Drømmen om en til i familien♡

Jeg sjekket nå og minigutten hadde 151 og 153 slag i minuttet på samme tid, mens denne gang har det vært 177 og 174 slag/min :Heartblue :love017 Blir spennende å se:happy:

Fantastisk ❤️ Såppas høy puls? Tipper jente ❤️❤️
Sjekket nå, bare for moro skyld❤️ med denna i magen har pulsen ligget på 177 og 174, forrige gang med mini lå det på 151 og 153 slag/min- blir spennende å se❤️

Blir spennende å se da! :love017 Jeg hadde visst UL akkurat samtidig som deg - 10+4, og da hadde han 174 slag/min :laughing002 :Heartblue

Kan like fint være en liten tass som frøken inni der, så blir jo bare morsom gjetting så lenge :love017 :Heartblue:Heartpink

Blir spennende å se om det er ei frøken eller en herremann som bor i magehula, da..! Er ikke såååå mange ukene til du kan få sjekka :p

Blir spennende å se om det er ei frøken eller en herremann som bor i magehula, da..! Er ikke såååå mange ukene til du kan få sjekka :p

Er så spent på det selv og:smiley-bounce012 Føler jeg klarer å knytte med litt mer til lille når jeg vet kjønnet:angelic: Har OTUL den 22.mai og skal til spesialisten igjen den 30.mai- så senest 30.mai får vi vite kjønnet:love017 ikke så lenge til, det❤️

Så herlig! :Heartred

Jeeeeij, årets eurovision er igaaaang:gen014:smiley-bounce012

Første svangerskapskontroll unnagjort 10+5:hungover:
Er så lei kvalme og uvelhet...
20230510_100337.jpg

Åå, så fin liten bebis! :love017 :Heartred Blir så spennende å se om det er ei jente eller en liten gutt. Har litt jentefølelse på deg jeg.:angelic: Og gratulerer med første svangerskapskontroll, håper sånn at formen kommer seg fremover nå. :happy::Heartred

Back
Topp