Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Helt ekstrem pris, rett og slett. Jeg går egentlig helst for Wasa fiber balance, kun fordi det er lettvint.. evt hjemmebakte brød. Ingen av dem er lavkarbo da. Hadde jeg hatt egen kokk, ville det blitt mer hjemmelagde knekkebrød. De er gode, men er bare.. prisen er så ekstrem, og hjemmelaget tar så mye energiJa, de er voldsomt dyre. For 12 stk koster de 55 kr, men det er det jeg foretrekker. Lavkarbo, men har ikke holdt med til det nå som jeg har vært kvalm. Først begynt med det igjen nå som formen er stigende. Og vårruller er jo i lavkarbo med vårrullarkene.
Nei, jeg reagerer på en del grønnsaker og belgfrukter som brokkoli, bambusskudd, kålrot, bønner, kål, rosenkål, og fet mat blant annet. Og brød.
.Så leit du er dårlig i magen ennå etter covid-19, det er en plage altså. Sliter du mye med luftsmerter?
Ja, nei, det er jo ikke sånn riktig mat da, er jo litt junkfood en kan ty til av og til for at det skal være lettvint! Men foretrekker helt klart å lage mat fra bunnen av.
Heldigvis ingen smerter, bare etterheng i fordøyelsessystemet. Litt hodepine og ekkel hoste og da, men.. henger i litt dritt enda altså. Men straks bedre.
Og ja, det er jo lettvint. Men samvittigheten går jo ned når man ikke engang blir mett av det og må spise knekkebrød etterpå like etterpå.