Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Hurra for frisk baby! Nuben var jo veldig synlig nå, ja. Tydelig at det er gutt...! Ble kjempefine bilder!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde en magefølelse at du ventet gutt også! Vi hadde jo helt like hjerteslag på dem på samme tidspunkt Også er det guttår i år, virker det som! Alle jeg kjenner venter gutt, inkl meg Gratulerer så mye!! Fantastisk at alt så fint ut på UL13+ 6 idag og Ultralyden gikk kjempefint Den lille lå å vinket, tottet på tommelen, og viste seg fram fra første stund han satte ultralydhodet på magen min Nakkefold, alle organer, hjertet og alt var helt perfekt
Første magefølelsen var tydeligvis rett, for vi venter en liten LILLEBROR Så blir gutt nr 4 detta
Vis vedlegget 406575
Vis vedlegget 406576
Vis vedlegget 406577
TakkTillykke med lillebror i maven
Sjå der du, fekk du jammen meg rett eg e nesten litt der at eg tenke neida, dei tar feil men, guttemamma for life du gratulera med ein nydelig liten herremann i magen, det blir ein berikelse til flokken det! Har dokk tenkt på navn?
Hadde en magefølelse at du ventet gutt også! Vi hadde jo helt like hjerteslag på dem på samme tidspunkt Også er det guttår i år, virker det som! Alle jeg kjenner venter gutt, inkl meg Gratulerer så mye!! Fantastisk at alt så fint ut på UL
Kinesisk fødselskart var riktig på meg Haha!Ja, sant det Ser en del av de som vet kjønn nå på gruppa, de er gravide med gutter de og Kinesisk fødselskart viste iallefall feil Tusen takk Håper NIPT-test også kommer tilbake uten funn Tok den forrige mandag, og ikke hørt noe ennå!
Hurra for andre trimester!!14+0 og endelig er jeg i 2.trimester Magen er kommet allerede, og har en tydelig gravidmage
Det er barn nr 6 og synes magen kom fort denne gang, men er litt fluffy ifra før også
Formen begynner å komme seg, men bruker ennå afipran og Xonvea, hvis ikke blir jeg ganske dårlig! Deilig å kunne hjelpe til i heimen igjen, og være sammen med barna og mannen- bare nyte dagene
Koser meg med magen og gleder meg til ukene framover, og bli mer og mer kjent med bevegelser og spark fra han Jeg kjenner han nesten daglig
Har morkaken foran denne gang(akkurat som med snuppe nr 2), vet det kan dempe bevegelser og spark fra han, men da jeg gikk gravid med nr 2 kjente jeg ikke noen forskjell, så kommer jo selvfølgelig ann på hvor aktiv babyen er også
Vis vedlegget 406668