mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg har lagt greit på meg til nå, men synes graviditeten er streng nok fra før av, om jeg ikke skulle levd på knekkebrød også..
Tenkte på gårdsmjølk - fra Rørosmeieriet.
Vis vedlegget 406262
Bare denne melken jeg drikker. Den er også fra butikken da, nærbutikken her tar den spesielt inn til oss som ville ha den. Synes den smaker bedre, også føler jeg at homogeniseringen er en sånn unødvendig prosessering, rett og slett. Som datteren min sa "eh.. men folk GREIER da vel å RISTE melken før de drikker den?!"
Anbefaler å teste den om du liker sånn type melk. Jeg synes den blir litt fyldigere på smak, så selv om det er lettmelk, så smaker den langt fyldigere enn vanlig tine lett.
Jepp, er lettere om jeg fyller flaska da! For da drikker jeg mye mer enn om jeg fyller på glass. Men er jo å huske det, da.
Ja, jeg misunner ham den ikke. I natt lå han på sofaen (fordi hvis han likevel må frem og tilbake på do, er det greit å ha doen i samme etg, samt ikke vekke A), antagelig fordi jeg lagde en biff til sen middag. Han tåler ikke rødt kjøtt så veldig godt heller... ><
Ja, det hadde jo vært fint å bli ferdig med kvalmen nå !
Hahaha, misforsto jo jeg, da men den melken har jeg ikke sett før, men den skal jeg nå se etter. Her i huset drikker vi helmelk, foretrekker smaken. Så den melken håper jeg at jeg finner Takk for tipset
Hehe, var det å huske flasken, ja jeg har lagt til meg vanen med å ha med flasken der jeg er, for drikker for lite når jeg drikker av glass.
Uff, den mageknipen og all luften en får- det gjør så vondt! For å ikke nevne stanken Jeg lukter iallefall verre enn døden, er jeg sikker på. Lukter dessverre kav råttent
Hatt en litt verre dag idag med kvalmen, men den er bedre nå Går vel litt opp og ned!