mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Kroppen gir jo signaler, og jeg tror personlig at MYE kunne vært unngått av skader og traumer om kvinner hadde fått verktøyene/informasjon i forkant (med beskjed om å stole på kroppen), og hvis alle fødende hadde blitt lyttet til .. jeg har lest historier hvor ting har gått galt, eller nesten gikk galt, og felles for mange av disse er jo at den fødende ofte har sagt fra at noe var galt, og så ikke blitt hørt..
Ikke sant, men slik du ble behandlet er jo egentlig helt uverdig.... Kan umulig være rutine at det er slik ?!
Ja, jeg er helt enig med deg og er i den troen selv og vet at mange fødende dessverre ikke ble hørt, var selv ei av de:-/ og sånn skal det bare ikke være
Vet ikke helt hva jeg skal si? Det var fullt og de har/hadde lav bemanning. Vet at flere hadde meldt fra om det samme til min jm som kom på hjemmebesøk etter fødsel, for å veie lillemann å sjekke mitt ks-sår og vi snakket da om min opplevelse av barsel, og flere andre damer hadde gitt den samme triste tilbakemeldingen. A-hus er overbelastet til maks..