Drømmen om en til i familien♡

Ja, det er hektisk klart en stor underbemanning på fødeavdelingene og det skulle virkelig ikke vært lov. For det er uten fare for mor og barn. Uforsvarlig drift! Men kan du kanskje besøke fødeavdelingen og gjøre det over noen ganger, så du evt føler deg litt mer trygg på stedet?

Skal absolutt be om omvisning der i alle fall. Men er så langt unna, så har ikke lyst til å dra innom ørten ganger, da. Men skal be om å få samtale og omvisning fysisk..! Det hjelper nok litt.

Skal absolutt be om omvisning der i alle fall. Men er så langt unna, så har ikke lyst til å dra innom ørten ganger, da. Men skal be om å få samtale og omvisning fysisk..! Det hjelper nok litt.

Det høres lurt ut❤️ og håper det vik gi deg mere ro❤️❤️❤️

Da er jeg endelig de magiske 12+0 :talk017 :love017 :Heartred :sad010 :smiley-bounce015 Synes veien hit har vært lang, da jeg har vært så kvalm og mye sengeliggende. Sliter fortsatt med kvalme og bruker kvalmestilende medisiner, men jeg er begynt å bli litt mindre kvalm.
Har OTUL og NIPT-test på mandag, så kun 3 dager igjen. Har privat ultralyd den 30 mai, der jeg er 13+4. Satser på å få vite kjønnet da❤️
Screenshot_20230519_083109_Preggers.jpg

Last edited:
Hurra for 12 uker :happy093

Startet med litt mageknip igår kveld, har siden jeg sto opp vært på do 5 ganger med diaré og kastet opp 2 ganger.. tror jeg er blitt syk :confused:

Æsj.. sånt går vel rundt enda så.. :(

Ja, tydeligvis. Nettopp kastet opp igjen. Klarer ikke å holde vann nede engang:-/ Håper jeg er bedre til imorgen❤️

Ja, tydeligvis. Nettopp kastet opp igjen. Klarer ikke å holde vann nede engang:-/ Håper jeg er bedre til imorgen❤️
Det er så kjedelig... Mamma var syk her om dagen; da delte de huset i soner sånn at gubben ikke skulle bli syk, og vi holdt oss i goood avstand. Ikke Interessert i å bli syk igjen gitt... Det er så kjedelig :(

Håper det går fort over!!

Startet med litt mageknip igår kveld, har siden jeg sto opp vært på do 5 ganger med diaré og kastet opp 2 ganger.. tror jeg er blitt syk :confused:
Åååh nei så kjedelig! Virkelig som det har kommet en ny bølge nå med oppkast og diaré :arghh: God bedring:Heartred

Kastet opp alt siden igår. All væske kommer opp, uansett om det kun er vann. Tenkte jeg skal prøve å drikke litt vann og prøve å få i meg litt ristet toast. Må bare stå opp først...

Huffda, håper toast og væske kan holde seg nede nå! Har andre i familien vært syke også, eller kun deg? Hjelper vel ikke å ha svangerskapskvalme i bunn heller ❤️

Back
Topp