Danmark. Reiser ofte så mulig ned til Danmark.

Last edited:
Koselig du skal til Dannark for å besøke din mormor i neste uke.

Vet ikke om det stemmer, men har hørt at de danske barnevognene er større enn de Norske vognene. Om det stemmer kjøper jeg (vi) en DK barnevogn. (Må først bli gravid først)

PS : Jeg elsker Danmark. Reiser ofte så mulig ned til Danmark.
De danske vognene er større, ja❤️ De er 98 cm i vognbagen, framfor 80 cm som er den norske standarden. Så vi har selv en dansk Emmaljunga vogn❤️

Jaggu meg enda en ny uke❤️ Er nå 17+0 og dette begynner å gå skummelt fort:nailbiting::hilarious: Har ikke kjent den lille så mye i det siste, så blir jo litt bekymret, men vet det ennå er tidlig og at jeg har morkaka foran denne gangen. Formen er grei nok, men blir kvalm om det er for lenge siden jeg har spist eller er sliten. Er nå på ferie i DK og det er vaaarmt her også og ingen AC:-/ Vi sliter med at mini på 20 mnd nekter å sove og kveldene blir lange:bag:
Screenshot_20230621_133540_Preggers.jpg
Screenshot_20230621_132932_Preggers.jpg

Jaggu meg enda en ny uke❤️ Er nå 17+0 og dette begynner å gå skummelt fort:nailbiting::hilarious: Har ikke kjent den lille så mye i det siste, så blir jo litt bekymret, men vet det ennå er tidlig og at jeg har morkaka foran denne gangen. Formen er grei nok, men blir kvalm om det er for lenge siden jeg har spist eller er sliten. Er nå på ferie i DK og det er vaaarmt her også og ingen AC:-/ Vi sliter med at mini på 20 mnd nekter å sove og kveldene blir lange:bag:
Vis vedlegget 408418Vis vedlegget 408419
Ja jeg vet! Dette går jo helt sjukt fort!!!❤️ halveis liksom! For oss som blir satt igang før tiden.
Kos dere masse i dk, har de ikke noen vifter da?? Som dere kan kjøpe? Er jo gull verdt❤️

Hurra for ny uke! Synes det går fort!!

Takk❤️ yup, er helt sjukt det har gått så fort :excited001 Ukene framover skal virkelig nytes, nå den beste tiden i graviditeten er, synes jeg:flower

Ja jeg vet! Dette går jo helt sjukt fort!!!❤️ halveis liksom! For oss som blir satt igang før tiden.
Kos dere masse i dk, har de ikke noen vifter da?? Som dere kan kjøpe? Er jo gull verdt❤️
Yes, gått himla fort!:excited001:Heartred Ja, får jo bebis 3 uker før termin, så er jo omtrent halvveis nå, eller til uka, da❤️ Joda, men lufter her, så er en del vind, det hjelper på gjennomtrekken, er bare varmt:p

Kan ikke skjønne at tiden går så fort og du straks er halvveis ❤️
Håper dere får noen fine dager i DK ❤️

Synes nettopp jeg ble gravid selv, jeg:hilarious: Gått så fort❤️ Takk, koser oss her nede, er bare så innmari varmt:p

Vis vedlegget 408418Vis vedlegget 408419
17+0 allerede?! Synes det har gått fort! Jeg er 28+0 i morgen og maks 11 uker igjen til babis er her:wideyed::hilarious: Føler jeg nettopp fikk positiv test!
Håper kvalmen din blir bedre nå som du kommer lengre på vei, og at du får kost deg i DK til tross for varmen! ❤️

17+0 allerede?! Synes det har gått fort! Jeg er 28+0 i morgen og maks 11 uker igjen til babis er her:wideyed::hilarious: Føler jeg nettopp fikk positiv test!
Håper kvalmen din blir bedre nå som du kommer lengre på vei, og at du får kost deg i DK til tross for varmen! ❤️
Wow, er du 28 uker allerede:woot: Går jaggu meg fort når det gjelder andre:p Synes alltid ukene etter 12+0 går über fort:nailbiting: Takk❤️ Kvalmen er blitt bedre etter jeg passerte uke 14/15, men kjenner fortsatt på Kvalmen om jeg er sulten eller sliten! Kjenner det blir godt å komme hjem igjen, tar fergen hjemover mot norge nå i ettermiddag:happy: Blir godt å få litt kveld igjen når de små er lagt:p

Wow, er du 28 uker allerede:woot: Går jaggu meg fort når det gjelder andre:p Synes alltid ukene etter 12+0 går über fort:nailbiting: Takk❤️ Kvalmen er blitt bedre etter jeg passerte uke 14/15, men kjenner fortsatt på Kvalmen om jeg er sulten eller sliten! Kjenner det blir godt å komme hjem igjen, tar fergen hjemover mot norge nå i ettermiddag:happy: Blir godt å få litt kveld igjen når de små er lagt:p
Ja, tiden har gått helt sykt fort etter TUL’en på sykehuset i uke 14 egentlig! :p Jeg har fått keisersnitt 10 dager før termin (39+0). Hadde egentlig trodd jeg skulle få enda litt tidligere siden du har snakket om at du skal ha det tre uker før termin! Jeg skal jo ikke ha rier heller:wacky: Men er godt å ha fått en dato å forholde seg til i hvert fall!
Så bra kvalmen er litt bedre! Hos meg slapp den så og si helt da jeg var 18+0. Men ja, når man er sliten/sulten er det jo normalt at kvalmen kan komme tilbake..
Sikkert godt å komme hjem igjen, selv om det er fint å reise bort litt også :happy:

Da har jeg bestilt en vogn til fra DK, da jeg ønsker stor vognbag med liggemål på 98cm :Heartblue E begynner i bhgen i oktober og skal da ha med den andre danske vogna vi har, så måtte kjøpe en til stor sovevogn til å ha hjemme:angelic: Lille bebis kan fint sove i den norske Emmaljungabagen på 80 cm( kjøpte ny vogn i 2018):Heartblue

Ble litt dyrt med kronekursen. 8.500 danske kr ble 13.800 norske kr. I tillegg kommer toll på 3.500 norske kroner når jeg mottar vognen. Vel, er en fin vogn:love017
Screenshot_20230624_182933_Samsung Internet.jpg

Last edited:
Da har jeg bestilt en vogn til fra DK, da jeg ønsker stor vognbag med liggemål på 98cm :Heartblue E begynner i bhgen i oktober og skal da ha med den andre danske vogna vi har, så måtte kjøpe en til stor sovevogn til å ha hjemme:angelic: Lille bebis kan fint sove i den norske Emmaljungabagen på 80 cm( kjøpte ny vogn i 2018):Heartblue

Ble litt dyrt med kronekursen. 8.500 danske kr ble 13.800 norske kr. I tillegg kommer toll på 3.500 norske kroner når jeg mottar vognen. Vel, er en fin vogn:love017
Vis vedlegget 408727

Oi, den kronekursen nå ass... Men fin vogn!

Back
Topp