Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Jeg set heller ikke bildene
Jeg ser bildene gratulerer gøy vi er fortsatt like langt haha.
Å? Jeg ser bildene jeg, men? Kanskje bare meg som ser de?
Vis vedlegget 405952
Sikkert bare en midlertidig bug, men blir sånn
Så kjedelig det er sånn, da
Det var rare saker da, for jeg har sjekket rundt andre steder på forumet, og bildene funker der. :s
Nå ser jeg dem fin liten baby!!Merkelig, men Maggie86 så bildene hun, så da vet jeg ikke?!
Ser du de jeg legger inn i denne posten?
Vis vedlegget 405957Vis vedlegget 405958Vis vedlegget 405959
Merkelig, men Maggie86 så bildene hun, så da vet jeg ikke?!
Ser du de jeg legger inn i denne posten?
Vis vedlegget 405957Vis vedlegget 405958Vis vedlegget 405959
Nå ser jeg dem fin liten baby!!
Nå ser jeg!
Ååå, er så herlig å se dem på UL
Var ikke noe synlig NUB, da (?), men likevel klare bilder av hodet i alle fall min har ikke orket ligge i ro på noen UL, så uklare bilder
Blir spennende...!!Så bra aner ikke hva det var, var de samme bildene jeg la inn Jaaa, ser ut som en liten mini-baby nå
Ja, men var vanskelig for henne å få tatt fine bilder, for lille var så utrolig aktiv Nei, var de 3 bildene jeg fikk, og ser ikke noe NUB på de heller. Ny privat ultralyd om 8 dager den 30 mai Da skal vi se etter kjønnet
Idag har den vært bedre, takk som spør Nå er den som før igjen, men mindre tilstedeværendeBlir spennende...!!
Hvordan går det med kvalmen?
Idag har den vært bedre, takk som spør Nå er den som før igjen, men mindre tilstedeværende
Vettu, det gjør vi- hadde vært så deiligSå bra da satser vi på det var forbigående, og blir gradvis borte nå!
Så fine bilder! Gratulerer med vellykket otul! Blir spennende å se hva som skjuler seg i magen!
Og håper at det var omgangssyke og at kvalmen bare blir bedre fra nå av.
Hurra for Bedring i kvalmen!! Rett og slett. Du fortjener fungere i sommer, du og!!Da er jeg allerede kommet til uke 13+0 Formen begynner å komme seg, kvalmen er der fremdeles, men mer i bakgrunnen og med kvalmestilende så går det greit Så takknemlig for at formen er så mye bedre såpass "tidlig" Gleder meg veldig til den private ultralyden om 6 dager, blir spennende å få vite kjønnet
Vis vedlegget 406113
Hurra for Bedring i kvalmen!! Rett og slett. Du fortjener fungere i sommer, du og!!