Drømmen om en til i familien♡

Åååh, er så spent- imorgen skal jeg på privat ultralyd:dance011:gen014 Så imorgen(er da 13+6) på denne tid, så vet vi kjønnet på den lille i magen:excited001 Er det en liten lillebror eller er det ei liten lillesøster?:Heartblue:Heartred:Heartpink
Gleder meg til å vite kjønnet, for føler jeg knytter litt sterkere bånd til lille da:love7
Kjente lille i magen helt tydelig idag, ganske vill sprelling:love017

Åååh, er så spent- imorgen skal jeg på privat ultralyd:dance011:gen014 Så imorgen(er da 13+6) på denne tid, så vet vi kjønnet på den lille i magen:excited001 Er det en liten lillebror eller er det ei liten lillesøster?:Heartblue:Heartred:Heartpink
Gleder meg til å vite kjønnet, for føler jeg knytter litt sterkere bånd til lille da:love7
Kjente lille i magen helt tydelig idag, ganske vill sprelling:love017

Så spennende!!!

Både eg og minstajento e superspente på i måro :excited001 glede meg til å sjekke i måro ettermiddag etter update:dummy::dummy1:

Weee, har neeesten ikke fått til å sove i natt pga jeg er SÅ spent:excited001kommer med en update i ettermiddag ish, for har først time kl 12:smiley-bounce012

13+ 6 idag og Ultralyden gikk kjempefint :love017 Den lille lå å vinket, tottet på tommelen, og viste seg fram fra første stund han satte ultralydhodet på magen min:smiley-bounce022 Nakkefold, alle organer, hjertet og alt var helt perfekt:love017

Første magefølelsen var tydeligvis rett, for vi venter en liten LILLEBROR:binkybaby:dummy::love7:Heartblue Så blir gutt nr 4 detta:hilarious:
download.jpeg-11.jpg

download.jpeg-10.jpg

download.jpeg-8.jpg

Back
Topp