Drømmen om en til i familien♡

Jeg ser bildene ❤️ gratulerer❤️ gøy :) vi er fortsatt like langt ;) haha.

Aha, så du ser bildene?:laughing002 forumet har vært nede idag også, kanskje derfor noen ikke ser bildene!?

Jaaaa, det er så gøy at vi begge ble satt fram to dager:smiley-bounce015:cool14 Vært helt likt hele veien detta:gen014

Å? Jeg ser bildene jeg, men? Kanskje bare meg som ser de? :hilarious:
Screenshot_2023-05-22-15-14-35-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Sikkert bare en midlertidig bug, men blir sånn :p

Det var rare saker da, for jeg har sjekket rundt andre steder på forumet, og bildene funker der. :s

Merkelig, men Maggie86 så bildene hun, så da vet jeg ikke?!
Ser du de jeg legger inn i denne posten?
20230522_122007.jpg
20230522_125642.jpg
20230522_125645.jpg

Nå ser jeg dem :love017 fin liten baby!!

Så bra :gen014 aner ikke hva det var, var de samme bildene jeg la inn:think005 Jaaa, ser ut som en liten mini-baby nå:love017

Nå ser jeg!
Ååå, er så herlig å se dem på UL ❤️
Var ikke noe synlig NUB, da (?), men likevel klare bilder av hodet i alle fall ❤️ min har ikke orket ligge i ro på noen UL, så uklare bilder :p

Ja, men var vanskelig for henne å få tatt fine bilder, for lille var så utrolig aktiv:laughing002 Nei, var de 3 bildene jeg fikk, og ser ikke noe NUB på de heller. Ny privat ultralyd om 8 dager den 30 mai:smiley-bounce015 Da skal vi se etter kjønnet:cool14

Så bra :gen014 aner ikke hva det var, var de samme bildene jeg la inn:think005 Jaaa, ser ut som en liten mini-baby nå:love017

Ja, men var vanskelig for henne å få tatt fine bilder, for lille var så utrolig aktiv:laughing002 Nei, var de 3 bildene jeg fikk, og ser ikke noe NUB på de heller. Ny privat ultralyd om 8 dager den 30 mai:smiley-bounce015 Da skal vi se etter kjønnet:cool14
Blir spennende...!!

Hvordan går det med kvalmen?

Så fine bilder! Gratulerer med vellykket otul! Blir spennende å se hva som skjuler seg i magen!

Og håper at det var omgangssyke og at kvalmen bare blir bedre fra nå av.

Så fine bilder! Gratulerer med vellykket otul! Blir spennende å se hva som skjuler seg i magen!

Og håper at det var omgangssyke og at kvalmen bare blir bedre fra nå av.

Tusen takk for det❤️
Ja, er spent på om det er en lillebror eller lillesøster som gjemmer seg inni der- veldig aktiv iallefall :love017 :binkybaby

Tror det var omgangssyke eller covid-19, men er heldigvis bedre idag:smiley-angelic001

Da er jeg allerede kommet til uke 13+0 :love017 :excited001❤️ Formen begynner å komme seg, kvalmen er der fremdeles, men mer i bakgrunnen og med kvalmestilende så går det greit:happy119 Så takknemlig for at formen er så mye bedre såpass "tidlig":gen014 Gleder meg veldig til den private ultralyden om 6 dager, blir spennende å få vite kjønnet:smiley-bounce012
Screenshot_20230524_093700_Preggers.jpg

Da er jeg allerede kommet til uke 13+0 :love017 :excited001❤️ Formen begynner å komme seg, kvalmen er der fremdeles, men mer i bakgrunnen og med kvalmestilende så går det greit:happy119 Så takknemlig for at formen er så mye bedre såpass "tidlig":gen014 Gleder meg veldig til den private ultralyden om 6 dager, blir spennende å få vite kjønnet:smiley-bounce012
Vis vedlegget 406113
Hurra for Bedring i kvalmen!! Rett og slett. Du fortjener fungere i sommer, du og!!

Back
Topp